Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ново Yeti Outdoor Mato Brown с черен покрив


Recommended Posts

Здравейте. След близо четири месечно чакане дойде и моето Йети! Моделът е Outdoor, 4x4, 2.0 TDI, 150 к.с., кафяво с черен покрив. Веднага след като го взех му организирах екскурзия до Хърватска и Словения, така че сега, макар и Йетито да е само на 1 седмица, вече му навъртях едни 3000 км за добре дошло! :D Бяхме 5 човека в колата с багаж на макс и въпреки това мога да кажа, че беше едно конфортно, бързо и безпроблемно пътуване. Мисля, че за критериите, които си бях поставил, това беше точната кола и се надявам за вбъдеще да съм все така доволен от избора, който направих. :)

 

Ето и малко от първите снимки на колата, докато беше още чистичка (преди да избия десетки хиляди мухички напът за Словения и обратно :D):

Yeti_1.jpg

 

Yeti_2.jpg

 

Yeti_3.jpg

 

Yeti_4.jpg

 

adf8baf611.jpg

 

adfbce88b3.jpg

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честита придобивка, много е красиво Йетито.

Още много много километри да му навъртиш :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво и добре дошъл тук!

Още милиарди мушички да избиеш с Йетито по пътищата на света ........ :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито,много му ходи този цвят.

И най добрата комбинация мотор и задвижване.Браво.

Редактирано от bega4kata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честита придобивка , колега и Добре дошъл при нас ! Много добре изглежда Йетито , със здраве да си го караш и да му навъртиш още много километри по приятни дестинации .

 

п.с. Ей така се разработва нова кола  :banger_2:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, много да те радва колата. Как се събрахте 5ма и багаж? Съдейки по моята, багажника е на половина на този на о2ка. Интересно ми е как харчи 150кс дизел на Йети?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз се изненадах, че успяхме да съберем багажа. Чак съжалявам, че не снимах багажника :D. Иначе схемата беше следната - имахме 6 куфара и няколко "пазарски" и малки чанти. Шесте куфара бяха на два реда и пред тях остана малко място да се наредят чантите. Малкото останали празнини ги запълнихме с якета и в крайна сметка се събрахме :). За да наредим двата реда куфари трябваше да разкачим кората и да я поставим отгоре върху тях, но не пречеше на видимостта, тъй като беше вдигната само с няколко сантиметра. Багаж върху кората или на седалките при нас не сме имали.

 

Що се отнася до разхода - средния разход от пътуването беше 6.5 на 100. Карали сме малко градско и извънградско, но предимно беше по магистрали с ограниченията (и малко отгоре) - 120 км/ч за Сърбия и 130км/ч за Хърватска и Словения. Като за 5 човека с пълен багажник и неразработен двигател мисля, че е горе долу добре разхода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе онзи ден трябваше да "ескортирам" една по-бавничка кола от Монтана до София и сам човек в колата без багаж постигнах разход 5.1 на 100. Вярно, че карах под ограниченията (80 км/ч извънградско и 120 км/ч по магистралата), но може би с такова бавно каране като се поразработи двигателя може и да доближи поне малко каталожния разход от 4.3 на 100. Ще го тествам след двайсетина хиляди километра и ще споделя опита тогава. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубав разход колега, аз съм х2, но не знам как я караш, сигурно я разработваш леко, а аз си я натискам и карам бързо. Поздрави и дано я видим на събора на Шкода Клуб България края на следващата седмица!

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много е арна колата, със здраве! :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В интерес на истината не я натискам много. Специално на това пътуване през по-голямата част от времето беше включен темпомата на 135 км/ч и аз само крепях волана :). Пък с тази скорост на 6-та предавка, колата се движи с няма и 2400 оборота, при което разхода е сравнително нисък. 

 

Що се отнася до Полото - там с 4 човека и пълно багажниче съм правил разход 3.5 на 100 извънградско. Разбира се трудно е да се прави сравнение при положение, че Полото е с предно и е доста по-мъничка кола, но все пак Полото си е шампион по икономичност. Нищо, че е вече на почти 15 години :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ммм бонбон! Страхотна е колата, чудесна комбинация.

