Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Шкода автоматик 1.4 16 v 75 проблем 3 ти цилиндър


danylony

Recommended Posts

Привет на всички. От три години имаме Фабия, автоматик,комби 2003 г.Много сме доволни от колата.Наскоро си бяхме в Бг, сменихме й ангр.ремъци,масла, всичко каквото трябва.Месец след това една сутрин колата започна да претрисва.Закарахме я във Фолксваген,където и смениха свещи.Беше добре, но ми се стори,че разхода й се е покачил.След около седмица пак същата работа, притрисане и пак светна чека.В сервиза й смениха пак свещи и бобини.Минаха няколко дни и пак така, притриса после светва чека,после изгася сам и така. Ходихме на диагностика, казаха че й няма нищо. След 2 дни същата история.Пак на сервиз, където този път видяха че не работи 3 ти цилиндър. След няколко дни се обадиха и казаха, че трябва да сменят главата. 1800е.Взехме я от там и я закарахме на друг сервиз. Казаха да се молим да излезе клапан,сега другата седмица ще я тестват главата да видят от къде е.Дали някой е имал подобен проблем?По нищо не личеше, че е толкова сериозно положението. Ако е имало такава тема се извинявам. Търсих, но не открих.Благодаря на всички отзовали се

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези нещо те пускат по наклона ... да светне чека с проблем липса на искра и да ти сменят главата е нещо много странно (или поне аз така разбирам твоето обяснение). Дадоха ли ти разпечатка със записаните грешки , мериха ли компресия за да установят не затварящи клапани или просто ей така решиха да сменят , щото е по-лесно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уж мериха, първия път не им показа нищо.После излезе, че няма компресия в 4 ти цилиндър.В момента е в друг сервиз, главата ще я тестват другата седмица в друг град. Тука малко по бавно стават нещата. Интересно е, че единия ден имах час за сервиз и същата сутрин чека беше изчезнал.Реших все пак да отида да се обадя, че всичко е ок,и точно на светофара преди да тръгна пак претърпери и отново светна. Едва тогава им излезе проблема с цицилиндъра.Незнам, ще чакам др.седмица. Казаха ако е клапан,че ще е около 500 е, а ако е глава не ми се мисли.Тя е с два ремъка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми намирисва на блокиращ хидравличен повдигач на някой клапан (поне така от разстояние) ... какво масло и сложихте , да не е от него , щом до преди ремонта всичко е било ОК.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Пиша на всички, за да се извиня и да не изглеждам смехурко в очите на специалистите. От 40-тина години се занимавам с електроника (разбира се не автомобилна), но интуицията ми подсказва, че от направените диагностики всички се движат в грешна посока. Чека сработва по информация от датчик.Кой е той? В много случаи информацията е индиректна. Няма датчици за всичко, което може да се случи (дори при самолетите).При механичните проблеми чека може да сработи само ако някой датчик се обади. Пак питам, кой е този датчик? Дългогодишния ми опит ме е научил да започвам диагностиката си от най-простите неща.В случая съм озадачен от диагностиката на различните сервизи: Не работи 3-ти цилиндър. Не работи 4-ти  цилиндър.Глава...Клапан и т.н. А в случая простите неща са:  Всичко се случва в движение. Днес свещи, утре бобини.после глава, клапан......Ако беше нещо от изброените неща то нямаше да се оправя временно. Моята логика е следната: Това е нещо, което ту го има, ту го няма. Обикновенно това са контактни истории в електрониката. Например неадекватна работа на термостат или термостат и температурен датчик.Не се смейте! На компютъра не му трябва много за да се обърка и да хрърля гориво като за  -30 градуса.На " простите" коли му викахме задавяне. Добра възможност да тресе и да зацапа свещ, по избор. Ако нещата са постоянни колегата нямаше да тръгне на път. Отново извинения към специалистите. Аз лично съм отворен да се уча и за това следя форума. Поздрави на всички! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, мерси за отговора. Чакам всеки момент да се обадят да кажат дали са открили проблема и да видим какво ще струва. Ще пиша като разбера.

