Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Криви дискове или...?


jaden

Recommended Posts

Здравейте, колеги!

От известно време, когато спирам плавно откъм 50-60 км/ч, усещам, че педала на спирачката "прескача" плавно, точно, като че са криви дисковете! Вчера по магистралата при скорост около 150 км/ч ми се наложи да намаля, но не съм "скачал" върху спирачката и усещането беше от "ритане" на педала все едно, че се задейства ABS-а / все едно, че карате по много неравен път/. Върху волана не се усеща нищо! Това дисковете ли трябва да са или може да са тампони и пр.? Дайте ми съвет къде мога да ги проверя дали са криви?

Благодаря ви предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 63
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • joro-120L

    7

  • jaden

    7

  • niki

    6

  • Цецо75

    6

Най-много писали в темата

Дискове, 100%. Моята правеше същото и след смяна на дисковете - всичко беше шест!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Внимавай какви ще вземеш, да не направиш като мен. Аз взех дискове на Текстар и на следващата година пак ги смених. След няколко хиляди километра пак почнаха да тресат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Досега само от АТЕ никой не е изревал. Щом един приятел успя да сгъне Брембо при това от по-скъпите.... нищо читаво не остана на пазара, мама му стара...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брембо вентилирани и нарязани се изкривиха

за около 4к. км. АТЕ се изкривиха при мен на около 8к. км. Като всеки път се сменят дискове с накладките според таблицата за съвместимост. 6та години си карам колата и решение на кривите дискове не съм намерил - просто се примирих. Колата е О1 ако има значение

Редактирано от 4е4о
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се доверя ли на Еуратек за смяната им, все пак се води, че имат 2 години гаранция за труд и части!?

Редактирано от jaden
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата година септември сложих АТЕ дискове (предни) на моята О2-ка. Към момента, година по-късно и 25 000 км, вече тресат леко на магистрала със скорост 120 и нагоре.

 

Не знам как е в Еуратек, но следващата смяна може би ще я правя там. Като чета коментарите, явно с тия дискове няма оправия. Ако някой може да сподели опит с оригинални от ЕТ ще е от полза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм сменял там, в момента съм с дискове и накладки от там на 50 000 км и може би са започнали леко да се кривят. Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Април месец, сложих АТЕ. 2000 км. по-късни волана почна да бие при спиране от висока скорост (примерно 120 км/ч). При ниска скорост и леко спирането е като на тласъци. 

Два пъти съм ги престъргвал - около 2000км е супер и пак се изкривят.

В края на септември смених дисковете в ЕТ с оригиналини (не видях марката - пише VW). Казах им, че кривя дискове бързо и предположиха, че е от главините - мериха ги  - ОК са.

За седмица и половина навъртях към 2800-3000км и нямаше вибрациите/тласъци. Малко след това симптомите за криви дискове пак се появиха. За сега са по-леки, но скоро ще отида да направя рекламация.

 

 

П.п. само да вметна, че толкова ми писна да се занимвам с дисковете, че избягвам да използвам спирачките  :) . Последните дискове до преди да ги изкривя, нито веднъж не ми се е пускал ABS и не съм имал екстремни ситуации, които да предизвикат скачане върху спирачките.

Редактирано от Comoque
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.......

П.п. само да вметна, че толкова ми писна да се занимвам с дисковете, че избягвам да използвам спирачките :) . Последните дискове до преди да ги изкривя, нито веднъж не ми се е пускал ABS и не съм имал екстремни ситуации, които да предизвикат скачане върху спирачките.

Същата история съм и аз - много тъжно
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Суперб 1, септември 2015 смених предни дискове и накладки с АТЕ. След 12 месеца и 14К км колата започна да спира на тласъци при ниска скорост. Не усещам биене във волана и ритане в педала. Скоро не съм имал излизане от града за да видя какво е положението с по-висока скорост. Спирачките използвам внимателно и плавно, не съм влизал в дупка на спирачки. Май не е до стил на каране.

 

Какво мислите за услугата "шлайфане на диск" без демонтаж, на място, докато е на колата?

Редактирано от stanley
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....

Какво мислите за услугата "шлайфане на диск" без демонтаж, на място, докато е на колата?

 

Удобно е, пробвал съм го веднъж, дисковете изкараха горе-долу едно масло и сега пак са криви. Пак ще ги струговам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се направи като хората, всичко е ок.

