Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Мнение за Octavia 2 - конкретна обява


snap1t

Recommended Posts

Здравейте,

 

От няколко месеца разглеждам автомобили за покупка. По-конкретно се колебая между Октавиа 2 1.9 и Пасат 6 1.9.

Изчетох доста мнения за посочените автомобили, както тук така и в други форуми, и мога да кажа, че лично на мен Октавиа-та ми допада повчече, но не бих върнал и Пасат-а. 

 

Бих искал да Ви помоля за мнение относно конкретна обява:

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11463591694223616

 

 

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този двигател ( не му знам кода)  много рядко се среща в България, макар че е също 1,9 и 105 к.с. Мисля, че е с пиезо дюзи и DPF филтър. Не ми е познат като цяло, но съм слушал такъв монтиран в Пасат и е доста по-безшумен от двигателите монтирани в шкодите за БГ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има доста екстри, но най-добре си запази час в Еуратек за обстоен преглед и след това ще видиш читава ли е или не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мненията!

 

@Димон 

Как разбра, че е по-различен двигателя? По скоростната кутия ли?

Предполагам, че пиезо дюзи и DPF е нежелана комбинация?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преглед и проверка на километри

с нашата нафта наличието на ДПФ е повод за повече проблеми

за тая навигация няма бг карти, дисковете с ЕУ карти поне налични ли са? без тях имаш само GPS антена и радио с голям екран

на база горните неща, аз бих помислил за някакъв коментар на цената, верно че има екстри, ама новия внос вървеше по толкова преди 2-3 години

 

чалгата е повод за още 500 лв надолу

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@superba

Преглед в Еуратек е задължителен. 

Благодаря ти за информацията относн GPS, ще питам как стои въпроса.

 

И на мен цената ми се вижда солена, но ме блазнят екстрите и това, че е регистрирана и с платени такси.

 

А какво, ще кажете за тази:

http://www.cars.bg/c1677957

 

Мисля, че е BMM двигател и доколкото разбирам този няма проблема с пукането на глава.

Комбито ми е компромисен вариант и мненията за БОМИ Ауто са противоречиви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тази е голяма точилка 1140 к.с! няма какво да му мислиш, скачай :)

 

сега сериозно, БОМИ като човешки материал са малко селтаци, но пък за колите им само добри работи съм чувал.

аз точно на комбитата съм фен и главно заради това първата не ми хареса изцяло, но ако пък за теб това не е проблем, бих се огледал в нея. Ако всичко е платено до 2017 (както твърди обявата) с малък пазарлък (поне за чалгата) си заслужава повече от втората.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По повод обява номер 1 - от снимките стоповете много ми червенеят.По принцип май са леко по-тъмно червени.Погледни ги при евентуален оглед.

Защо при двете обяви снимките на двигателната част изглежда еднакво?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първата е по-добра от към екстри, но при основния преглед в Еуратек се установява коя ще вземеш. Може и нито една от двете да не е читава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преглед и проверка на километри

с нашата нафта наличието на ДПФ е повод за повече проблеми

 

Карам шкода с DPF вече почти две години и нито веднъж да чукна на дърво не ми е светвала лампата за DPF.

Първоначлно и аз бях скептичен към него но засега проблеми нямам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знаете ли каква е цената на обстоен преглед в Еуратек? Не можах нещо да се ориентирам в сайта им.

70-80 лв. Това са данни от февруари 2013 обаче, когато взех моята Октавия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре ходи ги виж и двете обстойно на място- седни вътре,поогледай ги,виж дали всички копчета,стъкла и прочее работят нормално.Запали ги - виж дали има притрисания докато пали/гасне,после чуй двигателя как работи,дали се лашка много напред/назад при подаване на газ. 1.9 работи шумно,но трябва да е равномерно,без излишни плашещи тракания/блъскания или свистене. При покупка на автомобил,човек инвестира определена сума пари и иска максимума,но не може да е застрахован.Дори след обстоен преглед в Еуратек, на 2-я ден може да излезе нещо сериозно,така че...

Огледай салона,багажника,за ръжда по прагове и вежди,дали има резервна гума,крик,все основни неща.

 

За първата обява - автомобила е пълен с екстри,значи човечеца може би я е взел за него с цел по-дълга употреба във времето.Но тук идва въпроса - СВ номер,регистрация последните 6 месеца и защо решава да я продава? Или е пазарена на изгодно ниска цена и сега при преговори не би намалил (с цел добра печалба) или е открил нещо и иска да я разкара!!

 

Не е раклама,но в Боми-Ауто колите много не се задържат.Преди година гледах пасат 6 комби ,1.9 тди за 9500-700 и при оглед ми се стори добре,но имаше доста забележки по салон и външен вид.За 1 седмица се намери купувач.Предполагам тази Октавия ще е в доста по-добро състояние.После докараха Ауди А4 (S-Line или S4) за около 14 000 и него гледах и за седмица и то замина за 13 200. Спорд мен ходи и ги виж.Да не стане така - само наляти пари по пргледи в сервизи и накрая да ти писне и да вземеш първата която ти се изпречи :)

Редактирано от fennko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между 2те обяви основно са 3 разлики:

- комби / хечбек

- автоматик / ръчна

- 1.9 105 коня / 2.0 140 коня

 

Останалото са екстри, които не са без значение, но мисля горните 3 критерия са по-важни според мен.

Предвид новия внос и 2те може да са с превъртян километраж, особенно комбито.

Продаване след 6 месеца на регистрирана и обслужена кола навява за открит скъп проблем (бих заложил на нещо по скоростна кутия (1.9 уж е безпроблемен) - съединител, маховик или самата кутия ако не е обслужвана, иначе е добро ДСГ-то).

Провери по ВИН номер в еуратек, ще ти кажат кога за последно е обслужвана в оторизиран сервиз на шкода дори и да не е в БГ и ще видиш колко са им РЕАЛНИ километрите. Ако чуеш цифра под 300к може да мислиш за пазарене в цената. Аз за една на 190к 2009 г чух около 400к км. Кола над 300к да я вземеш и да не очакваш проблеми в скоро време си е въпрос на подръжка и късмет.

Комбито 2.0 е с уж безпроблемния 2.0 БММ двигател с ДПФ, който не прави никакви проблеми. Както написах и 1.9 съм чувал, че е безпроблемен.

 

Задължително диагностика да проверят скъпите неща, окачването и с каране се установява дали е ок.

Диагностиката на мен ми струва 20 лв, окачването го оглеждат за 10тина лв. Говоря за някой обикновен сервиз не за Еуратек.

Стига да разбират от диагностика и по конкретно от шкоди и без Еуратек може да минеш. (там е по-трудно да се вредиш)

Редактирано от georgi_sirakov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,обръщам се към вас за малък съвет.Харесъл съм си октавия 1,9тди,105коня,2008г.Понеже нямам никакви наблюдения за марката-някакви съвети?Дали да бъде дизел или бензин,какво да гледам при оглед......и т.н.Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дизел.

Ти кво да гледаш....какво разбираш....

Вземи майстор с тебе, той да гледа.

Ама майстор на ВАГ автомобили,не такъв,който от всички разбира.

Редактирано от bega4kata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.