Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Къси светлини на Superb (без ксенон)


Superb_Master

Recommended Posts

Здравейте отново, колеги!

 

Имам един въпрос, който е към колегите без фабричен ксенон.

 

Как ви се струват светлините на автомобила?

Аз пробвах веднъж с ксенон (евтин, DC ballast 35W 6000K) и ми се струваше доста слаб. (и сякаш светеха надолу лупите)

Без да правя реглаж махнах ксенона и сложих Osram Unlimited халогенни крушки.. и пак са слаби..

Фара ми е кристално чист, колата ми е 2007 година и е карана само 100к КМ (и съм пръв и единствен собственик), 4 години от които е стояла в гараж без да се движи. 

 

Вашето мнение за светлините на автомобила какви са?

Дали трябва да си направя реглаж на фаровете и да си купя по-скъп ксенон? 

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 66
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Superb_Master

    19

  • b3lq7a

    15

  • shaft

    11

  • Izolini

    6

Най-много писали в темата

И аз не съм очарован от фаровете. Нещо прекалено къси ми идват. С Осрам Силвър съм в момента на късите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен го има това.. Ще им слагам ксенон, реглаж и после ще кажа дали се е подобрило положението.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам, че не съм със Супърб, но да ви споделя моя опит - след един ремонт на предницата заради малко ПТП фолирах фаровете. Тъй като фолиото е леко затъмнено, отдадох по-слабата осветеност на него. Изкарах така миналата зима, като в София не ми пречеше, но края на зимата пътувах доста по тъмно на извън градско и ми направи впечатление, че кола, която е на 20 метра пред мен въобще не я осветявам, а светя под нея. Започнах да се заглеждам и в града видях, че като спра зад друг автомобил му осветявам долната част на бронята. За момента го оставих така, защото ме мързеше, но лятото си направих сам реглаж на една стена. Оказа се, че трябва да вдигна фаровете с почти 30 сантиметра, за да покрият сметките, които бях направил. После отидох и на истински реглаж - оказа се, че съм ги вдигнал с 2 сантиметра повече от необходимото, но само толкова. Крушките са Osram NightBreaker+

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам, че не съм със Супърб, но да ви споделя моя опит - след един ремонт на предницата заради малко ПТП фолирах фаровете. Тъй като фолиото е леко затъмнено, отдадох по-слабата осветеност на него. Изкарах така миналата зима, като в София не ми пречеше, но края на зимата пътувах доста по тъмно на извън градско и ми направи впечатление, че кола, която е на 20 метра пред мен въобще не я осветявам, а светя под нея. Започнах да се заглеждам и в града видях, че като спра зад друг автомобил му осветявам долната част на бронята. За момента го оставих така, защото ме мързеше, но лятото си направих сам реглаж на една стена. Оказа се, че трябва да вдигна фаровете с почти 30 сантиметра, за да покрият сметките, които бях направил. После отидох и на истински реглаж - оказа се, че съм ги вдигнал с 2 сантиметра повече от необходимото, но само толкова. Крушките са Osram NightBreaker+

Ако можеш да регулираш,да погледнеш моите че аз ги разбъзиках нещо☺
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега остава да намерим и добър стенд в София, пък и човек, който му разбира. В Октавия 2 раздела има тема, в която колеги масово се оплакват от резултата след минаване на стенд, кой в друмник, кой в Еуратек и затова прибягват до реглаж пред блока или на -3 на Мола :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, реших си проблема. 

 

От xenon.bg си купих 55W, 4300K система. 

Колата няма нищо общо с преди. Нито като бях с китайски ксенон, нито като бях с Osram Nightbreakers (halogen). 
Много добре светна автомобила.

 

PS: мое мнение е, че тези +120% и тн на Philips и Osram са по-скоро маркетинг. Не видях никаква разлика в светенето спрямо обикновенни стокови Bosch крушки.

 

Като щракна някоя снимка ще кача да видите.

Ако са ви слаби фаровете, 104 лв струва системата от xenon.bg и монтажа е около 30 лв. Проблемът ви ще бъде решен за напред! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудесна новина Колега,

Сподели впечатления след някое по-дълго нощно шофиране.

 

Да попитам, колата ти има ли система за миене на фаровете?

Ксенона само на късите ли е?

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря! Определено ще споделя след някоя от скорошните разходки!

