Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Двигател TSI


Lupo

Recommended Posts

Здравейте,

Набелязал съм си новата Fabia, която е с 1.2 TSI, 110 к.с., 6 скоростна кутия. Като цяло чета малко противоречиви отзиви за този двигател. Най-често срещаният проблем е с ангренажната верига, но доколкото знам тя е сменена с ремък вече... Но прочетох, че имало и други забележки.

Предвид, че колата е модел на под 2 години мога ли да предположа, че би трябвало да са сложили двигател с изчистени предишни "знайни" дефекти?

Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега двигателя вече не е с верига, а е  с ремък, както си отбелязал.

Къде срещна проблеми?

Това което четох, е че на хората им е странен шума от клапаните на студен двигател и че DSG много подскачало от старт/стоп системата, други оплаквания май не срещнах в briskoda.

Нали ще имаш 5 години гаранция скачай смело  :flag_skoda:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Реших малко да поизбърша темата от прахта.

При мен също се среща този странен шум на студен двигател. Четох из нета, гледах клипове и в тубата. Изглежда това е нещо нормално. Няколко човека са ходили в сервиз и са питали за този шум. Казвано им е, че това е нормално и няма нищо притеснително, въпреки че звучи все едно си подкарал дизелов двигтел. :unsure:

Нека всеки, който среща същия шум при автомобила си или знае нещо повече за това да сподели. Ще бъде полезно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Двигатели CJZC и CJZD (1.2 TSI сътветно 90 и 110 к.с.) каквито се слагат на Фабия 3 са с хидравлични повдигачи на клапаните. Затова, непосредстено след запалване при студен двигател, трака докато вдигне налягане на маслото и вдигне повдигачите. Забелязал съм, че ако при студен двигател поработи на място 1 минута лятото и малко повече зимата, след това на ход е доста по-добре и като вървене. Иначе 1.2 работят повече на турбина заради малкия обем и при каране са по-шумни, в сравнение да речем 1.4 TSI (ЕА211). Пробвах един такъв - доста по-гладко и тихо работи, иначе като мощност в града не го усетих да е повече. CJZC и CJZD са малко по-нова модификация (май само софтуер)  съответно на CJZA и CJZB - и четирите са от новата фамилия бензинови дв. на VW - ЕА211. Тук има инфо за тях http://vwts.ru/pps/pps_616_dvig_audi_1_2_1_4_tfsi_ea211_rus.pdf

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.