Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Октавия Фейслифт


igeorgiev82

Recommended Posts

Мисля, че не точно така на 1,6 TDI CR (dizel endjine), са вдигнали само мощноста от (81kw 110 к.с.) на (85 kw 115 к.с.)

 

Заменят го, май от 2017 или 2018г. ще го пуснат с новото Поло. По спомен щеше да е от 90 до 120-125к.с.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 210
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Pijomir

    21

  • Bondo

    18

  • shaft

    17

  • igeorgiev82

    16

Най-много писали в темата

Аз не виждам,защо някои хора хейтват новия 1.4 150кс. Върви доста,харчи малко,еластичен и приятен .. Говоря на базата на 15 хил.км. Има 5 години гаранция в които можеш да си свиркаш и повече не ти трябва.. + това този двигател е на повече от 10 години и не малко пъти модифициран.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да отбележа, че аз не съм от тези "някои хора", защото не го хейтя. Нашата наближава 13 хиляди и не мога да кажа нищо особено - колата върви нормално за нашите нужди. Мисълта ми е друга - няма и година откакто почнаха да го слагат на Шкода и вече излизат с нов, който поне на хартия изглежда наистина като следващото ниво. Ако идваше със следващото поколение, а не с фейслифта, бих го счел за нормално. Една година разлика обаче ми се вижда малко и се чувствам леко прецакан.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според мен нищо лично към шкодаджиите няма, цикълът на разработка надали за цялата група го нагласят за Шкода да пасне да тестват, вероятно ще го пуснат на всички по едно време.

 

според мен,че карате по-изтестван двигател е по-важно от последния. вижте колко време е 1.4 и все още се репортват проблеми във форума, май доста малко,но има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблеми със самия мотор не съм чувал някой да има,говоря за 150 не 140..

А знаете,че новите неща са не доказаните неща,докато 150ката я слагат в новия пасат,Тигуан,кодияк,новия суперб и т.н.

Прочетох статията,звучи интересно..

П.С. Единственото слабо място за сега се оказва маховика,но това не е болка за умиране,ако колата е в гаранция и се наложи подмяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да отбележа, че аз не съм от тези "някои хора", защото не го хейтя. Нашата наближава 13 хиляди и не мога да кажа нищо особено - колата върви нормално за нашите нужди. Мисълта ми е друга - няма и година откакто почнаха да го слагат на Шкода и вече излизат с нов, който поне на хартия изглежда наистина като следващото ниво. Ако идваше със следващото поколение, а не с фейслифта, бих го счел за нормално. Една година разлика обаче ми се вижда малко и се чувствам леко прецакан.

 

Не го мислиш правилно :) Избирал си двигател, когато ти е трябвала кола, гледал си какво се предлага точно тогава. Ти не можеш да имаш всичките видове новости в твоята кола - както е и при телефоните, този месец излиза един, след 4 месеца излиза 2х по-добър, или 2х по-различен. И какво? Трябва да го смениш? А дали наистина трябва? - ето това ти е маркетинга... ако това не съществуваше, всички щяха да фалират много бързо.

Съвсем нормално е да се прави обновяване, защото едно и също става скучно, след което и продажбите спадат. В момента този ход ще им донесе доста продажби, защото 1.4 звучи по-зле от 1.5 - 1.5 е някак си по-добре звучащо. Както 1.8 звучи по-зле от 2.0 :) И така... Това, че 1.4 и 1.5 са с еднакви параметри - както беше и при 1.6 и 1.9 дизелчетата - пак с еднакви, но тотално различни системи. Аз не бих избрал 1.6 никога, пред 1.9 :)

 

Общо взето, хората се опитват да продават непрекъснато, не просто да ти продадат нещо, което да го караш, както Октавия 1 - по "1 милиард" километра, без да се троши изобщо... не е изгодно това нещо за производителя! Така той ще оцелее страшно малко време... също и ако не прави новости - става скучен и умира, а началната еуфория и продажбите са страшно кратки. Пример - Дачия - беше страшен кеф - в момента поизчезнаха нещо...

 

Затова, карай си го и не ги гледай какво ново ще изкарат, докато не ти потрябва пак нова кола. Това е играта.

 

Поздрави

 

ПП: @Bondo, с тоя тракащ маховик, сигурно ще изкара "500 000 километра", вярвай ми :) На моята бивша шкода й тропаше от чисто нова - все още кара - на 7 години е, около 115 000км е някъде сега... Истинските шкодаджии имаме една такава лоша черта - втелясваме се много - тропнало-тропнало... карай - върви ли си, държи ли си, значи няма проблем... 5 години или 150 000км си ги изкарват всичките без проблеми...

