Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Избор на Октавия 3 1,4TSI 150hp /110kw разлики с 1.4TSI 140hp


DrBrain

Recommended Posts

Харесъл съм Октавия3 1,4TSI 150hp с оборудване Edition

Гледам във форума няма много писано за този мотор. Повечетто са 140 коня.
Може ли да споделите мнение за него.Шумен ли е, гори ли масло, разход, добре ли ускорява.Някакви проблеми има ли?

Прочетох, че разликите между 140коня и 150 коня не са само в налягането на двигателя, но и конструктивни.Може ли някой да го потвърди. Да не се окаже пак някоя неизпитана иновация и след 30 хил километра да имам ядове. Ако някой може да сподели мнение относно избора ми бих бил багодарен. Иначе аз си имам OCTAVIAII 2.0 TDI  Elegance 2005г и съм си пре-доволен от нея. Още повече, че bega4kata я е пипнал тук таме :). Но на баща ми му се счупи колата а моята чукна 10 годинки. Така, че ще се сдобивам с още една, но леко съм притеснен от това, че няма много мнения за точно този двигател. Ако някой пита защо минавам на бензин, то поради две причини. Дизела ми идва малко шумен.Карам 80% градско и новите дизели с тези DPFи не смятам, че са за градско.Приемам всякакви мнения и ще ви бъда благодарен за съветите.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 81
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • DrBrain

    9

  • b3lq7a

    8

  • Bondo

    8

  • iturtev

    5

Най-много писали в темата

Няма такъв двигател 1.4TSI 140hp, има 1.4TSI 110hp.

1.2 TSI стана от 105 евро 5 на 110 евро 6. 1.4 както е писал колегата беше 140 евро 5, сега е 150 евро 6. Според мен няма да откриеш много мнения, защото този двигател се монтира от няколко месеца, а предвид чакането за доставка ... още повече някой с повечко километри и впечатления. Аз заложих на него ако това ще ти вдъхне доверие :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам впечатление от 1,4TSI - 140 коня. Имаме служебни такива и мога да ти кажа, че колата е страхотна. Ускорява брутално на всички предавки. Харчи като дизел. На дълго със 160-180, разхода е 6,5-7 по борд. Не съм го засичал, по резервоар защото е служебна :). Като комфорт е много добре. Не натоварва на дълъг път. Най интересното е, че си пълни километража и с 230 е на 5500 оборота и дотам. Аз съм потресен от тоя двигател, честно. Уникално еластичен. Мойто 1,8т е направо като с дръпната ръчна пред това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам впечатление от 1,4TSI - 140 коня. Имаме служебни такива и мога да ти кажа, че колата е страхотна. Ускорява брутално на всички предавки. Харчи като дизел. На дълго със 160-180, разхода е 6,5-7 по борд. Не съм го засичал, по резервоар защото е служебна :). Като комфорт е много добре. Не натоварва на дълъг път. Най интересното е, че си пълни километража и с 230 е на 5500 оборота и дотам. Аз съм потресен от тоя двигател, честно. Уникално еластичен. Мойто 1,8т е направо като с дръпната ръчна пред това.

Най интересното е, че си пълни километража и с 230 е на 5500 оборота и дотам.

Ако е вярно ще се окаже по-бърза от моята.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно е, човек. И аз се изумих как 1,4 мотор може да върви толкова много. До 200 ги прави за норматив, без да се замисля грам. После малко по-трудно и става, но ги залепи 230 по километраж и беше точно към 5500 оборота на 6-та. Явно е ограничена да не стига на 6-та до критични обороти, защото иначе на другите предавки си стига до 7000. Интересното е, че по заводски данни и дават 215 макс, но явно километража и борда лъжат малко (на борда показва дигитални скоростта). Дават и 250 нютона и тегло 1255 кг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чавдаре, 1.4 тси 110 коня е метанката. Иначе за сега влизат само за обслужване, никакви проблеми няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих взел 150 поради няколко причини:

1) + 10 коня (знам малко е но е по добре с тях отколкото без тях).

2) Болерото е ново поколение с по-голям дисплей и по-добра резолюция и можеш да поръчаш MirrorLink. Така ще може да ползваш дисплей-а за навигация от телефона. Много удобно и край на  висящите кабели и тъпи стойки.

 

Единствения минус е разликата  в данаците, но според мен не е кой знае какво.

