Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Въпрос за съединител


lakosste

Recommended Posts

Бях пуснал тема за съвет за покупка на Йети,и сега вече е купена колата.

Въпроса ми е за момента на отделянето на съединителя.Отделя доста по-долу в сравнение с предишната ми кола -Шкода румстър.

Нормално ли е това.

Само това ми е странното,може би немога да свикна,макар,че наскоро карах в еуратек новото Йети и на него също отделяше много ниско,

Колата е на 160 х.км. реални.

Ще съм благодарен за мнения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е нормално горе да отделя...

Да разбирам ,че е нормално да отделя долу,както при мен?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Долу, преди средата е нормално. Тест за изтъркан съединител и износен маховик- на висока предавка, примерно 4та или 5та с 40кмч на байр, газ до долу, ако притриса или покачва обороти рязко - има проблем, я със съединител, я с маховик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да отделя ми долу преди средата още.Като стигне средата  и малко отгоре ,вече е отделил.Преди малко го направих това само ,че карах по-бързо с около 70км и минах от 4 на 3 и от около 1500 оборота отиде на към 2500.Дадох газ и колата и дръпна и не усетих никакво претрисане.Даже беше плавно подемането.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не можах да разбера какво искаш да кажеш, но ако като подадеш газ оборотите от 1500 скачат на 2500, имаш проблем със съединителя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не можах да разбера какво искаш да кажеш, но ако като подадеш газ оборотите от 1500 скачат на 2500, имаш проблем със съединителя.

Исках да кажа,че като карам със 70 и включа от 4та на 3та оборотите скачат от 1500 на 2500 без да съм дал газ.

Не съм обърнал внимание като дам газ какво се случва с оборотите.Само забелязах,че не тресе а си набира плавно когато натисна газта след това.

Но по-скоро несе увеличаваха май лед натискането на педала,но ще проверя и това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е. Няма проблем.

Благодаря ти за успокоението.

И на другия колега който отговори също благодарности.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Исках да кажа,че като карам със 70 и включа от 4та на 3та оборотите скачат от 1500 на 2500 без да съм дал газ.

Не съм обърнал внимание като дам газ какво се случва с оборотите.Само забелязах,че не тресе а си набира плавно когато натисна газта след това.

Но по-скоро несе увеличаваха май лед натискането на педала,но ще проверя и това.

Това е важно, на висока по нанагорно от ниски обороти, дали ще ги покачва рязко и като върнеш газта да ги сваля пак рязко... Вероятно нямаш проблем. Не виждам от телефона каква е колата...?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е важно, на висока по нанагорно от ниски обороти, дали ще ги покачва рязко и като върнеш газта да ги сваля пак рязко... Вероятно нямаш проблем. Не виждам от телефона каква е колата...?

Бях дал линк към обявата ,но незнам дали не са я изтрили ,макар,че вчеря я имаше все още.Иначе колата е йети 2.0 тди 110 к.с. ръчна и не е 4х4

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво, объркваш човека с тази газ! Аз те разбирам какво питаш - дали приплъзва съединителя. Най-добре това се усеща при ускорение от 3та нагоре, в оборотите, когато "захапва" турбото.

Съединителя не му боксува....и е нормално при всеки автомобил при преминаване на по-ниска предавка оборотите да се вдигат. Какво толкова сложно има за разбиране. Все едно не карате коли и не знаете какво става.

 

Исках да кажа,че като карам със 70 и включа от 4та на 3та оборотите скачат от 1500 на 2500 без да съм дал газ.....

 

 

 и като върнеш газта да ги сваля пак рязко...

 

тук бъркаш и подвеждаш мн. яко! Ако съединителя приплъзва и от компресията на двигателя, тоз автомобил няма да потегли изобщо.

В този случай нещата стават по обратен път. Чат ли си?.....не при ускорение, когато натоварването е повече.

 

по темата: Добре е съединителя да отделя по средата на хода на педала. При ниско отделяне или близо до крайно положение на педала, може да се стигне до не пълно отцепване на феродовия диск и затруднено превключване на предавките. Причините могат да бъдат в привода на съединителя - хидравличните цилиндри или уморен притискателен диск.

