Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Adler Auto - Brezel - Годеч


ruark

Recommended Posts

Специално направих лог на моята 2.0тди на 95х км. Показанията са почти същите като на въпросната на @ruark. Не мисля, че колата ми има някакъв проблем, с този чип съм 2пъти на море и още толкова км. Карана е яко и ако е имала проблем с пренадуване да се е счупила досега. Маслото за тези над 4х км не е барнала, а е с Шел от ЕТ. Задържането на пика е 1,5сек. 

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Преди години когато беше в Германия и не беше толкова популярен Богомил имаше по-голямо желание за изпипване на нещата .За съжаление от 2 години и при него се наблюдава тенденцията на ширпотребата!Това е лично мое мнение!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Колеги, какво се случи в крайна сметка с въпросната кола заради която беше пусната темата?

Имам Октавия 1 - 130 к.с. ПД и мислех на пролет да ходя до Адлер за профилактика и чип от Швейцарските готови софтове, което е различно от ремап.

Не ми харесва много какво прочитам в тази тема, кажете поне какво се случи в крайна сметка?

Защо собственика на въпросната кола е отишъл за ремап ако колата му е стокова,а не за готов софт. , в случая Адлер работят с някакви Швейцарски макар вече да не го пише на сайта?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На ПД БКД съм над 15х км, няма пушене, а и ЕГРа ми махна допълнително, яко натискане, на 1.8тси 25х км. И 2те ми ги е правил Pepino! Много съм доволен, и не ползва готов софт, а пише за конкретната кола и личните предпочитания на клиента(Йетито го остави в ниските стоково, заради офроуд и евентуални проблеми в скорости и маховик). Съветвам те да се обърнеш към него!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно... Pepino е човекът. Иначе това с готовите написани неща от “Швейцария“, защото там компютрите са по-различни ли...ми звучи много смешно, това да не е сирене или шоколад? А “направена кола за софтуер“ какво е? Колите се правят, софтуерът се ПРАВИ ЗА КОЛАТА, не обратното. Който прави обратното е нещо като “абе тука имам един софтуер много хубав дай да го сложим на един робот? - ееей, ама софтуера ми е направен за робот с 20см пi6ка, пък роботът е с 10см - ще работи, ама как ли“ - иначе са еднакви, все си е пi6ка, нали... ;)

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Венци, изкарах си кафето през носа заради тая твоя "пi6ка".

Иначе Pepino е супер, не съм чул да си е оставил ръцете някъде. Моята кола вече 4 години чака Пепи да я "пипне", остана само една и му я давам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Венци, изкарах си кафето през носа заради тая твоя "пi6ка".

Иначе Pepino е супер, не съм чул да си е оставил ръцете някъде. Моята кола вече 4 години чака Пепи да я "пипне", остана само една и му я давам.

Аааа... Това е много гадно, май - хахаха! :D

 

Еми така де, хората не го разбират и се лъжат от лафове за чужбина, и който не знае какво е се кефи, че нещо идва от богата страна различна от България, пък това нито помага на колата, нито нещо интересно биха измислили, нито нищо. Не случайно тук правим чудесата, защото сме инженери по всичко - животът така ни учи! Колите, дори две еднакви, нямат нищо общо, освен марката. На едната, например, съединителят отделя на “1 метър“ от пода, на другата на 2мм от косъмчето на мокета... Едната отваря клапа при хххх оборота, другата при хххх+15-20...или дюзата й работи различно! Всичко се гледа, написва се качествено и се пуска на пътя. Единственият плюс, който виждам тук от всички лафчета е, че има стенд за замерване и да се изкефи човек, че е “видял“ резултата на лист хартия.

 

В кръга на шегата пак: Аз мога да намеря/купя софтуер от Египет, писан от фараоните за техните космически кораби, много добре е направен, върви страхотно, става совалка! Само трябва да си направите сетъпа/колата като космически кораб и го флашваме за нула време. Еку-то да е на Рамзес втори, турбото на жена му. Аре, за хора със слаби сърца пi6ки няма да намесваме... :D

 

ПП: Kолега ivogiev, да не се обидиш само, не е към теб нищо насочено! Само си говоря смешки, но знам за много още недоволни хора, които не пишат никъде, а тайно и тихо оправят проблема някъде другаде и така се допринася за фалшив имидж :)

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Shaft, не го приемам лично но не съм съгласен с теб и ще ти кажа защо.

Докато ние сме професори по всичко и правим нещата нискобюджетно, в чужбина хората работят по различен начин.

За стокова кола готов софт е оптималното решение според мен, защото вариациите между индивидуалните стокови коли ще са малки,а запаса на сигурност ще е достатъчен.

С повдигане на налягане като цяло и гориво би трябвало колата ми , която и сега си върви добре да тръгне още по-добре без никакви схеми направи си сам.

И когато една сериозна фирма подходи да пише такъв готов софт, тя купува и тества с часове на поне един или повече такива автомобили за които прави софта, гарантирайки ти крайния резултат.

С тази кола, която ни е семейна, не гоня максимални коне или разлика от 2-5 Нм някъде в диапазона.

Та това е разликата между Швейцария и България, то се вижда и като се огледаш по улиците докъде сме го докарали.

