Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Фелиция на 37000 км


plamendor

Recommended Posts

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11472850145001660&slink=g6grm0

 

 

Колеги, кажете си мнението за тази кола. Доколкото разбрах била собственост на възрастен човек с влошено зрение и дъщеря му Румяна продава колата, но е непреклонна за цената.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има топ визия поне от снимките. Много запазен автомобил. На година се падат 2467,,, на ходина или 205.56 км на месец и тн.

Направи един тест драйв, за да усетиш как върви.

 

Успех от мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото виждам е карбураторна, и ще мога  да си оставя ръцете на нея с една обикновенна газова, обаче домашните ми казват, че била много скъпа за една 15-годишна шкода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледах обявата в Мобиле, колата според мен найстина е на реални километри, заради вида на боята, през времето съм имал досег до бялата фелиция на 55000 км, ако се отиде на място и се види че не е пребоядисвана, ще е най - сигурно.

 

Минусите - това е чисто базова кола от ЕТ по която няма нищо освен оборотомер, няма дори и запалка. Карал съм бялата фелиция, не е нищо по - различно от сегашната ми, която е на 226 300. Бялата изгни за 2 години, 2010 я изкараха от гаража, 2012 беше за вежди и заден капак. За мен цената е нереална, карал съм и такава изгниха ми пред очите, както и онази, така и моята.

 

За мен тази найстина е за някой фен, ама незнам кой ще да е! Трябва да я държи само в гараж и да я кара само лятото в сухо.

 

Да дам малък жокер - Оригинално фелата фейслифт, идва с 2 ключа и едно мъничко ключе за алармата, тя е отляво на акумулатора и с него се деактивира ;)

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами в чуденка съм, щото има за тази цена Хюндай Гец или Акцент с перфектен вид, ама какво да се прави - след като оставих дизеловата фела на възрастните в семейството, късметът и на 310000 км дошъл, нещо изтракало и на главата едното гнездо с клапаните било хлътнало. Та сега се оглеждам за друга Фелиция. Търся работещ дизелов двигател................и тази обява не циркулираше ли преди година-две и пак същите километри се спрягаха.  Та да не би да е някаква шашма?

Редактирано от plamendor
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е шашма. Карал съм фелиция до 88000км. Тази е на реални километри. Само по снимките я виждам. Фелицията е с толкова калпав материал на волана и скоростния лост, че след 50000км вече са почти гладки особено лоста. Оригинално идва с 2 ключа 2 аларми и два ключа за алармата. Алармата командва централно и аз бях сложил на моята. Двигателя до последно не гореше капка масло дори при смяна на 15000км. Предницата се разби, единия амартесьор отпред изпусна и два пъти сменях комутатор. Термостата го преправях с Валер. Ауспуси 2 пъти. Общо взето тази въпреки ниските километри е на години. Първото което ще се разпадне са всички маншнони, на тия години се цепят като вафли. Следващото е всички ауспуси и двуцевка, термостат също. . Ръждата напада най-силно белите фели. Тази ако се понапръска по кухините с течен парафин ще е ок, задният капак най-вече.

Цената е нереална за такъв тип кола и това ниво на оборудване. Фелицията на под 100к е по-счупена от фабия на 250к. Имал съм ги двете. Имам и фабия на под 100к. Нищо общо като качество.

Няма да се продаде на тази цена и ще клекне. Цената в момента трябва да е макс 2500

Редактирано от felicialx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бъркаш, бялата фелиция нямаше централно. Заводски само аларма. Ако се загледаш в обявата и тази е без централно. ;)

 

Да не подхващам темата на фейслифта как се чупят ключалките на вратите- на бялата веднъж сменях, на моята 2 пъти, накрая си сложих от стария фейслифт.

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гола като пушка - дори само на 10хиляди да е, все пак е Фелиция на 16 години!!!! Цената е неоправдано висока.
Отделно, че си им знаем тенекиите - след година на улицата ще е станала на балончета по задните калници и задния капак.

