Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Покупка на Октавия 2.0 115 коня


Иван Стоянов

Recommended Posts

Здравейте колеги отдавна съм фен на марката дълго време мислех дали да е дизел или бензин. Накрая се насочих към бензин и тъй като финансите са ограничени харесах този автомобил:

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11477322580233624&slink=g8jwto

Ако може някакво мнение за него.

Бях чел че тези двигатели при WV са едни от най надеждните, но прочетох тук във форума, че тези двигатели при Шкода горят много масло. Карам Фолксваген на незнам си колко километри и от смяна до смяна не наливам и капка сменям го на 10 000 км., но при тези двигатели четох за порядъка от 4-5 литра за 10 000 км. Което доста ме притеснява не искам да се движа с тубата с масло в багажника.  Моля за съвет, който кара такъв автомобил да ми каже дали е така и колко харчи на газ градско и извънградско.

Благодаря за отделеното време!

Редактирано от Иван Стоянов
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

цената е висока предвид,че двигателя 99% е за ремонт сегменти гумички и всичко около тях цена не ремонта ще стъпи на 1000 лв и е с градушка това е отделно

п.п пример под носа ми отнесоха една такава италиански внос много добро състояние с ланди ренцо 2001 г за 4000 лв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателя е железен. Евтино обслужване. По окачването цените също са нормални. Ако не харчи масло си е просто супер. Ако харчи - доливаш и караш. Разход на газ градско в Пловдив: Лято 10-11, Зима 12. Извънградско съм я свалял до 7-8/100 със спазване на ограниченията. Мойта върти и кардан, ако си е нормална, предполагам, че може да падне още. Правя една сметка колко масло доливам и излиза, че ще си я карам така без ремонт, пък каквото излезе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената е висока,но има доста екстри които при повечето ги няма като мултиволан, голям фис дисплей, ESP , климатроник, дори и чистачката отзад. Мотора като цяло е много здрав, 7 години го карам и никога не ме е оставила на пътя. Такива филми с 4-5 литра масло на 10000км при мен никога не е имало, доливам по 1литър(но е нормално според мен). Тествай я и виж до колко може да се свали цената. Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бягай далече от бензина, добре че се отървах от него. Всяка втора кола дизелова, не знам кое те привлича към бензина. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бягай далече от бензина, добре че се отървах от него. Всяка втора кола дизелова, не знам кое те привлича към бензина. 

И какво от това?

Колата на снимки изглежда много добре.Регистрирана е преди около 2 години.

Регистрирана,с газ.Като вземеш един нов внос за 4000лв,а от тази година в сайтовете няма за такава цена,6000лв ги прескачаш от раз.

Колега,ако ти харесва я грабвай.

Смятам,че тази кола няма да седи дълго на редицата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! Да се похваля от няколко дни съм собственик на Шкода "Октавия" същата от обявата. Надявам се да ми служи безпроблемно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, ще използвам тази тема вместо да създавам нова!

Става въпрос за октавия 1 2.0 115 к.с

Преди покупка искам да направя диагностика.Кои са основните неща които трябва да гледам?Досега съм карал дизел , но там всичко ми е ясно с диагностиката , живите данни и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бягай далече от бензина, добре че се отървах от него. Всяка втора кола дизелова, не знам кое те привлича към бензина.

Никугъ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, ще използвам тази тема вместо да създавам нова!

Става въпрос за октавия 1 2.0 115 к.с

Преди покупка искам да направя диагностика.Кои са основните неща които трябва да гледам?Досега съм карал дизел , но там всичко ми е ясно с диагностиката , живите данни и т.н.

Грешки в салона най-вероятно няма да има защото ги трият след всеки оглед.Добре е да я палиш над десетина пъти, трябва да я оставиш да загрее, да я покараш, да я понастъпиш за да може ако има нещо да изскочи.На слух и на визия да ти харесва.Не трябва да чуваш нетипични звуци от работата на мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Здравейте на всички, а какво ще кажете за чип тунинг на този двигател, има ли смисъл да се изтиска още малко нютони и кончета от него, за теглене ми е мисълта?

поздрави :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леле, аз по - скоро имам предвид от 115 да се увеличи до 126 коня и от 170 на 189 нютона, или поне това ми излиза в интернет :)

поздрави :)

Редактирано от DBO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В тубата има клипове за монтиране на турбо.

Един я беше прекарал до около 300кс.

Да сложиш турбо на 01 2.0 115 коня ?!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен основната ми мисъл е дали така както е заводски ще успее да се справи с една каравана около тон зад нея, а дали изобщо е подходяща за теглене с или без тунинг? Смятам газов инжекцион да и сложа? За 4х4 модела на единицата говоря, двойката бензинките чета, че много ненадеждни били?

поздрави

:)

Редактирано от DBO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да сложиш турбо на 01 2.0 115 коня ?!

Е то няма да само турбо.

И ЕКУ трялва да се пипне,и други работи най-вероятно.

Аз казвам какво съм видел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.