Не казвам нищо лошо против Пепино, напротив - само хубави неща чета, но просто искам да заложа на сигурно като търся лек ефект.

Просто в момента колата ми върви до 3000 оборота и после само бучи. С вдигане на налягането се надявам полезният диапазон да се разшири още малко, това е.

Имал съм и все още имам коли с идивидуален ремап, знам каква е целта му но говорим за коли различни от стандартните - с различен диаметър генерации, всмукатели, инжектори ( за бензинови коли говоря) и кво ли още не, което оказва влияние.

В случая имам абсолютно заводска 130 ПД , която още е с катализаторите си. Нито ще й слагам челен ИК, нито интейк, нито ще сменям генерации защото така ми харесва да возя семейството си - тиха и еластична.

И не се хващам конкретно за Швейцарския софтуеър, майната му от къде е - само да е на сериозна фирма, която е инвестирала в разработката му и дава гаранции.

Искам подобрение на работния диапазон и еластичността, като не гоня някакви разлики от порядъка на 5к.с. или 10Нм заради които да си рискувам колата.

 

п.п.

В крайна сметка ще потърся Пепино да поговорим по въпроса, защото наистина чета много хубави неща. Има ли сервиз този човек, аз му писах като купих колата но тогава не беше в БГ мисля- та си остана така?

Сега ще поровя да се свържа отново с него.

Адлер явно наистина с времето се е отпуснал и ги прави джаста-праста нещата за съжаление.

Редактирано от ivogiev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дали този софт е писан на стари коли? Дали слагайки такъв, някой ще си направи труда да премери състояние и показания на дюзи и помпа, както и изходните резултати, като в какъв диапазон държи и колко е налягането? Колега, в голяма грешка си, но ти си преценяваш. Мога да хвана бас с теб, че ще имаш нуждата да им пробваш и други услуги като баланс и почистване на геометрия, смяна на актуратор и/или почистване/смяна дюзи и ЕГР, за да върви коректно колата ти след слагане на готов софт!

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 година по-късно, колата върви на пушка в тази конфигурация.
Ходя си на българско и на гръцко море, без да ми пукат турбини, каквито бяха пророчествата от Годеч.

Редактирано от ruark
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз днес се чух с Пепино и понеже не успяхме да се видим ще го направим утре най-вероятно.

Склонен съм да повярвам че Адлер са се отпуснали и карат с фурнаджийската лопата повече от преди, но хубавото е че имам време да го мисля до на пролет.

Сега през калния сезон нямам нужда от засилване, чак на пролет ще действам.

Искам да се запозная с Пепино предвид чудесните Ви мнения за него, да поговорим и да имам над какво да мисля.

Много е вероятно да не стигна до Годеч, но нека Пепино да ми покара колата и да си каже мнението.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Видиш ли се с Пепи, няма да стигнеш до Годеч. :) Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз съм приятел с Пепи(Pepino), но това е форум за автомобили, и моето мнение не е написано, за да рекламира Пепино, а за да ти кажа, че готовите чипове са помия и ти обясних защо! Избора и решенията са си лично твои, тук, в този форум сме за взаимопомощ и споделяме лични мнения на база опит и впечатления! Успех и последно, и зима и "лете" кола без чип не е същата! 

пс. Брезел или чиповете от гр/с. Годеч отдавна не са това, което бяха! някога(преди 10год) работих в в. Автотруд и тогава т. нар. брезел(забравих как се казва) беше младо момче, нямащ нищо общо с това, в което са превърнали в него желанието за повече пари, респективно бърза работа! Помагал ми е за писане на статии и имах други впечатления за него, но нещата се сменят и е добре да знаем за какво са се сменили!

 

пс2. Диното му е добре засилено откъм изходящи резултати! Гледах такива от неговата работа на друг стенд, преди време, и нямат нищо общо... Да не говорим, за многото пострадали коли след негова и на брат му интервенций! 

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм от доста време с чип на Брезел и съм доволен.Когато го слагаха нямаха дино и реално нямам идея колко коня е,но няма нищо общо със заводските настройки.Доволен съм от това което получих за парите които платих.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Passi, кога си слагал чипа в Годеч- ще е полезно да се знае?

 

Аз днес се запознах с Пепи, закачи ми шкодата , покрахме малко , поговорихме малко - чудесни впечатления имам, почти сигурно ще си действам с него.

Колата ми няма грешки, той хвана лека вариация на помпа-дюзата на 4-ти цилиндър като стойност, което каза че е лесно поправимо и така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8-9 години и не съм ходил до Годеч а при някакво момче което се намираше малко преди Черния кос .Качи човека там каквото качва и отидохме да се возим със закачен компютър да си гледа там. Уговорката беше ако не съм доволен да ми върне заводските настройки и кой от къде е. Тук искам да кажа,че Брезел никакъв не ми е и повече при него не бих отишъл не защото не съм доволен от работата му а защото преди 3-4 месеца му писах в един форум а той не намери за необходимо да ми отговори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Тук искам да кажа,че Брезел никакъв не ми е и повече при него не бих отишъл не защото не съм доволен от работата му а защото преди 3-4 месеца му писах в един форум а той не намери за необходимо да ми отговори.

Явнво всеки като се "наяде" почва да си пробира клиенти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.