Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Шкода О2 / закупуване / втора употреба


kabura_m

Recommended Posts

Здравейте,

 

от доста време насам си търся кола втора употреба. Стигнах до извода, че ще бъде 

VW GOLF 5 или SKODA OCTAVIA 2, и в двата случая 2006 година, ръчка, 4ри врати,

дизел - обезателно 1.9 от всичко, което прочетох във форума.

 

Имам следните въпроси, които страшно много ме вълнуват.

 

1) Каква е поддръжката на една такава кола месечно/тримесеца/шест месеца

2) в случай, че няма темпомат може ли да се добави допълнително

3) може ли да се увеличи мощността на 1.9 мотора от 105 к.с. например на 130к.с.

4) има ли варианти със 6 скорости

5) първоначална цена от 8-9 хиляди лева, какво трябва да ми говори?

 

Благодаря, предварително! :)

Редактирано от kabura_m
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 70
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • todsttod

    9

  • anikolov

    7

  • kabura_m

    6

  • superba

    5

Най-много писали в темата

Привет :)

 

1) Поддръжката зависи от начина на употреба

2) Може да добавиш темпомат

3) Софтуерно е възможно. А ако смениш и някое желязо ~160

4) 1.9 няма със шест предавки

5) Личното ми мнение е, че това е реалната цена за тази година

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при Октавия също има 6 скорости, само че трябва да е комби и 4х4 :)

Редактирано от Alexandar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за бързите отговори, хора!

 

Принципно съм спокоен шофьор и си пазя превозното средство, още от дете

искам Шкода Октавия :D но ми изглежда още в мечтите! 
 

За съжаление нова не мога да си взема, но и гледам, че малко се продават втора употреба.

Комби и 4x4, много ми харесва, но не съм се задомил, за да премина на такъв клас.

Та ще изчаквам. Докато се появи нещо! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Времето минава аз не намирам нищичко. Дължа го на отпускарското време и това, че всеки иска да пътува. Проблемът ми е, че и аз искам, а без кола си е трудничко! :D Прави ми впечатление, че от автокъщи такива модел/марка се намират много рядко и за съжаление най-често в Дупница, което автоматично изключва покупката.

 

Бих искал да попитам каква технологично е разликата между 2.0 TDI (BMM) 8 клапана и 2.0 TDI 16 клапана и защо поддръжката на 8 клапановия мотор е по-евтина?

 

Тук във форима има май само една тема, в която се говори за такива двигатели, но не придобивам ясна представа.

Искам да попитам и какво е "среща на НИМ" и къде/кога се случва?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

16 клапановия мотор (BKD) понякога пука глава. Производствен проблем. Затова 8 клапановия се има за по-надежден, но е доста рядък като цяло.

 

Относно покупката - Октавията 1.9TDI е дефицитна кола. Реално има предлагане на читави, но са 2000-3000лв. над цената която ти търсиш. Пазара така е решил. Ако не ти трябва голямото купе, гледай и голфа. Изключае багажното пространство, са си функционално идентични, а избора така ще е доста по-голям.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


Искам да попитам и какво е "среща на НИМ" и къде/кога се случва?

Национален исторически музей. 

 www.historymuseum.org/

Ти май не си от София? Там има много снимки и ще видиш къде се случва. Кога си пише в темата.

http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/31874-%D1%81%D0%BE%D1%84%D0%B8%D1%8F-%D0%BD%D0%B8%D0%BC-14%D1%87-%D0%B2%D1%81%D1%8F%D0%BA%D0%B0-1-%D0%B2%D0%B0-%D0%B8-3-%D1%82%D0%B0-%D0%BD%D0%B5%D0%B4%D0%B5%D0%BB%D1%8F-%D0%BE%D1%82-%D0%BC%D0%B5%D1%81%D0%B5%D1%86%D0%B0/

Ако искаш такава Шкода защо не погледнеш в чужбина? Германия или Чехия.

Редактирано от ivand911
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези двете като захабяване изглеждат като мойта, която е на същите километри, т.е има вероятност пробега да им е реален.

 

Иначе колега ето малко съвети какво да гледаш:

 

1. Глава на BKD - трудно се установява само с преглед.

2. съединител - тресе, приплъзва...

3. климатик - не работи или сработва много бавно, след продължително форсиране.

4. дюзи (виждат се с компютър), а и пуши на загряло.

5. турбина - вие, харчи масло, колата е мудна или забива муцуна при продължително ръчкане НА ВИСОКА ПРЕДАВКА. (повечето неща се виждат с компютър)

5. ЕГР и дроселна клапа (виждат се с компютър).

