Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Octavia 2 Facelift - конкретна обява


TDI_inside

Recommended Posts

Здравейте,

 

Предстои покупка на по-нов семеен автомобил. Става въпрос за Octavia 2 Facelift 2.0TDI CR. Въпроса ми е някой има ли наблюдения върху този двигател (надежден ли е, слаби места и др.); сравнение с 2.0 TDI PD BMM (кой е по-добрия вариант); DSG кутия - предимство или недостатък. Търся задължително комби с навигация, автопилот, климатроник, греди на покрива, теглич (ако има оригинален е предимство). От публикуваните обяви харесах тази Октавия в Сливен. Някой ходил ли е да гледа конкретния автомобил? Благодаря предварително на отзовалите се. :)

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11451394029956349

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

Автомобила от обявата на снимки изглежда много добре, но на живо може би има някаква изненада.

Казвам ... може би .. защото тази обява стои повече от година.

Може причината да е била първоначалната и цена ... не я помня точно, но сега е намалена с около 1к+.

Обърни внимание на предните затъмнени стъкла ( малко са незаконни и ще имаш проблеми с КАТ ) и не е с навигация ... както е обявено ... това е Bolero ( radio / cd с голям дисплей ).

Колкото до избора ... O2 FL combi 2.0 TDI CR + DSG ... за мен е идеален ... карам копие на автомобила от обявата ( без кожа ) и до сега мога да дам само добри отзиви.

Перфектен, мощен, тих, динамичен и икономичен двигател. А DSG-то ... нама такъв кеф ... плавно и бързо превключване, както в автоматичен, така и в ръчен режим.

... накратко попаднеш ли на добър екземпляр няма да съжаляваш.

А ако имаш път към София пиши ми на ЛС ... може да видиш и повозиш на моята .. така ще получиш най-точна представа, какво можеш да очакваш от този модел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е БММ двигател и се пройзвежда до края на 2009 г. До колкото знам това е най-добрия ПД (помпа дюза) двигател 2.0 ТДИ и няма никакви проблеми (аз такъв търсех, но не намерих и взех БКД).

В случая БММ мисля, че няма какво да те притеснява в сравнение с комън рейл.

ДСГ-то е като моето, отново най-добрия вариант на ДСГ монтиран при шкода от близките години и е надежден, до колкото знам. От скоро имам колата и ми се струва, че от време на време се чува чукане при връщане на скорости, което предполагам може да е от махових, който ремонт не е много приятен (1200-1400 маховика без работата до колкото знам), маховика е горе долу същия и при ръчната скоростна кутия, т.е. не е от ДСГ-то. Уж го проверяваха преди покупката и след месец почнах да долавям шума.

 

Годината ноември 2011г според мен е вярна, колкото е вярно и че има навигация, теглич също няма.

Километрите най-вероятно поне 2 пъти повече.

По VIN номер в еуратек могат да ти кажат последно на колко км е била когато е ходила в оторизиран сервиз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 2.0CR,мога да кажа само хубави неща,защото карам такъв от година вече.Лично аз предпочитам механични скорости 6 степенни,макар че ако купувам чисто нова може да се огледам и за DSG.BMM-a също е най-доброто от по-старото поколение.Виж вече пробега си е на твок риск!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря за бързите отговори. За BMM мотора изчетох темите и разбрах за какво става на въпрос. За маховика цените ги проверих при евентуална смяна. Сега забелязах кората на двигателя, че е PD. По-принцип търся 6 степенна ръчна ск.кутия, но с тези екстри предимно са с DSG.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То ще е добре и с един VCDS кабел и лаптоп да отидеш ,ако решиш да я купуваш колата за да може да видиш да няма някой "скрити" болежки по колата.НАй-добрия вариант ще е ако я намериш след 2010-та.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има голяма вероятност да е била такси.

Според мен ще трябва да се вгледа добре в интериора ,както и кората на лявата предна врата дали няма някакви "отпечатъци" от лакти  :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен ще трябва да се вгледа добре в интериора ,както и кората на лявата предна врата дали няма някакви "отпечатъци" от лакти  :D Ако човек и набито око да хване ,че е пребояддисвана,защото доколкото знам такситата са масово някакви нюанси на жълтото и нещо подобно на бежово(характерно е обаче само за Германия).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отказах се от конкретния автомобил. Оказа се много съмнителен. :D Благодаря за отговорите. Търсенето продължава. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А за тази какво мислите? Някой гледал ли е колата. Има ли вероятност да е на някой от форума?

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11462271667953965&slink=egctwl

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е регистрирана N1 4+1 и я караш само в БГ. е добре,но дано не е някой друг тип N1,че тогава ще имаш проблем ,като возиш семейството,пък и не знам зад граница ,дали няма да са по-високи таксите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дори и при зврско градско каране, според мен не биха се строшили/износили за толкова малко километри,макар че,всичко е възможно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е така според мен. Йетито ми го взех от жена, на 55х км се наложи смяна на маховик и съединител... много го е държала на полу или го е запалила докато е била в кал, знам ли. Отделно, ако се кара само градско - 100х км тръгни спри са като 300х извънградско...

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За почти всичко съм съгласен с теб с изключение на това,че Йетито ти е със двойно задвижване и съединителя,пък и маховика са доста по-натоварени от тези на кола с предно.Моя съединител например,пак каран от жена главно из София са го сменили на около 160к км. Малко преди да купя колата.Абе както й да го нищим зависи си от стила на каране на съответния индивид ☺

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че DSG-то се износва по-бавно от конвенционалния съединител съм съгласен с теб.И може би една от причините е ,че няма понятие "полусъединител" при него  :walkman: .Удоволствието от карането също е в пъти по-голямо  :sunny:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам предвид,че няма как да е държан на полусъединител и че,на дсг то съединителите и маховиците държат доста повече от 100к

Пп:това имах впредвид не видях,че си ми отговорил :)

Редактирано от milenski75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Здравейте колеги! Темата е за ключ. Избора е малко по-различен, но пак от същото семейство - Superb 2 Combi 2.0TDI 140 коня с 6 степенна ръчка ск.кутия 2011год. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! Темата е за ключ. Избора е малко по-различен, но пак от същото семейство - Superb 2 Combi 2.0TDI 140 коня с 6 степенна ръчка ск.кутия 2011год. :)

Не е лош ,ама въобще!Айде да ти е честит Супърба!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.