Колега, ако нямаш странични проблеми, карай така, докато не усетиш горните симптоми. Въпрос на свикване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоро, боксувал ми е съединител, и скачат оборотите много, а като пусна газта веднага след като е пребоксувал падат до нормални. Иначе обясненията ми са далеч от прознаци за загуба на компресия. Поздрави, ти най-добре го обясни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не съм говорил за загуба на компресия. не съм те разбрал какви примери даваш. Просто се казва, че КАТО ОТНЕМЕШ ГАЗТА СЪЕДИНИТЕЛЯ СПИРА ДА БОКСУВА. и това е нормално. даже при по-плавно подаване на газ може и да не боксува, когато е в начален стадий.

Не е нужен коментар просто и примери, щото се объркват хората и такива, като мен с излишна и не важна и не чувана информация за диагностициране на босуващ съединител.. НО първото и важното е да се разбере дали боксува...или бУксува. Всичко останало няма значение. Поздрави :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях пуснал тема за съвет за покупка на Йети,и сега вече е купена колата.

Въпроса ми е за момента на отделянето на съединителя.Отделя доста по-долу в

 

 

Нормално ли е това.

Само това ми е странното,може би немога да свикна,макар,че наскоро карах в еуратек новото Йети и на него също отделяше много ниско,

Колата е на 160 х.км. реални.

Ще съм благодарен за мнения.

Колега,аз моята я купих със смене съединител преди 10к км(доказано без съмнения) и отделя по същия начин(долу преди средата),така че както каза Пепи по-горе си е съвсем нормално:)
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички.Ще карам пък ще чакам да си покаже.макар,че немога да осетя никакво буксуване на съединителя или претрисане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички.Ще карам пък ще чакам да си покаже.макар,че немога да осетя никакво буксуване на съединителя или претрисане.

 

Не е задължително да усещаш някакви симптоми. Просто при теб там си отделя. Поздрави и безаварийни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Имам пак въпрос за моя съединител.Започна да се чува ромолене при натискане на съединителя.Когато го пусна тракането изчезва.Мисля,че като позагрее колата ромоленето се чува доста по-малко или понякога не се чува.Тази вечер обърнах внимание защото колата я кара жена ми.На какво може да се дължи този шум?

Йетито вече е на 215000 км.

Редактирано от lakosste
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Най-вероятно "тръгнал" маховик...

Беше се загубил шума ,но пак се появи.Май ще се сменя .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам пак въпрос за моя съединител.Започна да се чува ромолене при натискане на съединителя.Когато го пусна тракането изчезва.Мисля,че като позагрее колата ромоленето се чува доста по-малко или понякога не се чува.Тази вечер обърнах внимание защото колата я кара жена ми.На какво може да се дължи този шум?

 

Единствения елемент, който се задейства/сработва, завърта се/ при натиснат съединител е аксиалния лагер.

При всички останали дефекти по маховици и притискатели, симптомите са при пуснат педал. При натиснат изчезват. Тогава се обират всички луфтове. Така че, не съм убеден, че е маховик.

От друга страна пък не е типично за аксиалния лагер да трака, а свири, вие и т.н. Но, дори и да е лагера, пак трябва да се свалят скоростите.

Ако стигнеш до там, сменяй и съединителя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единствения елемент, който се задейства/сработва, завърта се/ при натиснат съединител е аксиалния лагер.

При всички останали дефекти по маховици и притискатели, симптомите са при пуснат педал. При натиснат изчезват. Тогава се обират всички луфтове. Така че, не съм убеден, че е маховик.

От друга страна пък не е типично за аксиалния лагер да трака, а свири, вие и т.н. Но, дори и да е лагера, пак трябва да се свалят скоростите.

Ако стигнеш до там, сменяй и съединителя.

Да то нали си има комплект.Притеснява ме да не е нещо в кутията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да то нали си има комплект.Притеснява ме да не е нещо в кутията.

 

Не е в кутията по простата причина, че при натиснат съединител тя се отцепва и няма никакво движение/въртене/ в нея. То затова можеш да включваш и предавките тогава. Не е от кутията.

Ако при пуснат съединител има шумове, тогава може и да има съмнения и в кутията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е в кутията по простата причина, че при натиснат съединител тя се отцепва и няма никакво движение/въртене/ в нея. То затова можеш да включваш и предавките тогава. Не е от кутията.

Ако при пуснат съединител има шумове, тогава може и да има съмнения и в кутията.

Ясно, благодаря за отговора.Само да допълня,че при наполовина натиснат съединител тракането е една идея по-силно и като се натисне до край леко отслабва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.