Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ново Yeti Outdoor Mato Brown с черен покрив


Recommended Posts

Видимост има достатъчно, по-скоро се чудя, къде е седял петият пасажер ?!?

Че, като го гледам "това" по средата, хич не ми се мисли, какво му е било...

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боре, видимост има като няма багаж на 2ри ред! На събора ще ти покажа, ще дойда с един малък куфар, 2 раници и чантата за фотоапарата. Точно толкова му трябва на 1вия ред да се запълни! Имам я същата от повече от година, не веднъж съм съжалявал за малкия багажник! За 5тия има място, само няма странична опора или я намира в 3тия и 4тия ;) и му е малко твърдо и на задника и на гърба.

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си признавам, че за първи път виждам багажник на Йети. Малък е определено, но за калибъра на Йетито според мен би стояло много добре, а и в същото време би било доста практично да се монтира допълнителен куфар на покрива на колата. Разбира се, когато става въпрос за дълъг път.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Седалките мачкат !! Все едно е минала гума през тях с тази шарка :) Явно това е търсеният ефект

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Видимост има достатъчно, по-скоро се чудя, къде е седял петият пасажер ?!?

Че, като го гледам "това" по средата, хич не ми се мисли, какво му е било...

Поздрави

 

И на мен това място ми изглеждаше тясно и мислех, че ако аз седна там няма да мога да закопчая колана, понеже е с две "щракалки", които те приклещват хубаво към местенцето :). Веднъж седнах да тествам и се оказа, че си се вместих безпроблемно. Все пак за човек с моите размери мисля, че на дълъг път няма да е съвсем удобно. За някоя фина мадама обаче си е екстра по мое мнение :). Такъв беше и случая на пътуването, за което бях споменал, като в случая бяха 2 момичета в колата, които в различни моменти от цялото пътуване сядаха на средното място отзад. Мнението, което те споделиха, беше че мястото е удобно.

 

Иначе като лично мнение за цялостната ширина на седалките отзад - аз по едно време на пътуването реших да се повозя за час-два на задната седалка, за да добия впечатление как е. Честно казано за този размер кола и трима човека отзад ми се стори достатъчно широчко. Като сравнение - в същата конфигурация на хората преди време бяхме пътували с една Мазда 3 и тогава се усещаше доста по-тясно. По статистики с размерите в интенет Маздата е с ~4 см по-тясна на седалка (~11 см общо за трите седалки). Освен това предните седалки на Йети са вертикални, което позволява голяма дистанция между колената на хората от задната седалка и облегалките на пътниците пред тях. За мястото над главата е излишно да коментирам, че е доста голямо, предвид дизайна на задницата на Йетито  :).

 

Понеже така и така се поразрових да видя размерите като ширина отзад на конкурентните автомобили, мога да споделя малко статистика  - Mazda CX3 (~42 см на място), Йети (~46 см на място, което май е колкото на Октавията), VW Tiguan (~49 см на място). За сравнение с един доста по-голям автомобил, който принципно изобщо няма място за сравнение с гореспоменатите - Audi Q7 (~52 см на място).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И само ми се искаше да добавя две нови снимки на колата от малко по-различна гледна точка (да го наречем от "птичи поглед" :)):

 

Visoko_01.jpg

 

Visoko_02.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре...показваш превъзходство с този покрив :) и аз бих си я гледал постоянно през прозореца, спокс

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Ето и обещаната снимка с пълен багажник. Бяхме четири човека за 3 дена в Гърция и явно не бяхме взели много багаж, понеже успяхме да го съберем безпроблемно без изобщо да трябва да разкачам кората. Първи ред куфари и сакове, втори ред раници и чанти и отпред още няколко пазарски чанти:

 

IMG_20160617_103733.jpg

 

И само да вметна за разхода - този път беше 5.5 на 100, което не знам дали се дължи на това, че двигателят се е поразработил след първите 4000 км, или просто понеже колата беше с един човек по-малко и с по-малко багаж. :)

Редактирано от Мonster
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И само още един бърз ъпдейт за разхода - днес трябваше да пътувам към провинцията и направих към 210 км извънградско сам в колата. Карах с 6-7 км/ч над ограниченията (по магистрала и извънградски пътища) и средният разход от пътуването беше 4,9л/100км. При положение, че 30-тина минути ми беше излизането от София (за общо пътуване от 2 часа и 45 минути), мисля че вече разходът доста се доближава до каталожния за извънградско каране, който е 4,6л/100км. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, като казах 6-7 км/ч над ограниченията имах предвид показанието на скоростомера. Иначе, понеже по мои впечатления показанията са с 5-6 км/ч по-големи от реалната скорост, обикновено си цъкам темпомата на 6-7 км/ч над ограничението, с идеята че по този начин се движа точно с него. В този смисъл реално съм се движил що-годе точно с ограниченията. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стефан е имал предвид, че средната скорост по бордкомп е значително по-точен показател относно разхода на гориво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, това имах предвид, защото дори и на магистрала, колкото и малко да е разстоянието, много е малка вероятността цялото да бъде минато на темпомат. Средната скорост по комп е много добра характеристика за начина на каране на задкормилното, т.е. до каква степен успява да поддържа постоянната скорост.

Освен това, при пресмятане на средната скорост, компа използва реалната скорост, а не тази напомпана на скоростомера. 