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новата октавия фейслифт дори и да се окаже по-бърза и по-икономична с новия мотор,ако тръгне да ме застига,моята кола ще се уплаши от външния вид на модерната и ще и избяга..Така,че за нищо не трябва да се съжалява в тоя живот.. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новата октавия фейслифт дори и да се окаже по-бърза и по-икономична с новия мотор,ако тръгне да ме застига,моята кола ще се уплаши от външния вид на модерната и ще и избяга..Така,че за нищо не трябва да се съжалява в тоя живот.. :D

 

Ахахахха!!! Това ми хареса наистина! :D :D :D Това е като оня лаф за Орел "бил бърз, защото бяга от ръждата" :D

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с двигателите дано има повече смисъл от с телефоните, защото накрая половината хора независимо от телефона го ползват за Фейсбук терминал, тук там вайбър, мейл, снимчица, тубата малко, но нищо различно последните години. Все по-по най и накрая батерията макс ден, камерата извънредно по-добра, но далеч от приличен апарат и т.н. и т.н.

Но някакси ги купуваме заради удоволствието да е ново,по-готино и да не ни омръзне на третия ден.

 

не смея да казвам нищо за новия двигател,но като всяко ново нещо аз бих изчакал да му изчистят бъговете и не бих съжалил, че не съм го купил от ден първи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко, което си казал за маркетинг, че трябва да продават и т.н. е ясно. При техниката вече се знае цикълът на новостите - всяка пролет еди кой си модел или еди кой си чип, всяка есен еди какво си. Всеки си прави сметката и си преценява (примерно в момента съм в дилема дали да вземам GeForce 1070 или 1080 догодина за същите пари). Но двигател да се подмени след 1 година ми се вижда леко екстремно и меко казано некоректно. Все пак това беше една от основните промени за модела - евро 6, 10 конски сили, леко занижен разход. Определено съм го взел предвид и се зарадвах, че моята ще е с този вариант. За съжаление не си намирам парите на улицата и не мога да сменям коли при всеки ъпдейт на двигател, така че сравнението с телефоните е леко неуместно. VW не се върти около Шкода, но пък Шкода допринася сериозно за продажбите на концерна и от тази гледна точка следва и техните клиенти да се броят за живи, а не само за касички. Аз си гледам от собствената камбанария и този ход не ми допада. Надявам се този двигател да е надежден и да си го караме дълго време, за 1 милиард чак не знам ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така де, идеята ми беше - за какво ти е 1.5, когато си имаш 1.4 и си работи чудно - избирал си го, когато е имало 1.4 само, сега пускат 1.5 - причини бол: не са смогнали да го тестват, не са го пуснали навреме, не са могли да му изчистят бъговете, пуснали са ъпдейт на 1.4 с 10 коня горница и т.н., изчистили са някой друг бъг и при него и това е... или всичко е просто маркетинг (сега са активирали тоя файл от папка "спасение").

 

В момента ти искаш следното - взех си 6.3 AMG, ей тия пуснаха 6.6 AMG със същите показатели без разлика - искам 6.6 вече на принципа на Мечо Пух. Не ти трябва 1.5 изобщо, защото няма да усетиш изобщо разликата, не ти трябва 6.6, защото и 6.3 хвърчи и си върши работата, и т.н. и т.н. Така звучи... :) Разбирам да има много проблеми и т.н. и фау-ве да се отказват от 1.4 поради точно тази причина, и ти да казваш "набутаха ми боклука, некоректни са, не е нормално така, прецакан съм" и т.н., ама то е главно маркетинг, 1.5 не е нито по-евтин за произвеждане, нито нещо друго - само маркетинг. Очаква се глупавия народ да си каже "ураа, нов двигател, супер яко, аз ще имам нещо различно" и опала-продажбите в небенцето. А то вероятно е тотално малко променен твоят 1.4 към 1.5 - престърган и тук-там някоя друга пластмаса, малко реклама, опаковки, картинки и го пускат... Това е бизнес... Създават ти някаква играчка - отиваш купуваш я, кефиш се, че я имаш - даваш им едни пари. Обаче повече няма да отидеш, нали? Затова ти правят нова играчка и в тоя момент, както пишеш, изглежда, че стратегията им работи - разбираш ли? Яд те е, искаш пак да ъпдейтнеш, дали можеш-дали не можеш, все тая... ама за к'во ти е това?! :)

 

Хората наскоро ги обръснаха доста стабилно с глобички и сега някак трябва да се спаси кораба, не мога да разбера какво чудно има :) Цитат "на война, как на война".

 

ПП: например аз, когато си купя нещо, избирам, ама страшно много време го избирам, после купувам и щом купя - спирам да гледам какво се предлага, не ме интересува - аз съм направил правилен избор за себе си и повече не гледам, не ми дреме - парите има къде да се похарчат, не е нужно да избирам пак, защото вече имам :) Не е нужно да гледам в чуждото, че еди какво си - всеки си е направил избора за себе си - вече, ако правя компромис е друго... ако не ме кефи компромиса - гледам как да се отърва...