А също в Бг като бяхме сменихме топлинен датчик,беше светнал чека по пътя.На диагностика се видя,не се сетих да пиша. Не помислих,че може да е от това

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет. На теста на главата излезе, че има за смяна осем изпускателни клапани.Което според механика е типичен дефект за този тип мотор.Лека вечер на всички и мерси много

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз такъв "ТИПИЧЕН"проблем въобще не съм чувал да има на каквато и да било кола. Съжалявам за категоричността, ама това може да го каже само неграмотен майстор или сервиз, който иска да ти вземе парите. Ако наистина компресията е под нормата във всички цилиндри да си раздвижат малко мозъчетата! Защо пък на всички?  Ако има такова нещо значи, че ангренажа не е зацепен правилно. Не бих си оставил колата в такъв сервиз. Поздрави и на майстора , който е казал, че това е типичен проблем. По скоро е НЕТИПИЧЕН!!!

Успех, защото започнах да се плаша дистанционно от тия сервизи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И все пак не им се доверявай сляпо. Може би е необходимо пак да ги подсетиш, че са подменени ангренажните ремъци. Достатъчно е само късият да е с един зъб  закъснение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И все пак не им се доверявай сляпо. Може би е необходимо пак да ги подсетиш, че са подменени ангренажните ремъци. Достатъчно е само късият да е с един зъб  закъснение.

Ако не са правилно зацепени и са оставали изпускателните клапани отворени е нормално да прегорят ... то това е проблем на всички ДВГ , но може лесно да се провери с керосин , газ за горене и всякакви други лесно проникващи течности не е нужно да ходи по специализирани лаборатории , но явно там практиката е такава. Само не ми е ясно как прегорелите клапани (липсата на компресия) могат да доведат до липса на искра (ако правилно съм разбрал първото мнение на колегата) :eusa_think: дори и при понижено сгъстяване двигателя би трябвало да работи с понижена мощност , а не да дава , че липсва запалване в един или друг цилиндър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неща без логика, ама както и да е, ще си пишем тука.

Защо, като е на криво зацепен ремъка проблемите се появяват след месец, а не веднага.

Защо, като са прегорели клапани идва момент, в който този цилиндър вдига компресия и пали. Нещо възкръсва май.

Гена, не видях някъде да пише, че липсва искра. Цапала е свещи и затова не може да прескочи искра. След почистване на електродите пак си палят, до следващото цапане. Затова са сменяли 100 чифта кабели свещи и бобини. Цапането може да е от богата смес или от горене на масло. Изключително просто, без да се разглобява двигател може да се разбере дали губи компресия от клапани или от сегменти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Здравейте, температурният датчик и ремъците са сменяни през януари.След това сме минали около 4000км.Колата си беше добре. Точно както пише колегата по-горе проблемите започнаха след месец. Като взехме колата от Фолксваген, на другото място където я оставихме се съмняваха,че може да има лоша центровка или прескочил зъб. Нещо такова. Но това излезе в крайна сметка, което е най - доброто в случая, защото ще се разминем с около 500е.

Редактирано от danylony
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kогато ЕCU-то отчита пропуски в запалването на даден цилиндър, след определен брой такива пропуски просто спира подаването на гориво и искра към него. Натрупването на пропуски става най-бързо когато двигателя работи на празен ход. След рестартиране на колата всичко работи отново и сценарият се повтаря, я следващия ден, я на следващия светофар и т.н. При мен като включех само климатика и двигателя почва да търпи натоварване пропусите спираха. Износват се стеблата на клапаните при което те започват да се клатят и не затварят идеално всеки път. Всичко това като идея е направено за да се предотврати възможността да попадне недоизгоряло гориво в катализатора защото би го разрушило. Ремонт на главата и нови клапани или нова глава комплект е единственото решение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Износват се стеблата на клапаните при което те започват да се клатят и не затварят идеално всеки път.

 

Няма такова нещо. Клапана пропуска, ако има язви в леглото или клапана. При нормално затворено положение.

п.п. и се износват не клапаните, а водачите, които са набити в главата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.