Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

съвет за покупка


lakosste

Recommended Posts

Някой ще даде ли мнение за тази обява:

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11426159133646179&slink=f1or0b

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Постна е колата, иначе трябва да се провери на място.

Благодаря ти за бързия отговор.Не ми се вижда чак толкова постна,по скоро цвета донякъде и лошите снимки не могат да я отворят според мен.Инфото което имам е ,че е закупена от ЕТ и след гаранцията са я изкупили еспейс ауто.Изпратиха ми талона и виждам ,че за я изкупили преди една година.Светнал и някакъв чек и са я обслужили наълно(ангренаж ролки ремъци)

Все пак според мен е по-добре от някой нов внос на 120 000 в кавички а реално на 320 000.

Ще се гледа иначе на място де.Ще пращам мой приятел от Сф че на мен ми е далечко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е 4х4... Което за Йети си е задължително!

Благодаря и на теб за отговора. 

Точно това искам да не е 4х4.......поне за сега.Другото йети ,живот и здраве може и да е :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе мотора е с 5ск и страда от висок разход... Със 6ст кутия са доста по-икономични. Миналата седмица в ЕТ имаше за 19се 4х4 140кс с кожа и панорамен покрив и ДСГ на 150х км. Един приятел го изтърва за малко!

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе мотора е с 5ск и страда от висок разход... Със 6ст кутия са доста по-икономични. Миналата седмица в ЕТ имаше за 19се 4х4 140кс с кожа и панорамен покрив и ДСГ на 150х км. Един приятел го изтърва за малко!

Да, знам го йетито, но ми идваше нещо в повече с тези цветове.

Какво имаш предвид под висок разход.Мисля,че ще гори около 6

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам в предвид същия или по-висок, особенно на магистрала от тези със 6ск. А вървежа, не го коментирам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам в предвид същия или по-висок, особенно на магистрала от тези със 6ск. А вървежа, не го коментирам.

Какво точно имаш в предвид.

Ако знаеш колко харчат реално и как вървят ще съм благодарен ако споделиш.

За информация досега бях с румстър 1.4 80 коня.Мисля че ще върви повече,макар че аз не съм фен на бързите скорости.

Редактирано от lakosste
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Достатъчна ще ти е, значи :) Преди години, като се появи Октавия 3 скаут, нали бяха направили "тест драйф" с "ф" накрая в София... ходих и ги карах и двата варианта на йетито, но 4х4 - и 6 скорости и 5 скорости, 110 и 140. Направи ми впечатление, че 140-ката глъхнеше и нещо не искаше да върви като хората, нещо не ми хареса как се държи, скоростите ли й бяха големи, не знам - беше гадна на усещане... 110-ката ми хареса адски много колко беше пъргава и колко приятно вървеше. Общо взето - бях с баджанака - 1:1 са ни усещанията с него :) 110-ката работеше доооста по-добре от 140ката. Аз бих взел 110-ката, след като го тествах и видях, че е по-приятна за каране.

 

Сега... може да е имала някакъв проблем 140ката, но и двете бяха на по 3-4 000км... не знам :)

 

За 110-ката харчове:

- най-малкият: http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/457603.html

- най-големият: http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/516783.html

 

За 140-ката харчове:

- най-малкият: http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/465823.html

- най-големият: http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/445435.html

 

 

Всичко зависи как я караш. Пак казвам - на мен 110-ката ми се стори по-пъргава от другата. На дълъг път не се знае коя ще е по-добре, но залагам на 140ката. :) Не са лоши и двата варианта, единствено и аз не харесвам, че не са 4х4. Та, това е... лека кола, която е много смешна, когато няма 4х4 (лично според мен) - изобщо не си заслужава да се купи такова нещо (лично според мен). :)

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ме съмнява 110кс на това високо купе, с над 100кмч дали изобщо ще има душа... Моето е 200+ верно е 4х4 и има някакви загуби оттова и все ми се иска повече. Венци, ако си карал ръчка и на двете, нормално на 5ст кутия да са по-дълги скоростите и оттук да си придобил субективна представа за усещане като по-силен вървеж. Но това е само докато потеглиш -1ва и 2ра. После, във всеки момент ще е по-силна 140ката.

