Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Kaтализатор на 250к км и виещо турбо


Alexandar

Recommended Posts

И аз така, моето си свири вече 60К километра и то само в ниски обороти градско. На работата имаме едно Кади 1.9 ПД 2007 година, като отидох на работа свиреше и беше на 350К, сега е вече 5 години по-късно и на над 600К и си свири и върви по същия начин. 

 

И мен ме дразни много това свирене, но още не му е дошъл реда :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 години по-късно...

3 години и 77 000 км след пускането на темата положението се влоши осезаемо след като в понеделник ми се спука един Г-образен маркуч на турбото. Смених го веднага в рамките на деня,  но свиренето/виенето се увеличи осезаемо и си остана.

Тъй като ще пътешествам с колата съвсем скоро ще опитам да я оправям по спешност. По закона на Мърфи Трансексперт са отпуска :)

Въпросът ми е - Реал Турбо на Околовръстното в София читави ли са? За моя мотор (BJB) имат рециклирани (680 лв., 6 месеца гаранция) и нови турбини (1100 лв., 1 година гаранция). В рамките на деня като им отнеса моя дроб ще ми дадат друго турбо. Предвид, че ми трябва от днес за вчера те са ми единствения вариант, който намерих.

Да скачам ли и ако да - струват ли си тия рециклажи и също така Гарет или ККК?

 

Ако знаете изпитано място където също мога да взема ново турбо в рамките на деня в София, ще ми бъде от полза.

Благодаря.

 

Прикачам и един лог файл от вчера вечерта. От 1700 до 2100 оборота си дуе повече от зададеното...

 

П.С. Искам да благодаря и тук на Пепи (pepino), че се отзова в понеделник, както и днес. Пепи, благодаря много за съдействието! :cheers:
Ще опитам все пак да я оправя. Така или иначе ще се прави, по-добре сега отколкото в последствие и ще ми е по-спокойно. Ако не успея, ще го мисля.

LOG-01-011-003-OCT.zip

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://www.dgturbo.com/kontakti/- има много отзиви в интернет, имат сервиз на Околовръсното.

https://www.turbotechnika.bg/services/- не знам с какви части работят - производител от Китай или Европа? 

https://www.th-group.eu/bg/dealers/Bu/th-turbos-bulgaria- колега от форума е ползвал услугата и е доволен. От него знам за този сервиз.

 

При рециклирането сменят цялата средна част и остава само корпуса от старата турбина. Това е най доброто като ремонт, но средната част трябва да е качествена, защото има и много китайци с ниско качество.

 

Гарет или ККК - най-добре да е като оригиналната ти. Не съм сигурен, но мисля че ККК сега се казват Бьорг Вьорнер и третия сервиз прави ремонти точно на такива турбини с оригинални части. Най-добре ги питай.

Успех, Сашо!

:hello:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обади се на Пепи (Пепино), ако не е в отпуска ще ти помогне с избора на турбина.

 

Едит: Сега видях, че вече си се контактнал с него - той не каза ли нещо по въпроса, от къде да купиш? Иначе при тия цени за рециклаж/нова - взимам нова без да се замисля, разликата е малка за да си заслужава риска.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...
Публикувано (Редактирано)

Ъпдейт как се развиха нещата при мен:

 

Вкрайна сметка ме хвана шубето да пътувам така, звъннах на няколко места, но навсякъде бяха заети. Все пак беше четвъртък следобед, а ми трябваше за понеделник.

И така стигнах до Автокомплекс РС, оставих я там на 15.6 и на 18.6 си я взех с рециклирана турбина и 6 месеца гаранция.

 

1 месец и 6000 км по-късно пак се чува свирене, далеч, далеч по-слабо и то само при определени обороти (1100-1300 някъде), но се чува.

Рециклирането е правено в DG Турбо на 202-ра.

 

За Автокомплекс РС и Радо мога да дам само добри отзиви. Човекът е точен, удържа си на думата, че ще стане в срок и също така се отзова преди няколко дни да я чуе и дори заедно ходихме до DG Tурбо да я чуят и те. Видях сега, че има и тема в белия списък за Автокомплекс РС - заслужено.

 

Тяхното мнение (на DG Turbo) е, че няма проблем засега, защото на тези обороти турбото не работело :)

Аз очаквам, че ще се усили и ще ходя пак, но ще видим. Имам още 5 месеца гаранция. Това е в общи линии.

 

Благодаря още веднъж на Пепи, че се отзова на няколко пъти и даде разяснения по телефона. Пепи, жив и здрав. Знам какво си говорихме, ама страх лозе пази :)

Благодаря и на колегата skodafen за насоките, за жалост ги прочетох твърде късно, както и на всички включили се в темата.

Редактирано от Alexandar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много са ми любими такива, като кажат "на тия обороти не включва/не работи турбото". Все едно с контактор се пали...

 

Айде да кажеш че върти на ниски обороти разбирам,ама майстор да изтърси такава глупост...

 

Иначе вероятно вие от недобър баланс и/или изметната ос. Тогава характерно прави "линейката" в ниските. Според зависи, може да кара и години така. Обаче не е добра атестация за фирмата правила рециклирането.

 

Аз затова не обичам рециклираните, трябва много да са печени майсторите и да имат добър стенд за да я балансират като хората. Отделно, че те ползват стара коруба на охлюва, който термично се е "дооформил" с годините, отделно дали пълнежа е мейд ин чайна, абе много са неизвестните при едно рециклиране. Не си е работа за 300 спестени лева. Айде ако беше 500-600 разликата разбирам, ама...

 

Относно виенето, понеже заглавието споменаваше и катализатора, да не си го махнал?

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Не съм го махал, там си е катализатора. От DG Turbo са дали препоръка да го махам, че била на много км колата (333к в момента). Не ми харесва изобщо идеята да го махам и не мисля да го правя. Нямах друга опция освен рециклиране в случая, иначе съм съгласен че не си струва разликата, разправията и дните без кола, че дори и 500-600 да беше.

Редактирано от Alexandar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ако го беше махнал, тогава щеше да видиш, какво е да ти вие турбото :)

 

Иначе аз поне досега не съм видял майстор, който да предложи смислен начин за определяне на степента на запушване на катализатора. Всичките са на принципа - на толкова километри няма как да не е запушен, махай. А пушилките не ги коментираме, все пак сме в БГ.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя ЕГР е махнат от Пепино, разхода не се промени. Колата е октавия БКД! Венци, мисля че бъркаш!

За Трансексперт не съм съгласен с мнения по-горе! Много съм доволен аз лично от тях! Нямам забележка, а съм много тегав клиент...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойте коли ги е гледал лично Евгени, дали заради това, че съм сговорлив, дали заради форума не знам, но това е един от малкото сервизи, за които нямам зажележка. Хората, за мен са съвестни, коМпетентни и професионалисти. На пръстите на едната ми ръка се броят хора, разбирачи, като Евгени! Не ходя там често, защото ми е много далеч, но за сериозни ремонти се доверявам на Трансексперт и по-точно лично на Евгени! Извинявам се за спама в темата, но толкова съм доволен от този сервиз, че не мога да не си кажа!

 

ПС. 2те ми коли са били там. Не съм гадулка и знам как може да си намери работа излишно,според мен, един майстор! Не, пробвани няколко пъти, хората там не гледат да те врънкат и успиват за ненужни ремонти. За мен това е голям показател!

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво, темата няма общо с Трансексперт към днешна дата, за тях си има достатъчно атестации във белия списък.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.