Който не вярва може много лесно да си направи следния експеримент: караш на темпомат, на дисплея е средната скорост, нулираш компа, продължаваш на темпомат и виждаш разликата между реалната скорост и тази на скоростомера. Разбира се - при гуми със стоков външен диаметър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като днес случайно се отвори възможност да паркирам Йетито и Полото една до друга и тъй като темата е в раздел "Представете своя автомобил", реших че не е лоша идея да представя двата автомобила от гаража ми един до друг. Ето ги и тях - Йети и по-малкото му братче Поло :) :

 

Yeti_Polo1.jpg

 

Yeti_Polo2.jpg

 

Yeti_Polo3.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 месеци по-късно...

Макар и да знам, че повечето хора не харесват коледната мода с рогата и носовете по колите, тази коледа ми подариха такива атрибути (подарък от жената, случайно или не  :sorry:) и трябваше да ги сложа. Та, сложих си аз рогата (така де, на Йетито) и мисля че не стоят хич зле. Реших да споделя малко снимки по този повод, да прецените и вие дали ви харесва или не рогатото Йети.  :P

 

Rudolf_Yeti_1.jpg

 

Rudolf_Yeti_2.jpg

 

Rudolf_Yeti_3.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 месеци по-късно...

     От 3 месеца с жена ми караме Йети Аутдор - 1,2 ТСИ 110 к.с., предно задвижване. Освен споменатият по-малък багажник, мога да добавя още 2-3 леко негативни  неща, които ми направиха впечатление. Първото и най-важно според мен е, много ниско залепеното огледало за задно виждане на предното стъкло, което доста намалява видимостта на дясно/това е така при по-високите хора/. Второ- жена ми е нисичка- 1, 62 см, и когато си нагласи шофьорската седалка удобно, за да стига пеадлите без проблем, тогава пък подлакътника между двете предни седалки остава много назад от нейната дясна ръка, дори и придвижен в най-предно положение. Така той  остава неизползваем за нея, докато шофира. Третото нещо, което ми направи неприятно впечатление е, доста по-вискоият разход на гориво/2 литра отгоре/, отколкото е по документи. Лятото с пуснат климатроник и 4 души в колата на извънградско шофиране - 7,6 л на 100 км, като с повече от 140 км не е карано. Не знам как от Шкода са го засичали това 5,5 л/100 км за извънградско!/ може би без пуснат климатроник и с 90 км/ч постоянна скорост/

Редактирано от ASNL
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подлакътника не се ли регулира, напред и назад,нагоре и надолу?

Редактирано от Стоян
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подлакътника не се ли регулира, напред и назад,нагоре и надолу?

"дори и придвижен в най-предно положение."

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано проблемът с видимостта от огледалото го няма при мен. Вероятно е до настройка на седалката, която има доста голям ход, както нагоре-надоло, така и като изправяне на гърба й. Аз съм 178 см и хем съм вдигнал седалката максимално нагоре, хем съм изправил гърба й почти максимално. Общо взето има 5-6 пръста от тавана до главата ми. Е, на някои по-високо сложени светофари спирам с 1 метър по-назад като съм първа кола, за да не си кривя врата като ги гледам, но пък по-високата и изправена позиция ми е много по-удобна за шофиране.  :sorry: Между впрочем това ми спиране миналата зима ме спаси от доста нелеп инцидент, при който един светофар в Младост се строполи точно пред колата. Ако бях метър по-напред щеше да падне точно върху капака. Пълен скандал!  :fool:

 

За това с подлакатника трябва да го тествам. Булката е със споменатата височина, но тъй като още не си е взела книжката не се е качвала на Йетито. Ще я накарам някой път да седне на шофьорското място и да го тестваме, но подозирам че ще се получи сходен на описания от теб резултат. Иначе от моя опит с подлакътника - в началото го слагах високо, за да си подпирам наистина лакътя, но с времето установих, че това като че ли ми пречи да превключвам спокойно скоростите. Та сега го държа на почти най-ниската му позиция и напрактика подпирам "предлакътника", а не самия лакът. Но това вероятно пак е зависимо и от настройката на седалката, която, както споменах, при мен е максимално повдигната.

 

Що се отнася до разхода - мисля че при бензина е по-чуствителен на стила и условията на шофиране. При мен при пълна кола (4-5 човека и багаж догоре с вдигната кора) и 140 по магистрала разходът отива около 6. При не толкова пълна кола е под 6 (към 5.5). А ако сме двама човека в колата с малко багаж и не карам по магистрала мога да падна и под 5. За справка онзи ден минавах София - Лом през Петрохан с двама човека в колата и разходът по борд компютър беше 4.8. По завоите средната скорост ми е била 40-50, а на правите участъци карам на темпомат с 96. Карах с включен климатроник, тъй като нетипично за края на Октомври напичаше. Така или иначе поне при мен не съм забелязал климатроникът да влияе съществено на разхода (може би към 0.1 на 100, но честно казано не съм си правил труда да засичам разликата).

 

За справка за моя двигател и 4x4 задвижване по каталог разходът извънградски го дават 4.6, а смесен 5.1. Така че в моя случай мога да кажа, че по борд компютър разходът ми е много близък до каталожния. Понеже всеки път зареждам колата догоре, за да си сметна и разхода по колонка, мога да кажа, че всеки път има разлика около 0.3-0.4 литра на 100 км. Подозирам, че тази разлика идва не само от грешни изчисления на борд компютъра, но и на "грешни" изчисления на бензинджиите при сипване на горивото.

 

Друго нещо за разхода, което мога да споделя, е че след разработването на двигателя и първата смяна на маслото разходът ми падна с около 0.5. Иначе казано преди първата смяна на маслото цифрите, които написах по-горе бяха с +0.5.

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.