 

Пример и с лаптоп, както с видеокартите и телефоните - купих си лаптоп преди 3 години, за 1200лв (модел на 1 година - бил е 1800-1900лв) - full-hd 17-ка, 4-ядрен на 2.4 i7-ца 3-то поколение - боли ме фара, че има 7-мо поколение вече, което е същия чеп и ще ми върши за МОЯТА работа, абсолютно същата работа... ама струва х2 поне... Когато тоя умре, ще избирам друг пак горе-долу до тая цена. Не ме боли коя марка е, стига като го пипна да не ми скърца, да не ми трака клавиатурата, да не ме дразни, че се огъва кат' "найлонов" и т.н. И така :)

 

Маркетингът и улавите няма да свършат е казал народа... винаги ще ти измислят къде да си хвърлиш 1600-те лева за видеокарта... и там като се замислиш игрите ги правят да бачкат много добре точно на тая карта и т.н. Не е обратното.

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как ще са без разлика?! Турбо с променлива геометрия, понижен разход и повишен обем за мен са значими разлики като за начало, а не само маркетингов трик. Както казах, нямам оплаквания от двигателя, но като е толкова хубав защо не се продават паралелно? Новият да е леко по-скъп и толкова. Така ще затвърдят доверието в стария. Иначе е съмнително да го разкарат толкова скоро след представянето му, особено предвид скандала с емисиите. Караме си колата с удоволствие и без притеснение. Горчивият привкус, че съм платил толкова пари за нещо, което е заменено след само година обаче си остава. Аз също избирам дълго време (за добро или зло), например видеокартата я разучавам от 3 месеца, но съм наясно с наличните на пазара, с това, че ще излязат поне още 2 супер мощни и скъпи модела, както и че след година ще дойде следващото поколение на тази, която аз смятам да взема. Но както теб ще си реша сегашните проблеми и няма да ме интересуват новите модели докато не спре да ми върши работа. Говорим обаче за техника с нормален цикъл от около година, а не за двигател, който няма как да го смениш ако не те кефи. Както и да е, ще видим как ще се развият нещата догодина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Номера е ,че мен ме кефи и ми доставя удоволствие , не тръпна да имам новия неизпитан и всъщност 1.4 аct се слага на другите

марки в концерна от вече близо 3 години, шкода изостана и го внедри в колите си 2 години по-късно, само,че без технологията с изключването на цилиндър.

А най-голямо удоволствие ми достави преди няколко седмици на един светофар , когато едно ново bmw 320d изостана  с 2 коли и като спряхме на следващия ме пита с къв мотор е шкодилака, като му казах му увисна ченето.. Така ,че колега не се втелявай , екстра е колицата, вече не е с проклетата верига, така ,че си карай смело и се радвай ..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колега попитай VW, защо са решили да лансират двигателя с новият Голф, а не с предишното поколение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Bondo, това с БМВ-то...трудна работа :) вероятно си бил с по-бързи реакции при натискането на педала.

 

Иначе динамиката безспорно е добра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Серийно, бензин с променлива геометрия... Скоро ще кажем, окончателно чао на дизелите! Мен не впечатли. Сигурен съм, че в движение ще има голяма разлика със стария вече 1.4тси! Нещо като 1.9тди от първите и до него една ПД!

Много навреме си го сложиха Шкода- във ФЛ на о3. Дано видим и 1.8 с такова турбо, а защо не и 2.0!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Bondo, това с БМВ-то...трудна работа :) вероятно си бил с по-бързи реакции при натискането на педала.

Аз казвам,какво беше,не си чешам езика без причина,човека за да ме пита с какъв мотор съм,очевидно му е направило впечатление,че е отзад.. +това дизел ,тежак,автомат..не виждам нещо невъзможно,ако беше 2.5 нещата вече щяха да изглеждат друго яче..

 

Иначе динамиката безспорно е добра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бондо, имах врс дизел 2 години. Миналият месец го продадох. Сега си возя д...то на 320д ф30 автомат. Вярвай, нямаш шанс!

Няколко пъти съм взимал под наем 1.4, върви прилично и е кеф за каране.

Редактирано от Стоян
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aко Октавия 1.4 TSI накаже F30 320d, ще е изцяло заради уменията на шофьора на Октавията или липсата на такива у шофьора на BMW-то. Иначе никакъв шанс. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам подръка такава, возил съм се и в на Бондо колата, няма да я бие, а говоря за ф30 2.0д 163кс...икономичната версия. Ако иска можем да уговорим проба!

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде уреди проба,аз точно за нея говоря.. Когато кажеш

http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=23073

До 150,ако излезе пред мен ,купувам една каса с бира на следващата среща пред НИМ..за да не си чешаме езиците излишно това предлагам аз..

Редактирано от Bondo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=23073

До 150,ако излезе пред мен ,купувам една каса с бира на следващата среща пред НИМ..за да не си чешаме езиците излишно това предлагам аз..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.