 

Имам колеги с 150-ки и са вече на по 12 000 км. Не им гори масло за сега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за коментарите. В понеделник ще взема своето решение. За съжаление във Варна няма Октавия с такъв двигател  за тест драйв. Относно Болерото съм силно разочарован. В момента в октавия 2 ката съм си сложил един китаец за 400лв 8" и прави всичко. IGO навигация, видео , камера за задно виждане и т.н . Четох за Smart Link и Mirror link. Повечето андроид програми не работят в движение и други такива. Гледах едно клипче в тубата, ами то аз се изнервих незнам този дет снимаше как изтрая и не го прасна това болеро :) Най вероятно или пак ще си монтирам някой китаец или ще се мъча да охакам или болерото или програмите, които ще ползвам. Програмите имат нужда от сертификат, че са сигурни по време на движение и сигурно ще дълбая в тази насока. Още веднъж благодаря на всички, явно повечето от вас смятат, че 150 TSI си заслужава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е възможно да ми кажеш от къде го купи тоя китаец и една снимка да ми направиш да видя как стои? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбирам, че има такъв двигател, но го няма в ценовите листи в момента...

Не знам досега дали се е предлагал някога.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е възможно да ми кажеш от къде го купи тоя китаец и една снимка да ми направиш да видя как стои? 

Вече има и по-нови. Този го имам от една година..

http://www.dx.com/p/joyous-j-8613mx-8-8-screen-car-gps-dvd-player-for-vw-passat-jetta-polo-skoda-amark-seat-leon-234939#.VlCm216d9v9

а това е снимка, след като съм го монтирал в моята кола

https://drive.google.com/file/d/0B2ddXPooX31bZ1RzT2F5ajVsLTA/view

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе за тия китайци,що не питате Bega4kata,какво ще ви каже за О3? Аз вече питах и ме отказа. Така,че не си правете илюзиите, че О3 ще е като О2.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе най-читавата фирма за тия неща е Dynavin. Поне има одобрение от vag за техните неща. https://youtu.be/F8vrr5sqnBU

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега DrBrain взимай TSI 1.4 150, ще се изумиш колко върви и какъв разход ти дава, като за 1.4 и то бензин! Аз съм с 1.4 TSI 140, но като гледам разлика в ускорение и разход с TSI 150 коня, почти няма ... минимални са. Автомобила е тих, стегнато окачване и няма проблеми с DPF филтри като при дизелите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още един въпрос да задам. В Еуратек ми казаха, че колата ще е N1. Само, че аз няма да я регистрирам на фирма. Ще е на мое име. Колко ще ми е данъка ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега DrBrain взимай TSI 1.4 150, ще се изумиш колко върви и какъв разход ти дава, като за 1.4 и то бензин! Аз съм с 1.4 TSI 140, но като гледам разлика в ускорение и разход с TSI 150 коня, почти няма ... минимални са. Автомобила е тих, стегнато окачване и няма проблеми с DPF филтри като при дизелите.

Колега здравей,

Нов съм във форума и ми е интересно горе посочения двигател с какъв въртящ момент е и как се справя автомобила когато е натоварен или заседнал в снежна преспа например.Отдавна не съм карал бензинов автомобил а си поръчах такъв основно заради филтъра за твърди частици.Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още един въпрос да задам. В Еуратек ми казаха, че колата ще е N1. Само, че аз няма да я регистрирам на фирма. Ще е на мое име. Колко ще ми е данъка ?

 

До колкото знам около 7-10 лв ;) Ще трябва да минаваш ГТП всяка година, а след 10-тата година на а-ла, по два пъти в годината. Ще трябва да внимаваш, като си избираш ЗК, понеже в някои компании ГО е чувствително по-скъпа за товарните автомобили.

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега здравей,

Нов съм във форума и ми е интересно горе посочения двигател с какъв въртящ момент е и как се справя автомобила когато е натоварен или заседнал в снежна преспа например.Отдавна не съм карал бензинов автомобил а си поръчах такъв основно заради филтъра за твърди частици.Благодаря

Здравей колега. До сега в снежна преспа не съм засядал и не мога да ти отговоря как се държи. Като е натоварен ако имаш предвид мощността, няма никакви проблеми, почти никаква разлика празен-пълен все си дърпа на всички предавки, дори и на шеста. Ето в този сайт http://www.zeperfs.com/en/duel4661-2162.htm съм дал за сравнение и дуел между въпросният 1.4 TSI 140 к.с. и Ауди А4 2.5 дизел 150 к.с ( произволно избран от мен ). Понеже попита за въртящ момент, погледни и на двата автомобила какъв е и виж статистиката по надолу, ускорение, спирачен път и т.н.

Редактирано от mravkakaratist
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.