Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Въпрос за конкретна обява за Octavia Scout


marto

Recommended Posts

Всъщност си прав колега заралия.Ши са научим да са изразявами.Хей , научете се да питате правилно. :hello:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 129
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • zar

    22

  • marto

    21

  • _v_

    20

  • b3lq7a

    8

Най-много писали в темата

Всъщност си прав колега заралия.Ши са научим да са изразявами.Хей , научете се да питате правилно. :hello:

Малко офтопик,колега,ама да попитам:Има ли според сервизното обслужване на О3 Скаут,смяна на маслото на раздатката? При О2 4х4(и Скаут и Октавия) за позабравили да го споменат,а практиката показва друго :( Двама сме във форума със потрошени раздатки на Скаути О2 :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, аз също съм се ориентирала към закупуването на Шкода Скаут. От известно време наблюдавам една, но не съм сигурна, чета доста противоречиви мнения, някои твърдят, че нямат никакви оплаквания, други, че 2.0 дизел 2007 двигателите създават доста проблеми. Не съм сигурна също дали 2.0 дизел от 2007 е комън рейл или помпа дюза. Ако може да ми дадете малко повече информация, като цяло за колата, колко пари е обслужването, говоря както за необходимите задължителни неща филтри, масло, ангренажен ремък,свещи, така и обслужването на 4х4 и окачването. На тази кола специално, която гледах ми направи впечатление, че задните амортисьорите са доста ръждясали. Ще съм благодарна ако си кажете мнението за тази шкода тук на пръв поглед. Благодаря! :)

 

http://m.mobile.bg/details/11474444586773023

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, аз също съм се ориентирала към закупуването на Шкода Скаут. От известно време наблюдавам една, но не съм сигурна, чета доста противоречиви мнения, някои твърдят, че нямат никакви оплаквания, други, че 2.0 дизел 2007 двигателите създават доста проблеми. Не съм сигурна също дали 2.0 дизел от 2007 е комън рейл или помпа дюза. Ако може да ми дадете малко повече информация, като цяло за колата, колко пари е обслужването, говоря както за необходимите задължителни неща филтри, масло, ангренажен ремък,свещи, така и обслужването на 4х4 и окачването. На тази кола специално, която гледах ми направи впечатление, че задните амортисьорите са доста ръждясали. Ще съм благодарна ако си кажете мнението за тази шкода тук на пръв поглед. Благодаря! :)

 

http://m.mobile.bg/details/11474444586773023

Колежке ,първо искам да ти кажа ,че въпросния Скаут не е Комън рейл,и също да те успокоя ,че на Скаутите не монтират проблемния двигател с код "BKD" ,а слагат изключително здравия и надежден "BMM" ,от който оплаквания може да имаш само ако са сериозно издевателствали над него.Достатъчно е да отвориш вратата и да видиш на етикетчето с номера на шасито дали найстина е с "BMM" или някакво супер изключение.Така ,че огледай я колата как е и тн. и ако ти харесва може да си я купиш!Че е поръждясала значи е карана вероятно на сняг или извън пътя.Гледам даже ,че не е с оригиналните си джанти ,а е вероятно със зимните си гуми.Обслужването като ремъци може да е около 400-500лв.(В ЕТ е 600),маслата и обслужването на двойното задвижване(скороти ,раздатки,диференциали,халдекси към 200-250лв,като тази манипулация се прави на всеки 60к км.).Маслото на двигателя заедно със всички филтри също горе долу толкова(макар ,че за този двигател филтрите вероятно с аи много по-евтини).Говоря за цени който са приблизителни и крайните предполагам ,че ще са дори и по-ниски в зависимост от консумативите и труда на сервиза. :doubleup:

Редактирано от zar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, поради липсата на читави скаути, такива каквито търся аз, от вчера почнах да се заглеждам в ауди а4 оулроуд. Моля ви за мнения и евентуално впечатления от автомобила, ако имате такива разбира се. Мисля че всички са куатро или ?

