Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Капсуловани двигатели на Шкода Фабия


Fabia

Recommended Posts

Привет на всички!

 

Някой може ли да каже със сигурност кои точно двигатели на Шкода Фабия са капсуловани и не подлежат на ремонт, тоест, ако нещо се развали по тези двигатели там, където е капсуловано, просто няма как да се ремонтира в сервизни условия - с една дума трябва направо да си купиш нов двигател!

Това е добре да се знае от всички, желаещи да станат собственици на Шкода Фабия.

Лично аз, доколкото съм общувал с майстори на Шкода, те са ми казвали, че конкретно трицилиндровия бензинов 1.2 HTP двигател е капсулован в долната си част, където не подлежи на ремонт. Горната му част, обаче не била капсулована и там можело да се ремонтира.

Кажете да видим, дали има и други двигатели на Шкода, които са така капсуловани, просто за да не се купуват Шкоди с такива двигатели. Някой знае ли други такива капсуловани двигатели, освен посочения по-горе? Ако знаете още такива, моля напишете ги кои са, за да няма после разочаровани купувачи!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма такива , просто три цилиндровите мотори са трудни за основен ремонт заради балансиращия вал .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На няколко места вече срещам за тези капсуловани двигатели на Шкода-та. Това са официални видеоклипове в Youtube. Там хората ясно казват, че такива двигатели НЕ подлежат на ремонт. Това са двигатели за еднократна употреба. А и не само при Шкода-та, при други марки също има такива капсуловани двигатели, които като се развалят и трябва направо нов двигател да се купува. Ако искаш, мога да дам видеоклип тук, да чуеш. За да направят такъв клип хората, значи всичко това през майстори е минало. Не може да говорят празни приказки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клипът е на руски. На 4мин. и 25сек. ясно се чува какво се казва. Ако разбирате руски, може да гледате и целия клип.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами тя тази в клипа казва, че и цялото предно окачване издържа до 100000км. Биалетките на 25000 се сменят, амортисьорите на 70000 и шарнирите на 100000.

На мен за 256000км в ЕТ ми смениха веднъж биалетките и друго за смяна не е имало.

Таксиметровите фабии с 1.2 бензин ако купуваха нови двигатели на всеки 300000км както казва мадамата, щяха да са фалирали отдавна. А 1.2 бензин таксита в София все още се движат доста и изобщо не са чули за смяна на цял двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами тя тази в клипа казва, че и цялото предно окачване издържа до 100000км. Биалетките на 25000 се сменят, амортисьорите на 70000 и шарнирите на 100000.

 

 

не съм гледал клипа и се доверявам на написаното. Не ми и трябва да го гледам, след като се говорят такива несериозни неща, да не кажа - глупости.

 Това не е масло, за да се сменя на определен пробег. Тези неща се сменят когато им дойде времето. Всичко зависи от начина на експлоатация на автомобила, не от пробега. Същото се отнася и за накладки, дискове, съединители и т.н. че не се сещам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На няколко места вече срещам за тези капсуловани двигатели на Шкода-та. Това са официални видеоклипове в Youtube. Там хората ясно казват, че такива двигатели НЕ подлежат на ремонт.

Това не е официален видеоклип и коментар на специалисти никъде не видях. Със същата сила и аз мога да заснема видео, да го метна в тубата и да изговоря един куп глупости на музикалния фон. Интернет пространството е хубаво нещо. Пълно е с информация, но човек трябва да умее да отсява плявата от полезното ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно от хора, които разбират от автомобили е правен клипа. Каналът в ютуб се казва autopluscom, а сайтът им е www.autoplustv.ru/about , където на посочената страница става ясно, че това е автомобилна медия. Отгоре пише Телевизионен канал за висока автомобилна култура. Това са хора, занимаващи се с автомобилна журналистика. Несъмнено, всичко е минало през автосервизи, майстори и лица, които си разбират от работата. Имат и други видеоклипове за други марки автомобили.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно от хора, които разбират от автомобили е правен клипа. Каналът в ютуб се казва autopluscom, а сайтът им е www.autoplustv.ru/about , където на посочената страница става ясно, че това е автомобилна медия. Отгоре пише Телевизионен канал за висока автомобилна култура. Това са хора, занимаващи се с автомобилна журналистика. Несъмнено, всичко е минало през автосервизи, майстори и лица, които си разбират от работата. Имат и други видеоклипове за други марки автомобили.

Глупости са това... Не им вярвай... И 1.2 на над милион имаше в една тема тук във форума... Не съм чувал за капсулован двигател в шкода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно от хора, които разбират от автомобили е правен клипа. Каналът в ютуб се казва autopluscom, а сайтът им е www.autoplustv.ru/about , където на посочената страница става ясно, че това е автомобилна медия. Отгоре пише Телевизионен канал за висока автомобилна култура. Това са хора, занимаващи се с автомобилна журналистика. Несъмнено, всичко е минало през автосервизи, майстори и лица, които си разбират от работата. Имат и други видеоклипове за други марки автомобили.

 

 Не гледай клипове, а чети КНИГИ!. Техн. литература, устройство на а-ла, инструкции за експлоатация, ако искаш да си в час.

 

 

....Лично аз, доколкото съм общувал с майстори на Шкода, те са ми казвали, че конкретно трицилиндровия бензинов 1.2 HTP двигател е капсулован в долната си част, където не подлежи на ремонт. Горната му част, обаче не била капсулована и там можело да се ремонтира.

 

 

 

Коя е долна и горна част на двигателя? Що за терминология е това? И по подразбиране за долна част, ако тя не се разглобява, пак не е ремонто пригоден двигател. Като се износят само едни сегменти и го хвърляш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не гледай клипове, а чети КНИГИ!. Техн. литература, устройство на а-ла, инструкции за експлоатация, ако искаш да си в час.

Коя е долна и горна част на двигателя? Що за терминология е това? И по подразбиране за долна част, ако тя не се разглобява, пак не е ремонто пригоден двигател. Като се износят само едни сегменти и го хвърляш.

 

Анджък. :) Средната част е най-интересната... защото за мене "долната част" на двигателя си е картера... а картерите се сменят без проблеми - бордюрите и бързането помагат доста за това... :) Глава, блок, всичко се сменя... не знам за двигател, който да е капсулован, като шоколадово яйце - трошиш черупката и вътре изненадкааа... :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Самото устройство на двигателя и неговото сглобяване изисква да е от отделни части. Горна, средна и долна. Добре - глава, блок, и отдолу блока се затваря с картер, където се събира и маслото. Остава в завода да им заварят главите на болтовете. Тогава може да стане неразглобяем....или капсулован.

Но тази щуротия все още няма кой да я направи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.