Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Фаворит- монтаж на генерация?


plovdiv123

Recommended Posts

 Наскоро се сдобих с "нова" генерация- втора употреба за Фаворитчо. Може ли малко информация за монтажа и по- специално за свръзката между средното и крайно гърнета- как става, с какво се притяга- скоба или нещо пододбно? Благодаря!

Редактирано от plovdiv123
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.vito03.com/media/exhausts/3fd6ddab.jpgфаворит без катализатор

 

http://www.vito03.com/media/exhausts/7c18652f.jpgкатализатор

 

996021 е тефлонова уплътнителна шайба и струва около 10 лв, без да я смениш , оттам духа по малко

990142 е скобата, на долната картинка са я пропуснали, на горната я има.

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добре е показано на рисунката! Въпросът ми е- мога ли да си го монтирам сам или да отида при майстор- доколкото съм запознат, монтажа е без заварки, но все пак...Ще се пробвам за пръв път, затова питам?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съвет от мен - купи си медни (помеднени) или там каквито са гайките по генерацията , голямо количество ВД-40 , търпение (бира) и време. Гайките от към колектора се отвиват сравнително лесно с гедоре и удължения ... е ако не са запекли много , тогава се молиш да тръгне с шпилката. Болтовете към средното гърне са лесни - ако не тръгнат на отвиване се молиш да ти е здрава тресчотката , обръщаш на завиване и ги късаш (гайките са заварени към двуцевката). Желателно е да се снабдиш с нова гарнитура , леща и болтове с пружини.

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора! Само да поясня- сакса нямам намерение да го пипам, че ме е страх да не счупя някоя шпилка, сакса е приличен засега. Смяната ще бъде на средното и крайното гърне само! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм сменявал веднъж задното гърне на фелицията сам и то на подемник. Така беше запекло към средното, че го цепих накрая. Станах на маймуна. Втори път изобщо не си и помислих да пипам по изпускателната система сам. В сервиза всичко става за 20 минути и има една година гаранция. Както прецениш, щом ти е за първи път и си мераклия пробвай и после кажи как е минало. Успех!.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще пиша как е минало, само да поясня- при мен средното и крайното са заварени в едно, така че ще се цепят и без това...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Генерацията я смених без ососбенни проблеми, с помощта на дядото. Гайките с пружините, дето свързват сакса със средното гърне, както се очакваше се бяха спекли. Разрязахме ги с ъглошлайф, после монтирахме среднотто и крайното, с новата скоба и новите пружини с болтове. Зегерките към тампоните, дето го крепят се бяха доста разхлабили с времето и взех нови. Само задния тампон стои леко усускан, старото гърне идваше малко по- така, сега новото стои малко надясно. Обаче общо- взето, колата се обезшуми. Някой ден ще сменя и сакса, но там запека на гайките, откъм колекторните тръби е много голям, така че ще видим- може би  WD 40 или нещо друго... Благодаря на всички отзовали се със съвети!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.