 

Поздрави,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, аз също съм се ориентирала към закупуването на Шкода Скаут. От известно време наблюдавам една, но не съм сигурна, чета доста противоречиви мнения, някои твърдят, че нямат никакви оплаквания, други, че 2.0 дизел 2007 двигателите създават доста проблеми. Не съм сигурна също дали 2.0 дизел от 2007 е комън рейл или помпа дюза. Ако може да ми дадете малко повече информация, като цяло за колата, колко пари е обслужването, говоря както за необходимите задължителни неща филтри, масло, ангренажен ремък,свещи, така и обслужването на 4х4 и окачването. На тази кола специално, която гледах ми направи впечатление, че задните амортисьорите са доста ръждясали. Ще съм благодарна ако си кажете мнението за тази шкода тук на пръв поглед. Благодаря! :)

 

http://m.mobile.bg/details/11474444586773023

Като обслужване, може би най-сериозното перо беше маслото за скорости, това за халдекса и филтъра за халдекса. По груби спомени маслото за скорости (задължително да се вземе от ЕТ) беше към 280 лв, филтъра за халдекса към 60лв, а маслото за Халдекса май беше към 90-на лв. Но това, както и другите колеги казват е изключително важно да се направи след като се вземе колата, за да ви е спокойно, че е обслужено и не рискувате проблеми със задвижването.

Иначе цялостното обслужване с тези неща + всички ремъци, филтри и т.н (но за двигател 1.9tdi) ми излезе към 1200 лв.

 

За конкретната обява и аз я гледам от известно време, на снимките изглежда приятна, може би и километрите и да са реални, но задължително я огледайте внимателно за течове, особено в задната част при халдекса.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, поради липсата на читави скаути, такива каквито търся аз, от вчера почнах да се заглеждам в ауди а4 оулроуд. Моля ви за мнения и евентуално впечатления от автомобила, ако имате такива разбира се. Мисля че всички са куатро или ?

 

Поздрави,

Колега, аз наскоро минах по същия път. Още повече, че преди 3-4 години имах обикновена а4-ка. Отказа ме капризното и поведение, скъпата поддръжка и трошлива предница. Предполагам, че в по-новите модели това е оправено до някаква степен.

Въпреки това, наскоро гледах едно А4 олроуд, върнато от лизинг във VW. Като вървене (макар и със 143к.с двигател и ръчни скорости) колата ми направи добро впечатление, типично за ауди поведение - стабилна, ускорява добре, тих двигател, добро качество на интериора. Но пък традиционно за модела пространството вътре е малко и със сигурност е доста по-тясно отколкото в О2 (за О3 не мога да коментирам). 

Иначе като задвижване си е куатро. След тестдрайва, който направих моето лично решение беше, че ако ще търся нещо различно от Скаут ще се ориентирам към Пасат Олтрак или VW Tiguan.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз наскоро минах по същия път. Още повече, че преди 3-4 години имах обикновена а4-ка. Отказа ме капризното и поведение, скъпата поддръжка и трошлива предница. Предполагам, че в по-новите модели това е оправено до някаква степен.

Въпреки това, наскоро гледах едно А4 олроуд, върнато от лизинг във VW. Като вървене (макар и със 143к.с двигател и ръчни скорости) колата ми направи добро впечатление, типично за ауди поведение - стабилна, ускорява добре, тих двигател, добро качество на интериора. Но пък традиционно за модела пространството вътре е малко и със сигурност е доста по-тясно отколкото в О2 (за О3 не мога да коментирам). 

Иначе като задвижване си е куатро. След тестдрайва, който направих моето лично решение беше, че ако ще търся нещо различно от Скаут ще се ориентирам към Пасат Олтрак или VW Tiguan.

 

 

Точно този олроуд съм загледал и аз, предлага се от Порше София. Явно обявата се върти от доста време. Слушал съм и аз че ауди-тата са капризни от към окачване и като цяло им е скъпо поддръжката, но колко е истина това не знам, не съм карал. Относно това че е по-тясна - аз също така мисля, дори без да съм се качвал в нея, личи си по-малкото пространство.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно този олроуд съм загледал и аз, предлага се от Порше София. Явно обявата се върти от доста време. Слушал съм и аз че ауди-тата са капризни от към окачване и като цяло им е скъпо поддръжката, но колко е истина това не знам, не съм карал. Относно това че е по-тясна - аз също така мисля, дори без да съм се качвал в нея, личи си по-малкото пространство.

Мисля че обявата е от около месец. Аз отидох да я гледам на втория или третия ден откакто беше пусната. Колата вървеше добре, но по магистралата ми направи впечатление, че предния капак нещо "играеше", сякаш е забравен отворен, но не беше. Стори ми се доста странно, а може и да съм се заблудил. Дискове и накладки като че ли бяха за смяна, вървеше прилично, окачването беше стегнато. Декоративните пластмаси обаче бяха бая надрани, което може и да е нормално, но исках да ми свалят поне 1000 лв от цената. Не се съгласиха и се отказах. След няколко дена колата излезе като капарирана. Стоя така няколко дни и гледам, че сега пак е в продажба. 