6. микроключета на вратите и задния капак (виждат се с компютър)

7. Ръжди - преден капак, по ръба на предно стъкло, по овала на калника на задните врати, вежди, прагове. Тия софиянки вероятно ги е минала градушката.

 

Общо взето всичко е поправимо, но са си пари.

 

Към днешна дата, като собственик на 1.9TDI бих взел 2.0TDI с осъзнат риск да налетя на спукана глава и да кихна едни 2000лв. отгоре. Това е лично мнение!

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На светло-синята записаното производство "октомври 2006" не се връзва с регистрационния номер - по това време бяха свършили номерата "СА хххх ВН", от къде се е пръкнал номер само със "С"? Иначе тя поне на снимки изглежда по-добре, но този външен вид може да е точно заради подозрението на Цецо - градушка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тази http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11424788792477877&slink=a8zxsp надвишава бюджета но има ксенонови фарове и макси дот дисплей и е 1.9 което може би е повече в плюс според за мен,ако има пълна сервизна история която да се провери в еура тек също е плюс

Редактирано от skodafen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На светло-синята записаното производство "октомври 2006" не се връзва с регистрационния номер - по това време бяха свършили номерата "СА хххх ВН", от къде се е пръкнал номер само със "С"?

 

Лятото на 2005г регистрирахме и номера беше С 0000 ХТ,тоест от последните със С,после почнаха с СА.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Цецо75 - благодаря за адекватното мнение относно ориентира, който ми даде за цената. В началото търсих Г5, но се случиха няколко неща, които ме разубедиха да взема този модел и реших да гледам в бъдещето търсейки нещо с по-голям багажник. Благодаря и за списъка със съвети, за доста от нещата не съм и предполагал, че

могат да е изтестват и на място, а другите със сигурност ще трябва да преминат през компютър. Ако попадна на читав 2.0 без значение дали е 8 или 16 клапана ще се замисля дали да го взема. 

 

@ivand911 - живея в София, но не съм в тези среди за да знам къде се събират фенове и като цяло автомобили, но като цял знам, че там, на южната дъга вечер, през вечер се гонят, просто защото ги чувам съвсем ясно :D Със сигурност ще гледам да дойда на следващото такова събиране в 3тата седмица на месеца.

@skodafen - само черната съм гледал, не ми хареса особено. Да кара се, но нещо не ме привлече, а и няма автопилот. Вярно, тази Пазарджишката изглежда страшно добре, цената ще я видим въпреки, че е вече регистрирана. Интересно ми е защо я няма обявана във форума.

@Izolini - благодаря, за коментара относно регистрационната табела. На мен не би ми направило впечатление. Да, според като гледам синята е очукана от градушката.

@niki/zdravko zankov/superba - благодаря за информацията.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това как ви звучи: http://www.mobile.bg/11438379566465188тази 2009 година малко... странно ми звучи. Пазарджишката не съм я гледал още.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз скоро избирах и на мен нямаше , кой да ми отговори, та да ти кажа за хасковската. Гледах я. Има много ожулвания и ако си перфекционист е за почти цялостно пребоядисване. Свири някакъв маркуч, според мен от турбото. Иначе за 8500 я дава и очаквах да е по.зле. Италианка е. Гумите са неправилна широчина и височина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз скоро избирах и на мен нямаше , кой да ми отговори, та да ти кажа за хасковската. Гледах я. Има много ожулвания и ако си перфекционист е за почти цялостно пребоядисване. Свири някакъв маркуч, според мен от турбото. Иначе за 8500 я дава и очаквах да е по.зле. Италианка е. Гумите са неправилна широчина и височина.

Благодаря за толкова директния и цялостен отговор, не смея да кажа Колега, че още не съм куипл :) но благодаря :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=3&slink=bco3a7&f1=1

 

Колега, пълно е с октавии виж линка. 

 

Моята е 2.0 BKD и съм супер доволен вече почти 1 година стана вече, минах повече от 20к за 10 месеца и до сега 1ственото нещо което ремонтирах по нея беше смяна на вътрешни карета, бяха заминали. 

 

Просто това е уникален автомобил, супер пестелив и надежден, достатъчно пъргав, без да има спортен нрав. 

 

Пожелавам ти успех с начинанието, без гледане на много октавии няма да стане - съвет от мен, ако нещо не ти харесва по дадена кола подмини я. 

 

Пълно е с коли и с търпение и упорство ще намериш твоята, аз моят я търсих 3 месеца примерно и съм изгледал 50 октавии поне лично на място. После тази която ми хареса изкочи изведнъж, даже не я бях обмислил добре... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има хубави октавии, но забелязвам, че им искат пари, не е като да са подарък. Евтини италианки колкото искаш!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.