Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Superb 3 - мнения и впечатления.


PUF-PAF

Recommended Posts

  • Отговори 337
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bega4kata

    33

  • Milen Dimitrov

    31

  • shaft

    24

  • bubaru

    20

Най-много писали в темата

"Няма Джаро,няма Маро" Супърба е мноого яка машина! Тези чехи направо откачиха :eusa_clap:  :flag_skoda: 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стра-а-а-ашен! Ченето ми удари няколко пъти клавиатурата докато гледах! Интересно ми е обаче за чий са сложили по снимките тази задна чистачка - не му ходи. Добре че на презентацията липсва този детайл. Отивам да играя тото!  :D

 

Поздрави

Редактирано от kokarosta
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега остава да са направили резервоара по-голям и шофьорска седалка по-удобна  :)

Вече започват да ме хващат щурите и жена ми може да се размине с Фабията :D    

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе много взехте да ги разбирате вие.ГОЛЕМИ ДИЗАЙНЕРИ СТАНАХТЕ.

Какво като интериора прилича на този на Октавия РС.Той е много красив! В суперба ще е още по-облагороден,ще са използвани висококачествени материали.Цялото табло ще е меко,както и капака на жабката,корите на вратите ще са меки и т.н. Защо не ви харесва? Какво не ви се връзва с външността???? Външността е с остри строги линии,СЪЩАТА Е И ВЪТРЕШНОСТА! Интериора според мен е много строг,стилен, изискан и изчистен.Подхожда на колата. Вие какво давате все Пасата за пример.Неговото табло знаете ли че е ужасно грозно.Нищо ,че има опция да са с дисплей скоростомера и оборотомера. Лично мен това не ме кефи. Самото табло е 90% идентично като на Пасат 6 от 2004-та година.Същото е и на Пасат 7.

Айде моля ви да не говорите глупости. Има една приказка....за гроздето....

 

п.п.Единствено лошо впечатление ми направи,че на стария суперб ФЛ мигачите са ЛЕД,както и задната,а на новия са с обикновена крушка.Но пък крушката не се вижда и може да се смени с лед такава и ще стане много яко.

В интериора в плафоните са лед,а в багажника и в краката не....но нали трябва да оставят и малко работа за педантите да се позанимават.Това ще им достави удоволствие да си ги сменят ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен повече ми прилича на Ауди А6, отколкото на Пасат. Както и да е, много солидно изглежда и ще вдига имиджа на марката още повече !

 

Интериорът не изглежда лошо, но аз си дадох мнението - изглежда ми спестено така като е същото като Октавията. Да бяха вложили старание, този Ауди подход на copy-paste в моделите не ми харесва.

 

ПС: Така като гледам Венци здраво се е наточил да чупи касичката :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено!

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би екстериора надмина очакванията ми и затова съм го написал така.... какво имам предвид. Очаквах изцяло тъч средна конзола за управление на всички системи без дори един бутон. Без бутони покрай скоростния лост и дори липса на такъв при автоматиците. Но това си е мое мнение и очакване и нищо повече. А на Пасата таблото е уникно неприятно. Просто си мисля, че модерната за 2015 год. визия на Суперба отвън изисква малко повече дигитилизация вътре. И това без да претендирам, че разбирам особено. Не ме анатемосвайте:-D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм спал тая нощ от вълнение, но жена ми е непрекланна :D иска си Фабията пък после да правя каквото искам. Но вече съм решил, че ще е 280 коньовия :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен ще е 190ката дизел, ръчка. Обаче ще почакам година-година и половина, за да си оправят детските болести... Ще почакам, кола си имам сега. Ако пък излезе джипката 2016-2017, както са обещали 2016та да я покажат - направо нея. Хахахаха. Да е доходоносно ТОТО-то, просто...

 

Имам си кола, но ако трябваше да избирам сега нова кола за мен - то е ясно.

