Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Октавия Фейслифт


igeorgiev82

Recommended Posts

http://www.autobild-bulgaria.com/octavia-%D1%81%D0%B5-%D0%B4%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B8%D0%B6%D0%B0%D0%B2%D0%B0-%D0%B4%D0%BE-%D0%B5-%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81/ 

 

Решиха и ги разделиха фаровете ейй :angry_jumping: .

Явно тенденцията да се загрозява фейслифта върви с пълна сила.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 210
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Pijomir

    21

  • Bondo

    18

  • shaft

    17

  • igeorgiev82

    16

Най-много писали в темата

Вие сте добре, щом не ви харесва, няма да купувате. Нямате проблеми. А аз трябва да събирам кинТИ. Много ми хареса особено с тези джанти. Идеални линии, никела е загатнат дискретно, дори и на джантите, супер е...! Но, предпочитам да видя и фейс Фабията!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предницата е ужасна. Тия фарове все едно са взети от различни коли. Направо ставаш кривоглед като я гледаш. Иначе екстрите, които са добавили са добри. Колата става доста по-добра с тях, но много грозна отпред. Все се надявах, че няма да са тия глупави фарове, но те ги сложиха. Според мен няма да има успех тоя дизайн.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с много смесени чувства съм за този фейслифт. дори на мерцедес им отне почти 20 години да признаят грешката с разделените фарове и да разкарат тази концепция. ако беше цял фар, тази форма щеше да е жестока, но не би. другото нещо, което не схващам е по-дългата хромирана лайсна в долната решетка. това предполагам е само за по-луксозните модели, без нея би било сигурно още по-страшно с тези малки фарове за мъгла . иначе приветствам всички подобрения по интериора и вътрешния обем, за който честно казано не знам от къде са изкопчили тези допълнителни сантиметри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Абсолютен отврат! Като я видях отстрани/отзад си е секси, няма спор - отървали са се от аЛди-like визията :D ама отпред.... обещавам да не го задминавам, а ако се случи да го задмина, НЯМА ДА СИ ГЛЕДАМ В ОГЛЕДАЛОТО (ама както при всяко гнусно нещо, погледът ще отиде сам там и няма отлепяне, б@си гадното нещо)! :D Първоначално на една от снимките си мислех, че е размазана и нещо са се разколачили фаровете, нещо не е наред, ама след 5-10 минути гледане ми стана гадно и затворих всичко :D

 

ПП: Дано почнат да продават китове за ампутация на тия фарчета, както и при Кодиак, ако са халогени за мъгла - ДАНО може да се поръчва без тях!

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шафт, аз заради изчистения дизайн я взех и приликата със стари аудита.Харесвам класически линии, явно съм пенсия по душа :)

 

Иначе и аз съм раздвоен, но това е ок, преди фейса ще държи клиенти, тази като поляризира мненията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отзад новата ми допада повече, някак по-съвременна и по-стегната стои. Леко ми наподобява VW Phaeton.

Отпред.... не ми трябва нито турбуленция, нито див запой - само като я видях и се затичах към банята  :doubledown:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Март-Април 2017 и ще е маалко по-скъпичка... :)

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Ае стига бе.... тва да не е китайски копикет на О3?

 

Продължавам да отказвам да повярвам. Какво, продават твърде много и искат да спрат ли?

Редактирано от PUF-PAF
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прави впечатление че няма голям избор на бензинови двигатели, за Ambition & Style няма вариант за 1.4 бензин без CNG.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прави впечатление че няма голям избор на бензинови двигатели, за Ambition & Style няма вариант за 1.4 бензин без CNG.

 

1,4TSI се заменя с новият 1,5 TSI, но не знам от кога го пускат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това какво ще рече - че са осрали новият вариант на 1.4 със 150 коня и са направили нов, или че са "уголемили" стария?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това какво ще рече - че са осрали новият вариант на 1.4 със 150 коня и са направили нов, или че са "уголемили" стария?

 

Малко синтезирана информация, също 1,6 TDI се заменя с 1,5, но за него не съм се интересувал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За пръв път ВАГ слагат турбо с променлива геометрия на бензин! Интересно ще е, а и приятно за каране!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко синтезирана информация, също 1,6 TDI се заменя с 1,5, но за него не съм се интересувал.

Мисля, че не точно така на 1,6 TDI CR (dizel endjine), са вдигнали само мощноста от (81kw 110 к.с.) на (85 kw 115 к.с.)

Редактирано от Octaviany
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както е описано всичко в тази статия направо да си даваме заявките за след половин година и да връщаме "новите" Октавии ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.