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Достатъчна ще ти е, значи :) Преди години, като се появи Октавия 3 скаут, нали бяха направили "тест драйф" с "ф" накрая в София... ходих и ги карах и двата варианта на йетито, но 4х4 - и 6 скорости и 5 скорости, 110 и 140. Направи ми впечатление, че 140-ката глъхнеше и нещо не искаше да върви като хората, нещо не ми хареса как се държи, скоростите ли й бяха големи, не знам - беше гадна на усещане... 110-ката ми хареса адски много колко беше пъргава и колко приятно вървеше. Общо взето - бях с баджанака - 1:1 са ни усещанията с него :) 110-ката работеше доооста по-добре от 140ката. Аз бих взел 110-ката, след като го тествах и видях, че е по-приятна за каране.

 

Сега... може да е имала някакъв проблем 140ката, но и двете бяха на по 3-4 000км... не знам :)

 

За 110-ката харчове:

- най-малкият: http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/457603.html

- най-големият: http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/516783.html

 

За 140-ката харчове:

- най-малкият: http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/465823.html

- най-големият: http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/445435.html

 

 

Всичко зависи как я караш. Пак казвам - на мен 110-ката ми се стори по-пъргава от другата. На дълъг път не се знае коя ще е по-добре, но залагам на 140ката. :) Не са лоши и двата варианта, единствено и аз не харесвам, че не са 4х4. Та, това е... лека кола, която е много смешна, когато няма 4х4 (лично според мен) - изобщо не си заслужава да се купи такова нещо (лично според мен). :)

 

Поздрави

Благодаря и на теб.

Какво ще рече малък и голям разход,че нещо на немски ме няма .

Аз пак казвам ще не съм скоростен карач.

Все пак невярвам да толко спъната.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ме съмнява 110кс на това високо купе, с над 100кмч дали изобщо ще има душа... Моето е 200+ верно е 4х4 и има някакви загуби оттова и все ми се иска повече. Венци, ако си карал ръчка и на двете, нормално на 5ст кутия да са по-дълги скоростите и оттук да си придобил субективна представа за усещане като по-силен вървеж. Но това е само докато потеглиш -1ва и 2ра. После, във всеки момент ще е по-силна 140ката.

 

Да... и двете ръчки :) усещането беше по-скоро в педала - подаваш газ, развърта се по-леко, тръгва по-леко и т.н. По-приятно се държеше 110-ката... но кой го знае, то там беше "ливаден" терен и не можеш нищо особено да разбереш... ама за краткото време - това беше... 110-ката ми хареса доста повече - с висока скорост нямам представа, да :) там 140 ще е по-добре и според мен :)

 

Благодаря и на теб.

Какво ще рече малък и голям разход,че нещо на немски ме няма .

Аз пак казвам ще не съм скоростен карач.

Все пак невярвам да толко спъната.

 

Няма да има проблем и със 110-ката, пробвай я и ще видиш за себе си :) Иначе "най-нисък реален" и "най-висок реален" разход трябва да се разбира... Какво правя - филтрирам колите по дадени критерии и ги сортирам по разход - възходящ. Хващам първия най-рентабилен и най-нисък, със зареждания повече от 20... и най-високият, пак с повечко зареждания - така ти казвам колко най-малко РЕАЛНО може да харчи тази кола и колко най-много РЕАЛНО харчи. Тоест, ориентирам се за ниска-висока граница, като в България ще харчи някъде посредата и малко повече от средата, защото горивата са зле... но и всичко зависи от шофьора - един настъпва повече, друг по-малко, трети е умерен и т.н. :)

 

Така ги гледам колко харчат колите, по въведени данни на истински потребители, а не по данни на производителя, който не е ясно точно как го мери - сигурно "в стерилна среда / вакуум с поставен шнорхел на въздушният филтър, за да работи двигателя, или нещо такова" и дава нисък каталожен разход при условия, които са изпълними, но не и приложими в реална обстановка...