 

Много свежо изглежда, дизайнът ще си остане евъргрийн :)

 

Със здраве и безаварийно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито! Действително красив автомобил, въпросната цветова комбинация е съвършена.

 

При тази гледка не разбирам хората, които не харесват формата на Йети.

 

Багажника трябваше да снимаш. Тъкмо малкият багажник (така поне ми се стори) преди време ме спря от Йети. Зная, че е по-дълбок отколкото широк.... Един въпрос, извинявам се за наивността - нали има резервна гума и е била там по време на въпросното пътуване?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, има резервна гума в багажника. Ако я нямаше щеше да има място за куфарите и без да се вдига кората. Иначе след 2 седмици ще ходим на тиймбилдинг до Гърция с колегите в работата, така че тогава мога да снимам багажника в реална ситуация с багаж за четирима. Със сигурност ще трябва пак да се разкача кората, за да се наредят 2 реда сакове, тъй като по височина багажничето събира около сак и две трети. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Monster,

 

Предлагам ти, когато имаш свободно време и си с хубавото Йети да направиш една снимка на багажника да се види за какво иде реч и след време тръгвайки за Гърция вече ще е "преди -> сега".

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК, преди малко направих няколко снимки на празен багажник. Ето ги и тях:

 

Нормален обем на празен багажник с резервна гума:

Bagajnik_normalno.jpg

 

Резервна гума, пожарогасител, аптечка, триъгълник, помпа за гуми, кабели за акумулатор, мрежа за разделяне на купето от багажника, въжета и каквото още съм се сетил на напъхам (има място за още :D):

Rezervna_guma.jpg

 

Разкачена и леко повдигната кора в багажника (в случая закрепена на задните седалки). По този начин височината на багажника се увеличава така че да могат да се наредят 2 реда сакове:

Bagajnik_vdignata_kora.jpg

 

И накрая 2 раници за мащаб в багажника:

Bagajnik_s_ranici.jpg

 

Поздрави! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направо ми се прииска да си имам и едно Йети...просто ей така, да му се радвам :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малък е багажника, за да има място трябва да накажеш пътниците на задната седалка - да ги изправиш и изтеглиш напред. Отделно е плитак, заради резервната гума. Има височина до тавана, ама запушваш стъклата и ако нямаш мрежа, при рязко спиране могат да ти влязе багажа в купето, нивото до облегалката е ниско.

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че е малък багажникът, две мнения няма :). По каталог размерът му  е 416 л., което обаче е без резервна гума. С резервна гума го дават с 95 л. надолу, което е 321 л. Предвид, че Полото ми е 255 л., 321 л. за Йети без съмнение е супер малко. Самият факт, че се налага да се разкача кората ако се возят повече от трима души с багаш е достатъчно говорящ, че има проблем с обема :)

 

И все пак ако се играе с разкачане на кората сметките са следните - при 10 см повдигане се достига ~370 л. обем, а при 20 см повдигане на кората стават ~410 л. С тези числа вече багажничето горе долу се доближава до конкурентните автомобили от този калибър. За статистиката за моделите, между които аз избирах, числата са следните - Suzuki Vitara (375 л.), Opel Mokka (360 л.), Mazda CX3 (350 л.) и Nissan Qashkai (430 л.).

 

Що се отнася до видимостта - задният прозорец е голям и поне при малко повдигане на кората поне според мен не се намалява толкова видимостта. Трябва да се има предвид, че съм вдигнал шофьорска седалка максимално, понеже ми харесва да гледам от високо и да съм максимално изправен докато шофирам. Това беше и една от основните причини да търся такъв тип кола. Следват и малко снимки на видимостта при различни степени на повдигане на кората.

 

Нормална позиция на кората:

Kora_0_cm.jpg

 

Кора повдигната с 10 см:

Kora_10_cm.jpg

 

 

Кора повдигната с 18 см:

Kora_18_cm.jpg

 

 

Що се отнася пък до влизането на багаж от багажника в купето при рязко спиране - това беше едно от нещата, които ме притесняваха, когато избирах колата. Най-вече това, че когато средната задна седалка се спусне като облегалка, на практика няма какво да разделя багажа от купето. За това си поръчах колата с мрежа разделяща купето от багажника. Не се вижда на снимките понеже стои в багажника до резервната гума и мисля да я монтирам само при нужда. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.