Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Фабия 3 - каталожни данни.


The Best Forman

Recommended Posts

На автомобилното изложение в Париж тази есен бе представена трета генерация на модела Фабия.

Моделът се базира частично на актуалната MQB платформа на концерна Volkswagen, а останалата част от детайлите идват от архитектурата PQ26, която бе лансирана с новия VW Polo. Най-малка част, около 10 процента, са от по-старата PQ25 платформа, която стоеше в основата на второто поколение Fabia.

Третата генерация на Шкода Фабия е по-ниска от своя предшественик с 3 см и по-широка с 9 см, което идва в отговор на желанията на клиентите моделът да стои по-ниско на пътя и да изглежда стабилен.

034503269.jpg?r=0

Предлагат се 15 различни цвята на купето, както и специалната цветова концепция , с която клиента има възможност да избира цвета на тавана ,  джантите и външните огледала.

Интериор

 

skoda-fabia-3-interier.png

Шкода Фабия сега предлага съвсем нов, гъвкав интериор с индивидуални възможностти за персонализиране. Багажникът е по-голям и има най-големия обем в своя клас, интериорът е едновременно по-широк и по-дълъг. В допълнение , ще се предлагат до 10 нови практични решения ‘Simply Clever’ , включително технологията MirrorLink , внедрена в автомобилите Шкода за първи път, и свързваща смартфона с автомобила. Багажното пространство при хечбека възлиза на 305 литра (1150 при спуснати седалки), а при комбито – на 530 литра, а при спуснати задни седалки нараства до 1395 литра.

За първи път серията Fabia се предлага с богата възможност за цветова индивидуализация. На разположение са 125 цветови комбинации, като интересни опции има и за интериора. Там, например, може да се постави снимка в дясната зона на таблото. Тя може да бъде избрана от портфолиото на марката, а може да бъде изработена и на база на лична снимка на клиента. Цената на тази интересна екстра е само 17 евро.

 

Други две любопитни новости при колата са MirrorLink и SmartGate. Първата система предлага връзка с мобилно устройство с онагледяване върху дисплей в централната зона на таблото в салона. Благодарение на връзката чрез кабел, на екрана може да бъде изобразена навигация, която да работи и без връзка с интернет. Системата за подпомагане на пътуване предлага класическите функции „завой след завой“, POI (интересни точки) и трафик информация в реално време. В MirrorLink влизат и приложенията AUPEO (онлайн пресонално радио), WeatherPro (информация за времето), Audioteka (възпроизвеждане на аудио книги) и Parkopedia (енциклопедия за паркоместа). Що се отнася до SmartGate, това приложение може да изкарва интересна информация в реално време относно състоянието на автомобила и актуалните му показатели.

 

Вече станалите традиция за Skoda т.нар. "SimplyClever" решения могат да бъдат намерени и на борда на новата Fabia. В това число влиза, например, стъргалка за лед в отвора на гърловината на резервоара, множество жабки и кухини за поставяне на вещи в интериора и безключов достъп при по-високите нива на оборудване.

 

Двигатели

По отношение на двигателната гама, в България Fabia идва с листа от 3- и 4-цилиндрови мотори.

За базов агрегат се използва 1.0-литров 3-цилиндров бензин с мощност от 60 к.с. или 75 к.с.

По-нагоре е позициониран турбо моторът 1.2 TSI с 90 или 110 к.с., който може да се поръчва с 5- или 6-степенни ръчни скоростни кутии, както и със 7-степенен автомат DSG с два съединителя.

За феновете на дизела чешката фирма е подготвила 1.4 TDI с 90 или 105 к.с., като по-слабата версия може да се екипира с DSG трансмисия със седем предавки.

 

new-fabia-tile-01.jpg

 

articlephotoId-49033-660-412.jpg

 

За модела главният дизайнер на Шкода - Йозеф Кабан споделя:

"При разработване на третото поколение Фабия, ние се фокусирахме върху създаването на автомобил с по-спортен характер и като цяло създадохме един свеж дизайн. Резултатът е младежки, модерен компактен автомобил, който поставя нови стандарти в своя сегмент.
Преди всичко придадохме на автомобила по-стегнати пропорции. Новата Шкода Фабия е по-плоска и по-широка от преди, което и помага да стои добре на пътя. В дизайна сме добавили също остри ръбове и изчистени линии, както и елементи, напомнящи кристал. Това ни даде възможност да постигнем повече контраст и забележително взаимодействие между светлина и сенки. Така автомобилът придоби собствена уникалност и самоувереност."

За първи път дизайнерите на Шкода влагат в сериен автомобил елементи от концептуалния модел Вижън С. Шкода Моторспорт също добави вдъхновение при оформяне на окончателния дизайн. Комбинацията от двете придаде на новата Фабия повече динамизъм , страст и емоция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.