Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Скандалът с емисиите на VWG


Коко

Recommended Posts

Ми каквото и да си говорим, това с N1 е безумие (при все че го ползвам). 

 

Нали уж Европата щяла да го ограничава, ама аз досега само слухове чувам, документи не съм видял.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 305
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Цецо75

    34

  • stefan l

    25

  • mirizlivpor

    25

  • shaft

    15

Най-много писали в темата

Абсолютно безумие... в нашата фирма имаше два Рейндж Роувъра Спорт. Какво N1 е това, не знам.
Трябва да се вземе моделът на Холандия, но това ще отреже толкова много рушвети, затова НИКОГА няма да се случи.
 

Редактирано от komitoff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми каквото и да си говорим, това с N1 е безумие (при все че го ползвам). 

 

Нали уж Европата щяла да го ограничава, ама аз досега само слухове чувам, документи не съм видял.

 

Факт, но се замисли кои са "шефовете" - Германия, UK, Франция. Ако N1 отпадне, доста ще им пострада износа.

Това е напълно узаконеният вариант на българското "Порше Кайен баничарка". В което няма лошо, но...не е справедливо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

КАМПАНИЯ EA189

 

В клипа се обеснява как режима с повече сажди остава и се маха режима с малко сажди (с повече NOx)

 

Често задавани въпроси

 

5. Кои параметри се настройват от софтуера?

Първата специфична мярка, която дава възможност за намаляване на NOx емисиите е добавянето на вторично впръскване към режима на впръскване на гориво (т.нар. разделено впръскване). Това вторично впръскване използва част от горивото от основното впръскване, което означава, че няма неблагоприятен ефект върху разхода на гориво. Вторичното впръскване се случва скоро след основното впръскване, като създава въртящ момент и окислява създадените по-рано при горенето сажди директно в горивната камера.

 

Що се отнася до втората мярка, прецизирането на дизеловата технология ни позволява горивото да се инжектира при по-високо налягане и с постоянен интензитет. По-високото инжекционно налягане атомизира по-ефективно горивото, което води до по-ниски нива на сажди при горене от самото начало.

 

 

Мярка за изграждане на доверие

 

1. Какво представляват Мярката за изграждане на доверие на ŠKODA?

...

Мярката за изграждане на доверие важи за срок от 24 месеца от прилагането на техническите мерки върху автомобила и само за автомобили с пробег под 250 000 км. към момента на прилагане на Мярката за изграждане на доверие (което събитие настъпи първо).

...

 

4. Кои компоненти се покриват от Мярката за изграждане на доверие?

Мярката за изграждане на доверие обхваща общо 11 компонента от системата за рециркулация на отработените газове, системата за инжектиране на гориво и системата за последваща обработка на отработените газове: ламбда сонда, температурен сензор, EGR превключващ клапан, EGR клапан, датчик за диференциално налягане на EGR, инжектор, помпа за високо налягане, горивна рейка, клапан за регулиране на налягането, сензор за налягане, тръбопроводи за високо налягане.

...

 

Което може би значи че тези компоненти ще се развалят и след 24 месеца.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

24 месеца от прилагането на техническите мерки върху автомобила и само за автомобили с пробег под 250 000 км.

 

За 2 години пробег ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 месеци по-късно...

Може да съм пропуснал, ако вече е дискутирано:

 

Новые эконормы оставили клиентов Фольксвагена без машин...

 

Някои детайли за стандарта WLTP (без да съм търсил инфо от по-първичен извор):

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.