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Загледах ги за Йети като моето тия статистики, и като видях 1050км с 40л... На най-икономичния водач. Това е невъзможно, няма 1000км нанадолнище! Моя среден е над 11/100 за 20х км, а не го карам много по магистрала, където наистина харчи много...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Загледах ги за Йети като моето тия статистики, и като видях 1050км с 40л... На най-икономичния водач. Това е невъзможно, няма 1000км нанадолнище! Моя среден е над 11/100 за 20х км, а не го карам много по магистрала, където наистина харчи много...

Е то, ти си 200 коня “уе, чуйек“, как ще харчи по-малко... Иначе - горивото!!! Това е разликата... :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега има Йети 4х2 110кс и това му е 3та нова Шкода. Нарочно я взе с предно и с по-малко коне,но кара много за 3г ги връща на 130-150к км. Разход-по малък,вървене без задния мост си по-лек и нямаш загуби,отделно намери предавателните числа на двете кутии и виж последното - някои производители само слагат между първа и последна още една и стават 6.Така,че за магистрално каране си виж предавателните,подозирам са сходни.

 

Отделно аз смятам,че за Йети само предно също има смисъл. Получаваш си предимствата на кросоувър без да мъкнеш още една система и да й плащаш разхода, ако ще ти трябва 5 пъти в годината. Както и за много модерни кросоувъри. Но не искам да влизам в обяснения, всеки си знае.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега има Йети 4х2 110кс и това му е 3та нова Шкода. Нарочно я взе с предно и с по-малко коне,но кара много за 3г ги връща на 130-150к км. Разход-по малък,вървене без задния мост си по-лек и нямаш загуби,отделно намери предавателните числа на двете кутии и виж последното - някои производители само слагат между първа и последна още една и стават 6.Така,че за магистрално каране си виж предавателните,подозирам са сходни.

 

Отделно аз смятам,че за Йети само предно също има смисъл. Получаваш си предимствата на кросоувър без да мъкнеш още една система и да й плащаш разхода, ако ще ти трябва 5 пъти в годината. Както и за много модерни кросоувъри. Но не искам да влизам в обяснения, всеки си знае.

 

И аз мисля като теб.Свързах се с човека който преди година я е дал в еспейс ауто и е взел дачия служебна.Попита ме на каква цена ми я продават и като му казах ме посъветва да я купя и ,че няма да съжалявям.Доколкото разбрах човека май е шеф на накаква благоевградска телевизия и автомобила е бил за него.

 
Редактирано от lakosste
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля,че няма да сбъркаш. Ако си го усетил като твоето нещо търсейки из форума ще влоши нещата,ще породи съмнения.

В БГ има много стереотипи,аз исках да взема Мазда СХ5 с предно (сумата не се класирах за нова). Йети има малък за мен багажник и минах на Октавия.В Германия по статистика потърси каква част от компактните кросоувъри са с предно и ще се очудиш ;)

 

Дали съм против 4х4 - не искам и аз. Но има разум в кросоувър с предно и дизел 110кс. Така,че ако теб те урежда само имай един минус пазара в БГ ще свързва тази машина с 4х4 и по бавно ще се препродаде.

 

П.п. моят колега има Нисан Патрол заизвън пътя, Йетито му е да стигне по цивилизован път или калдаръм. Плюс в София както се изрази - рязко се отварят парко места с клиренса :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля,че няма да сбъркаш. Ако си го усетил като твоето нещо търсейки из форума ще влоши нещата,ще породи съмнения.

В БГ има много стереотипи,аз исках да взема Мазда СХ5 с предно (сумата не се класирах за нова). Йети има малък за мен багажник и минах на Октавия.В Германия по статистика потърси каква част от компактните кросоувъри са с предно и ще се очудиш ;)

 

Дали съм против 4х4 - не искам и аз. Но има разум в кросоувър с предно и дизел 110кс. Така,че ако теб те урежда само имай един минус пазара в БГ ще свързва тази машина с 4х4 и по бавно ще се препродаде.

 

П.п. моят колега има Нисан Патрол заизвън пътя, Йетито му е да стигне по цивилизован път или калдаръм. Плюс в София както се изрази - рязко се отварят парко места с клиренса :)

Благодаря ти, ще се взема и каквото сабя покаже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.