Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Преминаване от барабани към дискове


Ivo_Dinkov

Recommended Posts

Взех за без пари задни апарати и смятам да мигрирам към дискови спирачки отзад.

Необходимите части, за които знам са:

  • дискове и накладки- нови, това е ясно
  • жила за ръчната- нови е препоръчително, но може и от донора. Аз ще взема нови.
  • спирачни маркучи- задължително нови!
  • предпазни ламаринки- от донора, при мен липсват и те ще са нови
  • спирачни апарати + съпорти (+ ремонтен комплект за профилактика)

 

Главината се ползва от барабана- поправете ме ако греша?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

polo-mk4-147.png

Изходната позиция.

 

polo-mk4-158.png

 

След ъпгрейда.

 

Цялото упражнение:

http://shop.zedperformance.co.uk/VOLKSWAGEN-POLO-1.2-1.4-1.6-1.9-TDI-REAR-BRAKE-DRUM-DISCS-CONVERSION

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...
Публикувано (Редактирано)

Малко се забавихме поради налаган с чук клеясал апарат, в следствие на което водачите му изглеждаха така:

13510661_10153688249488616_865984870_n.j

 

Взех друг за донор апарат и поръчах 4 нови водача.

Скоро пристъпваме към монтажа.

Редактирано от Ivo_Dinkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Замразих за седмица- две проекта поради повреда в другата кола (гръмнах помпа на съединителя на магистралата).

Апаратите са профилактирани, с чисто нови водачи и всички уплътнения и маншони, боядисани и остава само да се монтират.

В момента, в който си взема готово Аудито, директно оставям Шкодата за монтаж на благините :banger_2:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет,

 

Не мога да ти опиша как ми се иск да ги сменя и аз. Лошото е, че апаратите са много пари... Освен да търся по моргите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По 30лв са в Мегапартс, от Голф 4, 4 цилиндров пасват, 1:1 са. С нови водачи и ремонтен комплект са около 50 на апарат.

Нови на Бош са по 150, на ТРВ- 120/бр.

Другото е желание и търпение да си рециклираш.

Сряда влизам за монтаж.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още не съм я карал :blush:

Остана за обслужване и на климатика, утре сутрин ще я взема. Предполагам поне 150км градско ми трябват, преди да сравнявам- ще ги врътна за седмица и тогава ще коментирам :banger_2:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Колата спира отлично дори с неулегнали накладки, но единия апарат не иска да прибере добре буталцето и грее.

Въросния е от А3, теоретично е еднакъв с голф, поло и фабия, но явно не е точно така. В Понеделник ако не стане от 3- те леви, които имам да съберем един, ще купя нов на  TRW :mafia:

Редактирано от Ivo_Dinkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами левият и десният апарат не са ли ти еднакви? Като модел и производител? А за спирането казваш, че спира по добре от преди?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еднакви са, просто левия беше бит с чук и леко деформиран и купих друг от Голф4.

Другия пък се оказа с прецакана резба за болта, с който се завива маркуча.

Майсторите ми намериха почти нов от А3- който привидно е същия, но буталцето му една идея надстърча според тях. Ръчната се връща перфектно и държи така. Но си грее.

Голяма одисея, но няма да му се дам- в Понедленик до края на деня или ще сме събрали от 3 един, или ще съм купил нов и ще съм в движение :banger_2:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз доколкото видях, до една година диаметъра  на буталото е 34мм, след това е 38мм, да не би това да е проблема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, 38мм е и на двете, просто А3- ковото (по технически причини според мен, а не заради разлики в апарата) стърчи почти 1мм повече неприбрано, което е причината да се допират накладките до диска.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би , буталото на Аудито е по дълго. Или нещо подпира отзад. Може да свалиш буталата от другите апарати , и ако диаметъра е еднакъв , но по късо ,може да го сложиш на твоя апарат? Доколкото видях буталото се продава отделно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Викнах нов апарат, колата ми трябва и нямам време за експерименти :blush:

В Понеделник трябва да  е тук

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата спира брутално добре!

От многото слухтене и следене на задните колела забелязах паразитен шум от лявата главина- явно го е имало и досега, но задри заварянето и в барабана не съм го чувал. Според майстора ми ще кара още, ама като се знам- ще я сменя още уикенда :blush:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, след още тестове и 50км градско равносметката:

  • колата спира още по- добре, почти като екс-А8- цата ми с 323мм дискове!
  • шума не е от лагер-главина, а от товарене на бензиновата помпа- усили се леко като ми намаля горивото и спря като сипах гориво => затлачен горивен филтър (на 37 000км е)
  • ще сменям горивен филтър :)
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вдъхнови ме зимата и аз да го направя на октавията, събрал съм повечето части преди една година.

Редактирано от niki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филтъра е сменен, всичко е 6, а колата е страшен кеф да се кара- спира с докосване на педала.

В процес на излъскване е тези дни- като я измия, ще сложа снимка :banger_2:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.