В този ценови клас има далеч по-удачни варианти. От Хюндаите по-добре Гетц, но можеш да погледнеш и за някое Рено Клио. Ако е за по-възрастни хора, един удачен вариант е и Опел Агила - количката е много удобна за качване и е приятна за каране, стига да не търсиш спортни качества. 1.2 моторчето е много читаво и напълно достатъчно (1.0 е малко слабничък).Има и дизелови, но са малко по-скъпи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бъркаш, бялата фелиция нямаше централно. Заводски само аларма. Ако се загледаш в обявата и тази е без централно. ;)

 

Да не подхващам темата на фейслифта как се чупят ключалките на вратите- на бялата веднъж сменях, на моята 2 пъти, накрая си сложих от стария фейслифт.

За едно а също горорим колега. Казвам, че заводската аларма може да командва централно заключване и аз си бях монтирал. Не казвам, че има монтирано централно от завода.

Ключалките на вратите не са ми се чупили явно заради централното, но сега ме подсети, че тази на задния капак се разпадна в ръцете ми без някаква видима причина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислех да я гледам тая, но се отказах, вече и без това си имам ... http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11476974850998789Колата НЕ Е на 18 000км, но изглежда ок. Много ми харесва как свети светловода на таблото и някой ден ще се ядосам и ще направя всичко LED по това табло ...

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето за това Ви говоря, явно е част от мурафета на продавача да крият километри, да направят колата максимално лачена. Че и цветът и е същия като на тази за която Ви говорех.

 

 

 А днес разбрах на моята фелиция какво се е случило.

 

Мойте възрастни стипци я дали на брата на шурея на шуренайката или незнам на кого си, да и сменят ремъка.

 

-Питам ги минахте ли 60 000, че да сменяте ремък?

-Ми не!!!

-Ми тогаз ЩО?

 

  И набеденият майстор така наредил ремъка, че ударил клапан, скъсал го и пробил буталото. И един перфектен двигател, който работеше маслинено мазно, равномерно без тресене отидЕ на МАЙНАТА СИ!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото си карам перфектно Деу Ланос, за две години 40 000 км, върви на газ и на бензин. На 100 км харчи 8.5-9 литра газ. Тоест 7 лева газ на 100 км. По евтино излиза от дизеловата шкода. И тая година както ми бе тръгнало всяка седмица до Малко Търново, Деуто ми дойде дю-шеш. Пътят до границата е перфектен - завоите със 120 ги взимах, докато в един момент не изтрезнях, като се лъзнах на едно изпражнение на пътя, и за да умилостивя Началника горе, си купих нови гуми. Странна работа, за 40 000 км предните корморанки станаха гладки, а задните клебер им няма нищо на грайфера.

 

Любомиров го засякох във форума на шеФролет, търсеше волан с еърбег. Та вече двама повлякохме крак :) :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според мен си смени буталото и главата, от някоя кошница за части. Да крият колкото искат, от мен километри немож скри. Мислех да я гледам за един приятел, ма си викам що ли избързвам? Пък ако се заинати човека, за километрите, ще му покажа моята, в момента е на 8786км :)

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Любомиров го засякох във форума на шеФролет, търсеше волан с еъртбег. Та вече двама повлякохме крак :) :)

Трима  :fiu:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами в чуденка съм, щото има за тази цена Хюндай Гец или Акцент с перфектен вид, ама какво да се прави - след като оставих дизеловата фела на възрастните в семейството, късметът и на 310000 км дошъл, нещо изтракало и на главата едното гнездо с клапаните било хлътнало. Та сега се оглеждам за друга Фелиция. Търся работещ дизелов двигател................и тази обява не циркулираше ли преди година-две и пак същите километри се спрягаха.  Та да не би да е някаква шашма?

Моя дружка има читав  мотор от фела 1,9Д , драсни ми лично , при интерес договаряме цената В родния ми Смолян е мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислех да я гледам тая, но се отказах, вече и без това си имам ... http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11476974850998789Колата НЕ Е на 18 000км, но изглежда ок. Много ми харесва как свети светловода на таблото и някой ден ще се ядосам и ще направя всичко LED по това табло ...

Колата е на 18000 км и го казвам отговорно като човек карал Фелиция от нова до 88000 км. Направо бях в шок. Не е карана от 7 години, копчето за аварийните като го натиснах и си остана натиснато :) трябваше няколко пъти да го разцъкам за да се раздвижи и проработи.

Спазарих го за 1400лв и гражданската от него :) Продавача не живее в БГ и иска да се отърве.