Лично мен ме отказа високата цена, сравнително бедното оборудване и наистина по-тясното пространство. Така и не стигнах до по-сериозен преглед, за да видя дали има нещо сериозно по колата. 

Ако случайно гледате колата и имате впечатления ще ми е любопитно да споделите. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам че в мобилето се продават и други добри на пръв поглед А4-ки, но колко са читави - не знам, но поне са автомати и по-луксозно изпълнение. Много ти благодаря за информацията за колата, ако реша да я гледам ще пиша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, днес сутринта забелязах следната обява в мобилето:

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11476888332758790&slink=g3z4et

 

колата изглежда превъзходно, обадих се и на човека, уж миналата година била внесена от Германия на 80 000 км. Проверих колата в Еуратек - 2014 г. е била на 200 000 км.

 

Мислех тези дни да ходя да гледам колата, но явно няма да е тази....

 

Споделям това, за да знаят и другите, който е решил да я гледа да има едно на ум.

 

Поздрави,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега за съжаление вероятността да намериш дизелова кола, на която в чужбина й се въртят по-малко от 50-60к км. на според мен мен е много малка. Никой не си купува дизел, за да го кара 10-12к. км. - това само тук го има. Има и нещо друго - многото км. идват от извънградско шофиране, което само по себе си е много по -щадящо автомобила от градското. Километрите не са страшни за един автомобил - страшното е немарливото отношение. Ако ти харесва колата иди и я виж, закарай я в доверен сервиз да я погледнат и си ти. Успех в начинанието и не се отчайвайте - хубавите неща стават бавно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако му покажеш тази история имаш мегдан за голям пазарлък. Мене точно такова покриване на км ме плаши... Не е ясно и какво е обслужвал и тн, Ама кола на 100х и кола на 300х винаги имат много разлика

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, днес сутринта забелязах следната обява в мобилето:

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11476888332758790&slink=g3z4et

 

колата изглежда превъзходно, обадих се и на човека, уж миналата година била внесена от Германия на 80 000 км. Проверих колата в Еуратек - 2014 г. е била на 200 000 км.

 

Мислех тези дни да ходя да гледам колата, но явно няма да е тази....

 

Споделям това, за да знаят и другите, който е решил да я гледа да има едно на ум.

 

Поздрави,

Ха, какво съвпадение. Аз днес я гледах тази кола на живо, но я проверих в Шкода. Същата информация - 2014 била на 200 хил.км. 

То още като влязох в колата ми беше ясно, че няма как да е на 118хил.км.

Явно наистина няма шанс тук да се намери читав скаут, а и наистина за тези пари няма как да е под 200-300хил.км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Басирам се ,че е превъртяна ,което си е тъпа ориенталска практика за съжаление!Както се казва ,обаче е по-добре да е на повече километри ,отколкото да е почупена от каране и непогледната.На тези километри задължително трбява да е сменян съединителя!!!Другото ,което трябва да се погледне е филтъра на Халдекса.Също мога да сложа една каса бира ,че никога до сега не е сменян!Иначе ако е на истинският си пробег аз дето имам вече един не бих се замислил също да дойда до там да го погледна,защото би било находка!

П.П:Който ще ходи да я гледа ,освен историята може и едно лаптопче с VCDS да мушне в раницата!Иначе цвета й ми допада много.Абе това "N" на максидота не е ли само за Автоматичните скоростни кутии?пък в същото време виждам долу педала на съединителя.Странна работа  :eusa_think:

Редактирано от zar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Басирам се ,че е превъртяна ,което си е тъпа ориенталска практика за съжаление!Както се казва ,обаче е по-добре да е на повече километри ,отколкото да е почупена от каране и непогледната.На тези километри задължително трбява да е сменян съединителя!!!Другото ,което трябва да се погледне е филтъра на Халдекса.Също мога да сложа една каса бира ,че никога до сега не е сменян!Иначе ако е на истинският си пробег аз дето имам вече един не бих се замислил също да дойда до там да го погледна,защото би било находка!

П.П:Който ще ходи да я гледа ,освен историята може и едно лаптопче с VCDS да мушне в раницата!Иначе цвета й ми допада много.Абе това "N" на максидота не е ли само за Автоматичните скоростни кутии?пък в същото време виждам долу педала на съединителя.Странна работа  :eusa_think:

Това N е от навигацията - изписва посоката, в която се движи колата.

