Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

vw gamma v проблем


Recommended Posts

Преди време бях писал в vw форум-а, но не получих адекватен за мен отговор, ще го задам тук.

 

Здравейте, днес си купих VW BETA V, сложих го в колата. Само светна червената малка светлинка долу в левия ъгъл и това беше. Не се пуска дисплея и тн. Колата е Skoda Favorit, но преди това си бях с едно CD което си работи. Не мисля, че има значение в каква кола го слагам.

EDIT: Имам едно радио Audi Gamma отзад се свързва по същия начин като Beta-та, но audi-то тръгва без проблем, а бетата не иска ?
  •  
  •  
  •  

Получух този отговор

От инсталацията на автомобила буксата на радиото ако не е на местото си тоест ако е рязано, ще трябва да пренаредиш съгласно схемата минуса, двата постоянни плюса, плюса от габаритните светлини, контактния плюс, К линия, и галата. Общо 7кабела

Ако може малко обеснение понеже не мога да разбера нищо.

Редактирано от B7346KX
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mига ти червената лампичка, защото имаш само постоянен + на жълтия кабел, а на червения нямаш + .Трябва да се мери с мултицет. къде какво идва. Всичко се връзва елементарно. Жълтия и червения са + , черния е минус. Оранжевия, се връзва към + на габаритите, за да ти запали подсветката на радиото, синия е изход за захранване на антенен усилвател. По - важното е да знаеш кода, иначе се сваля чипа и се чете с програматор, куцо е доста.

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Режеш червения, след буксата,откъм страната на радиото, за да запазиш инсталацията на колата в заводски вид, връзваш го към жълтия, а червения който идва от инсталацията на колата изолираш сам, без да го връзваш никъде. И все пак провери с една пробна лампа дали на червения или на жълтия имаш "плюс"

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Режеш червения, след буксата,откъм страната на радиото, за да запазиш инсталацията на колата в заводски вид, връзваш го към жълтия, а червения който идва от инсталацията на колата изолираш сам, без да го връзваш никъде. И все пак провери с една пробна лампа дали на червения или на жълтия имаш "плюс"

Добре, благодаря ти ще пробвам малко по-късно и ще напиша какво е станало :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.