Колко ще изкарат, е въпрос на дискове и задкормилно устройство, а не на шлайфането.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При Мица този проблем след миене на автомивка веднага след каране. Дисковете са си бая горещи, летите джанти не пазят от водата и като пръснат с водоструйката директно и ... купон. При мен тресяха и оригиналните и първите АТЕ-та. За вторите и нататък вече си бях взел водострука и сам си миех колата. И пей сърце без тресене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ценово достъпни и лично от мен тествани са openparts, италиански производител, ОЕМ за Дукати. Говоря за РРС/РСС серията с надупчени дискове и меки накладки. На 2 коли съм слагал такива, на едната се изкривиха, вероятно от вода докато са топли и ги пуснах на струг. Не знам колко отне фирмения ми стругар, но ги карах още 30х км и с тях продадох колата. Другата бащата си я кара и не е нимал грижи. От известно време политика на производителите е да правят дисковете от по-меки сплави, а накладките от по-твърди и оттук ви идват проблемите. Или ОЕМ(ама не АТЕ от техко или авто+, оригинални от вносителя на марката коли) или openparts. Моя опит след афтърмаркет текстар, ате и брембо(все комплект дискове и накладки). Да не подведа някой, но за преди 3год това установих!

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

................................

В края на септември смених дисковете в ЕТ с оригиналини (не видях марката - пише VW). Казах им, че кривя дискове бързо и предположиха, че е от главините - мериха ги  - ОК са.

За седмица и половина навъртях към 2800-3000км и нямаше вибрациите/тласъци. Малко след това симптомите за криви дискове пак се появиха. За сега са по-леки, но скоро ще отида да направя рекламация.

..................................

Това значи, че и оригиналните / би трябвало в ЕТ да са оригинални, нали така / не стават щом за 3500-4000 км започват да се изкривават!?!? :angry:  Е, хубаво - консуматив-консуматив, ама не може поне 40-50 хил. да изкарват! От това, което прочетох излиза, че откъдето и да ги купя, все е греда ..... :angry_jumping:Оригинални дискове не трябва да се кривят дори и нагряти и мокрени! Колега, моля те пиши дали са ти приели рекламацията в ЕТ, че са малко "тарикати" там ....

Редактирано от jaden
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задкормилното няма общо. С оригиналните никой не реве.

Колегата Comoque точно това каза, че сменени дискове в ЕТ /следва, че са оригинални/, след 3500 км са се появили и първите симптоми на криви дискове......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Колега, моля те пиши дали са ти приели рекламацията в ЕТ, че са малко "тарикати" там ....

 

Ще пиша какви са резултатите, само да намеря време да им я закарам. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ATE Power дискове и ATE накладки, сложени преди близо 40 000 км. Няма криво, няма вибрации. Колата е O2 vRS. Ако има значение, купени и сменени в Трансексперт. 70% от пробега е с по-отворени от стоковите лети джанти. На събор 2015, на писта Дракон, жена ми запали (буквално) накладките. За сега съм доволен. За кривенето на дискове при Octavia 1, отдавна се знае, че това е слабото място на модела. Но не знаех, че и О2 е склонна към това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята на 77 000 км изкриви оригиналните дискове. След това сложих АТЕ и накладки ТЕКСТАР и мисля, че още си е супер - над 30 000км. Алексей може да каже. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменял съм дискове,преди на Октавията и скоро на Супърба монтирани и доставени от Трансексперт с уточнението,че са оригинални на ВАГ / марката не знам каква е,мисля,че ги взе от Порше Изток/Тресене -никакво!Просто са двойно по-скъпи.

Преди това реших да мина тънко с ATE на Октавията и се разтресе още на 2хил.,шлайфането също не помогна.

Решавайте сами!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи колеги много пъти съм споделял с всички, но пак да го направя. На първия колега с кривите дискове - ако не са ти стари дисковете има процедура, която ще ти гарантира много щастливи километри още, нарича се престъргване на дисковете. Има в БГ вече специални машини, които струговат много малка част от диска, от сорта на 10та от милиметъра и диска става като огледало. Карал съм много коли и проблема с кривите дискове съм го изледвал много дълбоко. Не съм успял да намеря зависимост или успешен начин които да представят дисковете от изкривяване, някои се кривят, други не, без значение, скъпи, евтини, стари, нови, маркови или кучета. 

 

Както и да е престъргването за мен се оказа панацея на проблема. Машината е направена точно за това, закача се за главината, без диска да се сваля, съргва леко за 5 минути и ти пееш. Стъргал съм 3-4 пъти и съм много доволен. мисля че беше 40 лв. за 2та. и това е. Машините май се казваха про-кът. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.