Обявата ще изчезне скоро.

Редактирано от felicialx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радвам се за теб. Чакам те на някоя среща да ни се похвалиш, Знам че някой копчета заяждат, това се случи с моята, когато не я бях карал 1 год. Пак казвам колата не е на 18 000 ;)

 

Смятай го - аз дето нищо не карам, правя по 5-600км на година този пробег е направен за 3-4 години до 2005, не е карана 7 години ... Както казах изглежда хубаво, но за жалост е комби.

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата отива директно във вучо ми. Той караше до сега фиеста 1991г ама се видя, че колкото и да не му се ще с компресия 6 вече нищо не става :)

Сега пробега на шкодата ще бъде не повече от 2 или 3 хил км на година. :)

Иначе за километрите аз знам точно как изглежна новия волан и скоростен лост на нова фелиция и на фелиция на 88000 км. Знам как изглеждат оригиналните ауспуси. Знам колко ръжда има на металните сребърни джанти съответно на тия години и километри. Знам пластмасата на контакния ключ с какъв релеф е като нова и с какво темпо се заглажда от ползване. Знам седалката, вратата, релефа на копчетата, тапицерията, знам на двигателя как тракат клапани и верига на нова и на 88000 :) Знам точно колко е луфта на скоростния лост съответно за километрите. Оригиналните гуми с годината и сътветния грайфер. Няма кой да си махне гумите от новата кола и да ги върне обратно след 15 години за да превърти километража и да я пусне за 1600лв.

Тези неща съм гледал. Те са ми достатъчни. Само като видя металният маркуч за топлия въздух към карбуратора и той ми говори също :)

Всичките тези неща няма кой да си играе да ги преправя за да скрие километри. Особено продавач с нов Х5 :)

Благодаря ти и аз, защото нямаше да видя обявата ако не беше твоят пост!

Редактирано от felicialx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мхм, явно си нещо като мен с 120ките, явно найстина е на 18 000 и мен ми направи впечатление, че светловода свети като на бялата фелиция. Радвам се че ще отиде при някой който да и се радва. Направете повече снимки поне да я видя по обстоино ;) И да и смениш маслата на скоростите и мотора и спирачни маркучи!

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да. Ще се сменят и масла и спирачна течност и антифриз. Термостата естествено не работи, изгнила е пластмасата и се е счупило едно от ушите или и двете и сега трябва да го правя като на моята с тяло валер.

Чукана е по ъглите на предната броня и е ощърбена. Задния ляв стоп е спукан и лепен с тиксо. Ще снимам. Търси се стоп и барче, че тьнела е гол на мокет :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и на бялата беше строшен термостата и датчика отгоре не работеше. Аз си мислех, че като прегрее се чупи, но найстина си изгнива. Датчика неоригинален взех за около 10лв. Датчик от преди Фейслифта не става - не отчита правилно уредчето. За спирачната течност аз лично съм скептичен - не я сменяй, ще текне като лейка, смени само спирачни маркучи, те са много важни. Ако пък текне от доливането , задни цилиндърчета са евтини, гумички за предните апарати се сменят с малко пиниз, ама става...

 

И бензинова помпа , 100% платното е вдървено и ще се скъса! Стискам палци да намериш и барче, успех и много безаварийни километри! ;)

 

Радиото!!! Ако радиото е оригинално за Шкода Фелиция, го искам!!! Понеже вече не мога да видя снимките Ще го познаеш, Blaupunkt e ,като го включиш изписва SKODA, нещо от сорта на 2x4W e.

 

p.s. Оригинално в гнездото за запалка, трябва да има черна капачка, с релеф, която влиза в него. Подозирам че капачката е толкова кът , в ден днешен, че струва колкото една нова запалка за кола (6лв) :D

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да. Ще се сменят и масла и спирачна течност и антифриз. Термостата естествено не работи, изгнила е пластмасата и се е счупило едно от ушите или и двете и сега трябва да го правя като на моята с тяло валер.

Чукана е по ъглите на предната броня и е ощърбена. Задния ляв стоп е спукан и лепен с тиксо. Ще снимам. Търси се стоп и барче, че тьнела е гол на мокет :)

имам барче за тунела,ако искате се обадете и ще се разберем 0899046460

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.