Това, което усетих от няколкото минути шофиране на колата беше дърпане надясно и малко странен шум при палене. 

 

Лично мен ме отказаха превъртяните километри от по-нататъшен преглед.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това "N" според мен идва от ориентацията на навигационната карта.Ако 2014 е била на 200К логично е сега да е на 300К , дали е сигурна тази информация ?Колата на външен вид изглежда като на 100К

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Минах тази дилема,но е много дълго за писане. Ако някой иска да звънне,ще му обясня,жалко че не мога да кача снимка на моя Скаут....0888786303

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това "N" според мен идва от ориентацията на навигационната карта.Ако 2014 е била на 200К логично е сега да е на 300К , дали е сигурна тази информация ?Колата на външен вид изглежда като на 100К

Аз също имам съмнения, че при проверка в шкода могат да казват някакви измислени километри, но ме съмнява. макар, че до сега за всички коли, които съм проверял там винаги са казвали над 200км.

 

Относно външния вид, действително изглежда запазена, има някои дребни забележки само. Но износванията по интериора си ги има - шофьорския колан е леко наръфан отстрани, има го типичното хлътване  на кората на шофьорската врата, износена е колонката на шофьорската страна и т.н.

 

Съдя по мойта кола, която е на близо 200хил.км и има същите износвания.

Незнам, възможно е и да е на тези километри...

 

 

И нещо интересно от личния ми опит - когато купувах моята октавия действах импулсивно. Харесах колата, закарах я в сервиз, където и се направи диагтностика, показа си километрите, визуалното състояние изглеждаше адекватно на тях и така и не я проверих в Шкода. След време, незнам защо е обзе параноята и реших да я проверя. Звъннах по телефона, веднага провериха рамата и отговора беше подобен като сега - ами 2013 е била на 200 хил.км, довиждане. Преди седмица обмислях възможността за покупка на нов автомобил от едно от официалните представителства. Имаше възможност за обратно изкупуване на колата ми, оставих им номера на рамата, те я провериха и след няколко дни казаха, че настоящите километри отговарят на това, което им е излязло като справка.

Та така, как е възможна тая работа незнам...

Редактирано от marto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересна работа.Кой ся лъже и кой е правия се пита в задачката?Много ми е интересно ако звънна за моята какво ще ми кажат,макар че преди седмица бях при тях за сервизна акция :D Научих нещо ново за колите с навигация.Не го знаех това ,че показва посоката на максито също!

Редактирано от zar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверката в Шкода я правих чрез мой познат - не мисля че има основания да ме лъже, макар че знае ли човек... ?! Колата визуално изглежда наистина много добре, бъкана е с екстри, а и парите и са много добри, но просто не мога да се примиря че ще купя кола на 250 000 км поне.

 

Относно това че не могат да се намерят читави дизелови коли - отворете немското мобиле или друг сайт - има доста коли на около 100 000 км с ТУВ сертификат и т.н. така че всичко си е до търсене и търпение, но явно няма да се купува кола от България като гледам.

 

Между другото не изключвам варианта човекът с шкодата от обявата да е въведен в заблуждение - каза че негов приятел му бил докарал колата миналата година от Германия на 80 000, но дали е била на толкова, знае ли човек, "приятели" много!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оглеждах се за Скаут цели 8 месеца, през това време стоях без кола,освен в БГ, следях всички в Европа, тези които бяха в БГ, ги проверих всичките, оказа се ,че кола нов внос, под 380000 км. нямаше, всичките джамбази лъжеха яко, реших с бюджета който имам да търся кола в Европа,която да е ударена, но на реални км. Всичко което излизаше на цена, читаво, се продаваше на втория час. Накрая и на мен се усмихна късмета и купих ударен Скаут от Белгия, без да съм го виждал на живо, докараха ми колата тук, четири месеца я правихме и се оказа бинго. Бих пуснал тема за целия проект, имам и снимките в началото и края, но не знам как да ги кача. Това е рядка кола, и да попаднеш на читав екземпляр иска или голям късмет, или доста евро. Това е от мен колеги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Качването на снимки е съвсем лесно. Качваш снимките на някой сайт за споделяне на снимки от типа на снимка.бг, после даваш линкове до снимките и работата става.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво!Страхотен цвят и похвала за търпението и желанието с което си я оправил.Това лято пътека направих до Трявна(страхотен град и хора),но не съм я засичал там :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.