Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Формула 1 - 2015


axel

Recommended Posts

Боре , МакЛаръните ше напраат ли сефтето утре да завършат , днеска водеха много здрава битка да са първи в последната група :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 98
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • axel

    33

  • The Best Forman

    19

  • PRR

    12

  • legaltk

    6

Най-много писали в темата

говори ми, говори ми... единствения им шанс за точки ако отпаднат 15 болида и ние не сме сред тях

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Макларън и Хонда рано или късно ще направят болид.Имат Топ Пилот като Алонсо,който за мен заедно с Хамилтън са номер едно от сегашните пилоти. Притежават огромен потенциал.Хонда през годините е може би номер едно в пистовия моторен спорт.Имам предвид комплексно всичко-Формула ,Мотори,Воден моторен спорт, Шампионати в по-малките класове. Макларън също имат невероятна история,база, възможности и потенциал за развитие. Проблемът е че не се дава достатъчно свобода на отборите в разработката на колите.Оправданието бе,че така се запазвали по-малките отбори да не фалират. Хиляди ограничения,невъзможност за тестове и т.н. Всички тези рестрикции започнаха в края на осемдесетте години на миналия век когато Хонда разпра от бой европейските и американски марки с Уилямс и Макларън в пет последователни години.Японците бяха светлинни години напред,но ФИА реши че не може така и създаде правила,които спряха развитието им и облагодетелстваха Рено,Форд и по-късно Ферари.Всъщност от Хонда им стана ясно всичко и не случайно се отказаха.Особено бе важно за Ферари да има промяна в правилата,защото повече от 20 години отборът основател на Ф1 не бе виждал титла,а това не бе добре за печалбата в бизнеса Ф1.Другият автомобилен гигант Мерцедес го нямаше тогава,но след завръщането си във Ф1 бе въпрос на време да започне да мачка.Периодът с Макларън бе адаптационен,а и имаха няколко титли.Към момента Мерца може да бъде настигнат единствено от Ферари и Макларън Хонда,но за Японците трябва време и ФИА да осигури достатъчен период със стабилни правила,а не да се слугува на този или онзи.Разбира се не ме разбирайте погрешно-Ферари, Мерцедес,а и Форд са гиганти в този спорт и въобще не омаловажавам успехите им.По-интересно би било обаче ако всички се оставят да работят неограничено във време,тестове и технологии.А ако това стане, Жълтите бързо ще се завърнат и ще е много по-интересно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето имат напредък - завършиха нищо , че ги изпревариха най-много пъти ... ако не се реализират в шампионата , може да ги дадат на някой панаир за блъскащи колички  :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-интересното състезание от доста време насам. Евала на Кими, най-после му се подредиха нещата и късмета беше на негова страна този път :dog:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено беше интересно, но чак най-интересното ми се струва прекалено :) McLaren направиха не малка стъпка, Ферари се представи добре, Мерцедес както се очакваше, дори малко под очакваното. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

МакЛарън определено показаха в края на състезанието , че могат да се движат с темпото на водачите . На Кими му се подредиха нещата , защото на Розберг се скапаха спирачките и определено най-голямата издънка беше Фетел ... много кефих , когато Лотусите минаваха от дясно по старт-финала - искрите бяха феноменални ... тоз участък имам чувство , че е правен от същите дето ремонтираха Цариградско шосе :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....На Кими му се подредиха нещата , защото на Розберг се скапаха спирачките ...

Е да де, късмета се намеси този път в негова полза. :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докторе, на Нико не толкова му се скапаха спирачките. Просто Кими за разлика от всички в челото, които заложиха на смяна на гуми SHH, направи комбинация SHS и беше много по-бърз във втората половина от състезанието. И въпреки това нямаше да е на тази позиция, ако не беше станал фалът с предното крило на Фетел.

Аксел, Малайзия беше много по-интересна като състезание.

 

... много кефих , когато Лотусите минаваха от дясно по старт-финала - искрите бяха феноменални ... тоз участък имам чувство , че е правен от същите дето ремонтираха Цариградско шосе :D

:plate_offtopic: Поне някой да е доволен...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Малайзия нямаше толкова изпреварвания в челото колкото днес а пък и гореспоменатата причина от мен (Кими) направиха това състезание по-интересно (за мен) :sorry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реално ако не бяха грешките , нямаше да има и изпреварвания , но това е състезание ... въпреки , че не гледах старта втората половина и за мен беше интересна .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Някой гледа ли квалификацийте днес ... освен , че Розберг е бил Хамилтън как беше като цяло ... има ли смисъл да си губя времето и да бързам да гледам състезанието ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами след квалификацията изглежда, че Ферари ще се бори по-скоро с Уилямс отколкото с Мерцедес. По нищо не личи новите ъпгрейди да са ги приближили още до челото, но знае ли човек, може пък в състезателно темпо нещата да са по-добре.

И в отговор на въпроса ти, не знам дали да бързаш :sorry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това състезание в сравнение с предишните две беше скучно. Розберг взе че победи най-после. Много корав тоя Уилямс (в ръцете на Ботас де), 2 пъти подред задържа Ферари зад себе си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Грозно изпързаляха Луис. Много грозно. Въпреки, че ми е супер противен, това не е начина ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грозно изпързаляха Луис. Много грозно. Въпреки, че ми е супер противен, това не е начина ...

Абсолютно съгласен. И аз го ненавиждам, но поне да го бяха направили по-елегантно, не толкова просташки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре е така, сеир да става. То иначе това тъпо състезание с какво да го коментираш - с яхтите около пистата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Грозно изпързаляха Луис. Много грозно. Въпреки, че ми е супер противен, това не е начина ...

В началото и аз точно така си мислех, не мога да го понасям, но ми стана страшно тъпо как го прецакаха. Само дето истината май е малко по-различна. Ето видеото от сайта на F1:

http://www.formula1.com/content/fom-website/en/video/2015/6/Moving_on_from_Monaco_for_Mercedes.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Екстра. Сам е седнал на пачите яйца. Изпари ми се всякакво съжаление към него :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Екстра. Сам е седнал на пачите яйца. Изпари ми се всякакво съжаление към него :)

Точно! А като му видях огърлицата от пресконференцията ...  :censored:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 седмици по-късно...

На Силвърстоун ама изобщо не вали силен дъжд!

За разлика от Монте Карло днес боксовете на Хамилтън му донесаха победата.

Състезанията продължават да се решават в бокса, вместо това да става на пистата .....!?

Редактирано от legaltk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Лудо, лудо състезание на Хунгароринг!

Това е истинската Ф1!

И неща, които лично аз видях за пръв път - две загряващи обиколки /една състезателна обиколка по-малко/, кола за сигурност води колоната през питлейна и др.под.

Толкова спукани гуми скоро не бях виждал ....... Направо гумите станаха на парцали.

........ и завръщането на Макларън на финалната права!

:doubleup:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.