 

Нямам система за миене на фаровете, тъй като тя върви комплект с фабричния ксенон. (а аз нямам фабричен)

 

Ако нямаш фабричен ксенон, нямаш и система за миене на фаровете (при 90% от колите). Има частни случаи на коли със система за миене без ксенон, ама обратното го няма. (бях чел, че е някаква директива, която производителите трябва да спазват)

 

Иначе да, на късите е ксенона.

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разлика между обикновени крушки и +130% има, не на една кола съм го забелязал. Ако си беше отворил фара да почистиш лупата и ти щеше да я видиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разлика между обикновени крушки и +130% има, не на една кола съм го забелязал.

Прав си.

С Филипс Екстрийм вижън,изпробвано.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Skodko, фара ми е неразличим с чисто нов и няма нужда от чистене (също и лупите). Не съм си купил колата от Италия на 1,000,000 км, а от Еуратек на 0 км.  :hello:  

И в момента е на 139,000 км.

 

Още от както съм я купил я карам все с крушки от класа на NightBreakers, но аз лично не виждам осезаема разлика и не виждам да си защитават цената. 

Обикновени H7 на Бош са 15 лв комплекта, Osram Nightbreakers Unlimited са 50 лв. Тези 3х+ на цената със сигурност не са защитени с видим резултат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами карай си със ксенона и си свиркай.

Аз определено виждам разликата между Бош за 5лв,и Филипса.

Боша свети точно като лампа от 5лв.

А това,че колата е на 140000км не означава,че фара ти не е замърсен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет, отново, колеги.

 

Това е една снимка, която направих със ксенона. 

На осветена улица, вечер. 

Скоро ще направя още, на по-широк и неосветен път.

 

Поздрави!

 

 

 

20160919_220047.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не е за хвалене, погледни колко високо светят...ако колите с гръб на бордюра бяха на пътя, както виждам са на около 20м оттеб и им светиш директно в очите на водачите(лъча влиза в купето)! Ето това е пример за зле регулиран псевдо ксенон. Лоша работа! Замисли се, заслепявайки насрещния дали не можеш да пострадаш и ти!

 

Аз на такива юнаци им бия дълги и фарове за мъгла. Егоистично не, ами направо нагло! И не искам да чувам за реглажи, защото надали някой се сеща като качи 2ма отзад или щайгите от село за врътката отляво!

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Високо светят, ако са късите светлини! Ще заслепяваш насрещните коли, а в мъгла няма да виждаш абсолютно нищо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако това са му дългите ще е много смешно!

 

Да не говорим, че 55w системи са абсолютно забранени дори за промяна на фабричен ксенон(ако види "оригиналната" кутия на този кит ще разбере, ама добре са го оспали търгашите, че е без пробем) и от темперарурата, която правят крушките след 2мес ще му нагорят лупите(много вероятно да се матират) и ще му играят крушките по неравностти... Гледай смях, как ще сменя фарове!

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, благодаря за коментарите.

 

1во да кажа, че на тази снимка (може да не се вижда добре) колата ми е на по-високо от предните коли и това е причината да светят над нивото на вратите. 

2рото нещо е, че в това си състояние, фаровете бяха вдигнати най-нагоре и в колата се возиха 3-ма пасажери, 2-ма от които отзад на задната седалка. 

3то, в момента на снимката, фаровете не бяха регулирани, на следващата сутрин отидох на реглаж и в действителност ги свалиха на долу. 

От тогава минах около 500 км, половината от които бяха на планински път, вечер, и нито една кола не беше заслепена по пътя. 

 

Относно 55w системи, наистина не са със заводски параметри, но в случая се гледа осветимостта им, в лумени (или lux), и ако те не превишават допустимите норми, не са Road Illegal.

 

Много неща по регламент не са позволени, както промяната на заводските параметри на двигателя, т.нар. remap-ване("чип тунинг"), смяна на заводското турбо, с по-голямо, и увеличаването на мощността, различна от заводската.

Но както всички знаем не представлява никакво препядствие на много от вас, колеги, да го правите, и да си карате колите в градски условия. 