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спор няма - уникална е колата. Дизайн, интериор...фарове...решатка. Обаче....тук идва едно голямо НО. 

 

Возиха ме в новия пасат - БиТурбо дизел - 240 коня...2.0 TDI. Беше с дигиталното табло - е трябва да ви кажа, че се на**** от кеф. Изглежда убийствено наживо....невероятна красота. Който не го е виждал наживо това нещо - просто да не говори. Интериора също е много добър...и екстрите които се предлагат за модела са много повече от тези за Супърб. Но това винаги е било така .... Единствения минус е цената....~80k лв.

 

За съжаление, Супърб-а няма да го пуснат с този двигател, това е ясно. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм го виждал на живо новия Пасат.В момента даже има един черен пред Автотрейд. Нищо особено за мен.

Не съм се возил,но едва ли ще ме впечатли двулитров дизел 4х4,пък макар и 240 коня.Ще върви на 1-ва и 2 ра впечатляващо,после нищо особено.Нагоре ще върви като 190 коня мотора само с предно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина е много красив Супърба. Аз като фен на комбитата се надявам скоро да видим и такава версия :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи, супърба е най-променящата се кола със всяка следваща версия. Първата от 34-та няма нищо общо с "първата" в днешно време (то и годинките разлика не са малко), втората тотално друга - фейслифта си беше горе-долу, но големите му фарове бяха малко гадни. Третата тотално друга кола... нищо общо с никоя.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Уви, даунсайзинга не прощава-няма да има повече от 4 цилиндъра... А, за автомобил с това излъчване и тези размери, е жалко. Колко биха му подхождали, бензинови и дизелови 6-аци, пък и турбинирани... Вярно, че звучи като самоубийство, за Пасат и А6, амааа, щеше да е наистина Сюперб /от френски - прекрасен/...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ,3.0 тди щеше да му заспи.

Много лошо взеха да диференцират Ауди от другите от ВАГ групата.

Преди Суперб 1 и Пасат 5 имаха същите топ двигатели както и при Ауди. Говоря за 2.5 тди.

Пасат 5 има и 4 литров бензин.

Трябваше да има 3.0 бензин и 3.0 дизел като топ моторизации с около 300 коня и двете/да не са като Аудито с 313/. Тогава щях да продам РС-а и да си взема Суперб.

И аз мисля,че тези двулитрови пръдни не му подхождат на премиума....ама такова е положението.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.

 

Преди Суперб 1 и Пасат 5 имаха същите топ двигатели както и при Ауди. Говоря за 2.5 тди.

 

Той пък 2.5 е мн.топ двигател няма що :crazy:

Абе добре са си,двигателите това е кола за "мааазно" гъзарско движение по пътя,за другото си има РС :) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, ела ми със стокова, че и не толкова стокова РС-ка, да ми видиш 4-те ауспухови накрайника... Майтапа на страна, трябваше да има 6 цилиндрови...

На този автомобил, просто пасват...

Редактирано от Боре
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Страхотен автомобил определено. И колкото повече гледам (а и снимките са по-детайлни и повече), толкова повече започва да ми харесва интериора....много красиво, браво, браво, браво! 

 

И все пак: 

В новия брой на AutoBild чета, че мултимедийно табло ще има на по-късен етап! Ай честито!

 

....и става страшно.....   :banger_2:  

Редактирано от Gerdjikov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пффф и на мен много ми харесаха тия снимки. Направо ще ми е неудобно вече да карам Октавията :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уникално красив е във всички цветове,които видях. Жълтият металик разбива. Кафявото е много стилно. Бял металик също не лъже на тази изискана лимузина.А 20ките на жълтата са залепнали.Затварят перфектно фугата и са 245/35 - сравнително доста добри като практичност за нашите пътища.  Черната панорама от край до край също мноооого добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уникално красив е във всички цветове,които видях. Жълтият металик разбива. 

Лошото е, че не го виждам наличен в нито един конфигуратор. С черен покрив ще е нещо страшно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.