Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Защита от лоши пътища


pepi

Recommended Posts

Здравейте и за много години!

Искам да попитам има ли колеги с О3 с въпросната защита? Интересува ме колко е висока колата. Казват, че вдигат 1,5 см над нормалното окачване

Ако има колега с такава бих се радвал да сподели

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Аз съм с такава защита. Като цяло пластмасите отдолу покриват абсолютно всичко, което определено дава увереност. Разликата във височината е трудно забележима

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами разлкиата във височината си е забележима. Аз съм с нормално окачване. На скоро един колега беше спрял до мен и за мое учудване неговата кола беше по-ниска. Предполагам спортно окачване, което сваля 1.5 см.  На мен дори сега нормалните О3 ми се виждат странни, гумите (16-ки) някак ми се губят в калниците направо имам чувството, че нещо е недовършено в автомобила. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с такава защита. Като цяло пластмасите отдолу покриват абсолютно всичко, което определено дава увереност. Разликата във височината е трудно забележима

На о3ката съвсем на икономия са го ударили, пластмасова защита :Д. Каква увереност имаш... На о2ката слагат метална кора и подложки на амортесиорите и се вдига около 3см...

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На О2 не е метална кората, усилена пластмаса е.

Както и не се слагат подложки, а пружините и амортисьорите са други.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На О2 не е метална кората, усилена пластмаса е.

Както и не се слагат подложки, а пружините и амортисьорите са други.

Тук ме заинтригува. По спомени от преди години, на 02ката не си го сложих, на о1ката със сигурност беше метална кората и подложки - имах го, добавих го в ЕТ на 2рата година! Но покажи разликата, да си оправя паметта! Аз на 02ката нямам такава "защита" и пак съм с пластмасова кора или и тя е различна? За амортесьорите за пръв път чувам да има разлика, виж по-висока пружина по може. 

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

През 2008, когато се интересувах, ми казаха, че корите са пластмасови.

Но не от обикновената черна пластмаса, а с добавки за усилване и с повече оребрявания.

Даже ми показаха от склада и изглеждаха точно така... Но може да не съм разбрал нещо...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен пластмасовата кора си абсолютно достатъчна да те опази от някоя дреболия по невнимание. Ако имаш нужда от метална кора, може би ти трябват и очила или да си оправиш преценката. А за повдигането - ако е прекалено голямо пък ще ти прецака управляемостта. За мен баланса си е добър. А това че има малко повече луфт между гумите и калниците на мен ми вдъхва спокойствие че има място за движение нагоре-надолу.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Метални кори се предлагат за Октавия 1,2,3 ,но не са оригинални.Някой ако се интересува на ЛС ще му дам информация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 седмици по-късно...

Здравейте и за много години!

Искам да попитам има ли колеги с О3 с въпросната защита? Интересува ме колко е висока колата. Казват, че вдигат 1,5 см над нормалното окачване

Ако има колега с такава бих се радвал да сподели

Аз съм си много доволен от защитата, но си прецени дали ти трябва. Не е скъпа, но променя колата.

 

1.5см на хартия не е много, но се вижда. Почти винаги можеш да кажеш визуално коя кола има защита лоши пътища, и коя няма.

 

На мен ми е полезно, понеже минавам много от Околовръстното нагоре за работа и детска градина...досега не съм удрял или задирал по дупки и легнали полицаи. Също в готино в сняг и калища, защото по-лесно се движи колата, а и чисти по-лесно отдолу.

 

Също е безценно за паркиране до бордюри или качване по такива...също не съм задирал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

С извинение за забавянето, понеже имах запитване за визуално как се справя пакетчето :) Става за леко излизане от пътя, там където иначе бихте задрали.

 

pJGhjh5.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много полезна екстра. 1,5 см си е от значение, особенно ако минаваш по нагънати павета или качваш по бордюри (да паркираш в гаража примерно). Надявам се че ми пази и боята по дъното от камъчета, защото всичко е покрито - от предната броня до задната.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, rough road пакета си повдига с 15мм без значение от задвижването.

 

Доколкото помня комбито е с 2мм по-високо също.

 

Дали е 4х4, предно, задно или странично няма значка за височината :)

Редактирано от PUF-PAF
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 месеци по-късно...
  • 10 месеци по-късно...

Здравейте,

Колата си я поръчах с пакет „лоши пътища“ -15 мм по-висока от стандартното изпълнение и малко по-твърдо окачване.

За зимните условия това е чудесно – скрити дупки в локвите, сняг и коловози тук-там, но за летни условия сякаш ми идва малко в повече този по-голям клиренс. Не ходя офроуд нито пък съм рибар...

Би искал да разбера в какво точно се изразява разликата в окачванията м/у с пакета „лоши пътища“ и стандартното окачване.

Различни ли са амортисьорите, пружините на предния и задния мост спрямо стандартното окачване? Или тампоните  на макферсона са други (по-дебели)? Има ли разлики по носачите и техните тампони?

Идеята ми е дали е възможно (целесъобразно) да снижа малко окачването, като стане време да слагам пак летните гуми другата пролет, и да подобря возията и пътното поведение?

Моля да споделите мнения и съвети.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

В крайна сметка заслужава ли си  въпросната опция. Предвиждам да поръчам за момента октавия с този пакет, но чувам противоречиви мнения по въпроса дали изобщо има смисъл.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не е панацея, но със сигурност е по-добре с него отколкото без него ... кагато караш по второ и трето класни пътища. Аз не си го спестих. Надявам се никога да не разбера дали си е заслужавал, защото на Мица си го спестих и сменях картер + прибиране с репатрак след удар отдолу на виден столичен булевард  :blush:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Октавия 3 окачването става по-твърдо от нормалното окачване.

Колегата Ники специално искаше да сравни и по негови думи е по-твърдо.

Така, че си притегли +/-

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 месеци по-късно...

Да повдигна остарялата тема.

Аз си купих наличен автомобил от последните с N1 и 1.8TSI.

Поради тази причина нямах възможност да избирам екстри. Дилъра каза, че повдигнатото окачване било с други пружини и други амортисьори и било твърде скъпо за допълнителна поръчка. Но си имам причини да не му вярвам на 100%.

Сега ровя в ЕТКА за парт номера за да се ориентирам кое е различно но там не пише кои пружини и амортисьори са за комби, кои са за независимо окачване и т.н. Отбелязани са само тези, които са за спортно окачване.

Може ли някой да помогне да каже кое е различното - само пружините или пружини + амортисьори?

В моя случай става въпрос за 1.8TSI 6М комби с предно предаване и независимо задно окачване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.