Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Лампа за ниско налягане на маслото /светва с предупредителен сигнал/


ivaka1976

Recommended Posts

Вчера сменихме клапана за регулиране на маслото и датчика за налягането с оригинални от Шкода и днес сутринта лампата пак присветна за 5 сек. направо ще откача ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера сменихме клапана за регулиране на маслото и датчика за налягането с оригинални от Шкода и днес сутринта лампата пак присветна за 5 сек. направо ще откача ....

Сега ще пуснем нови кабели от датчика за ниско налягане  и клапана за регулиране на налягането до компа / байпас / за да сме сигурни че не е и от кабелите проблема ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лоша работа. С какво масло е колата сега?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 датчика за ниско налягане  и клапана за регулиране на налягането до компа.......

 

Датчика, който сигнализира за ниско налягане и нищо друго, чрез една лампа.Той кара лампата да изгасне, посредством налягането в системата. Лампата светва, когато налягането падне под 0,8 - 0,5 атм.

Когато е в обороти мотора, налягането стига до 4-5 атм. На празен ход около 2 атм. Това са нормалните стойности. Може леко да варират.

За първи път чувам клапана за регулиране на налягането да има ел. връзка. Този клапан /или разтоварващия клапан, както каза един колега/ представлява една пружина, която налягането на маслото преодолява и част от маслото се връща директно в картера. Така се ограничава налягането в системата. Иначе маслената помпа нагнетява до безкрай и докато пръсне масления филтър.

Та, питам - за едни и същи неща ли говорим.

Редактирано от joro-120L
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами клапана за регулиране на налягането в него влиза букса с кабел който дава информация към компютъра на мотора същото кабелче и букса ги има и датчик за ниско налягане така че ако проблема е в тези два кабела които водят към компа на мотора ,ще ги пуснем нови за да видим дали няма да е в тях проблема

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лоша работа. С какво масло е колата сега?

5w30 гастрол плюс тефлонова добавка Брдал турбо протект

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчика, който сигнализира за ниско налягане и нищо друго, чрез една лампа.Той кара лампата да изгасне, посредством налягането в системата. Лампата светва, когато налягането падне под 0,8 - 0,5 атм.

Когато е в обороти мотора, налягането стига до 4-5 атм. На празен ход около 2 атм. Това са нормалните стойности. Може леко да варират.

За първи път чувам клапана за регулиране на налягането да има ел. връзка. Този клапан /или разтоварващия клапан, както каза един колега/ представлява една пружина, която налягането на маслото преодолява и част от маслото се връща директно в картера. Така се ограничава налягането в системата. Иначе маслената помпа нагнетява до безкрай и докато пръсне масления филтър.

Та, питам - за едни и същи неща ли говорим.

5w30 гастрол плюс тефлонова добавка Брдал турбо протект

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами клапана за регулиране на налягането в него влиза букса с кабел който дава информация към компютъра на мотора....

 

Сигурен ли си, че това е клапана, за който говоря? На схема ли го видя, майстор ли ти каза?

Чудя се, защото това е най-обикновен механичен клапан от пружинен тип и се намира или в маслената помпа или някъде по магистралата в близост до картера. Не виждам защо ще е свързан с компа и каква информация ще му дава, след като важната и необходима информация идва от датчика за налягане. Т.е. този датчик, който управлява лампата. А клапана за налягане просто отваря примерно на 5атм. за да ограничи налягането и това е. Какви данни ще дава на компа? Няма логика.

Редактирано от joro-120L
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен ли си, че това е клапана, за който говоря? На схема ли го видя, майстор ли ти каза?

Чудя се, защото това е най-обикновен механичен клапан от пружинен тип и се намира или в маслената помпа или някъде по магистралата в близост до картера. Не виждам защо ще е свързан с компа и каква информация ще му дава, след като важната и необходима информация идва от датчика за налягане. Т.е. този датчик, който управлява лампата. А клапана за налягане просто отваря примерно на 5атм. за да ограничи налягането и това е. Какви данни ще дава на компа? Няма логика.

да клапана се намира над картера под ролките на ремъка не е в помпата оригинален ми го доставиха за 90лв и го сменихме края му е с букса ...майстора каза че има вероятност да е от кабела

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 месеци по-късно...

Накрая се оказаха два кабела които един жичкаджия ми смени за 50лв. във Варна и нямам вече 5месеца никакви проблеми /всичко било от скапано кабелче / ....а и било много важно датчика за ниско налягане да нее някаква реплика а задължително оригинален

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Здравейте колеги нов съм във форума и се сблъсках със същият проблем. Само че при мен когато загрее колата тогава светва лампата и изгасва само на тихи обороти и то много рядко.

Колата е Skoda Octavia 1.8T с газов инжекцион преди два дни смених масло,филтър и датчика за налягането. Има ли друг датчик или е само един? Маслото е Castrol Edge 5W-40 и се сменя на 8-9 хил.км.

Не чувам тракания по двигателя работи и върви като преди. Единствено което ми направи впечатление откакто започна да свети лампата от време на време превключва от газ на бензин предполагам че това няма нищо общо с маслото.

Проблемът ми е че съм в Германия с БГ номера ходих на няколко сервиза единия казва сваляне на картер, другия маслена помпа, третия валове и лагери и вече не знам с кое да почна.

Ако имате някакви други идеи ще се радвам да ги споделите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 седмици по-късно...

1.8Т имат склонност да отделят голямо количеатво нагар и запушват цедката на маслоприемника. Сваляне на картера и почистване/смяна на маслопримната тръба са едно добро начало и профилактика на маслената система.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.