 

Идеята на снимката беше, да се види потока от светлина и да се сравни с халогенния. (stock)

 

Съжалявам за виртуалното заслепяване на голяма част от вас, колеги.  :fool:

 

П.п. Аз лично бих се притеснявал за коли с рефлекторни фарове, ксенони на 6000К->8000К, и прочие. Доста по-притеснителни са от 4300К 55w.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има интервенции, които пряко засягат останалите водачи и такива, които косвено. Фарове и генерация, са преки! В цял свят се прави ремап на коли и никъде не е незаконно, в Германия примерно е TUV approved! Кажи една държава, в която можеш да сложиш законно такъв ксенон... Не сравнимо е едното с другото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК. Явно не си прочел, кое е approved и кое не е. Защо след чип пада заводската гаранция на автомобила? И също така ако емисиите ти се изменят след т.нар. "чип тунинг" колата ти става on-road illegal. Също така има държави, в които стриктно се следи мощността на автомобила, и ако не е преминал законен преглед, в който ако колата ти хипотетично е 163к.с. и плащаш 1000 евро данък на година, а ти си я направил 215к.с. и мислиш все още да плащаш 1000 евро данък, получаваш доста солени глоби.

 

Но по стара българска традиция тук няма проблем за това. Както и няма проблем да караш с променена генерация, колата ти да бучи като крава. (забранено в много страни) 

И да не говорим за тези 80% от хората, които карат с гуми на 5 години, зимни лятото и летни зимата. За това не ми обяснявай какво е позволено и какво не е, на ясно съм с доста неща. Темата не е създадена с цел тролене, а с цел да се види кое как свети и как работи. 

 

И по традиция, щом минавам технически преглед с тази кола, значи е технически изправна.

 

И пак казвам, фаровете тук не са регулирани.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И пак казвам, ти можеш да сложиш и 150w система, ако light output-a ти е в нормите няма проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно съм съгласен. Цяла Европа съм минал с Октавията с ксенон, карал съм къде ли не, няма пропуск. Минавал съм покрай какви ли не полицаи... Ако си малоумен и ги вдигнеш максимално горе и направо полицая не може да си види палката, докато те спира - значи имаш проблем и това не са фаровете. Моите са били винаги свалени - на шкодата никога никой не ми е мигал да ги спра, сваля, нещо друго... На джипа сега се случва това нещо, защото е по-висок, но и там съм ги свалил малко, за да не светят много лошо на хората в очите.

 

Всичко е до акъл - до реглаж - не е до ксенон или не. На мен пък ми пречат разни корсички на 25 години и други размазани дараци, на които единият фар им свети в оная работа, а другия пуска сигнали на батман в небето.

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Големи балами са на запад... Плащат за нещо, а вие хитрите българи за 135лв си го слагате афтърмаркет след това. Пишете му на инжинера Ханс, който е измислил ксенон системата с реглаж и миячба система и му се присмейте, какъв глупак е, като вашето е същото!

 

Като не са ти били регулирани какво точно пожела да ни покажеш? Че си над нас иможеш да ни заслепяваш ли?

 

Венци, и половин Азия на късмет можеш да минеш и без преден рег номер, но това не го прави правилно и позволено!

 

Спора стана безмислен, не смятам че може да се разчита на преценката на водача за височина на фаровете след всяко товарене-разтоварване на колата.

 

Доста фирми предлагат ремап или поърбокс и без да ти падне гаранцията, но с чип или без, аз не тицпреча като се разминаваме!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А вие още по-хитрите българи за 200 лв си правите колата 500 коня и 12 метра зад колата не може да се диша. И си сваляте катализаторите за да се "отпуши" колата.. 

 

Ето малко правила от законодателството във Великобритания относно aftermarket headlights:

 

  1. You don’t need headlight washers or self-levelling, but if your car has them fitted, they must work - there are a small number of cars in the UK, including older Renault Meganes and at least one Mitsubishi Evo, which were fitted with HIDs but no washers or self-levelling. These cars are legal in the UK, but see the note about Northern Ireland’s DVA below,
  2. Your headlights must work immediately when turned on, so you need high quality ballasts and bulbs which ignite straight away, even when hot - i.e. you must be able to flick the lights off and back on again straight away,
  3. The light must be mainly white or yellow - in practice, this means kits up to 5,000K colour temperature should be fine (as HID bulbs get older, they get more blue, so high-mileage standard lamps can be around 5,000K). Kits over 5,000K are more likely to attract attention from the police, or be a cause for an MOT failure,
  4. Your dip and main beam pattern must conform to the regulations, which means a good cut-off and no upwards glare on dip, and a focused high beam,
  5. Your dip beam pattern must be aimed downwards at the correct angle.
  6. Your dip beam should have projector housing.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.