Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

втвърдяване педал спирачки


turbobiit

Recommended Posts

От скоро забелязвам,че при спускане на стръмна улица отсечка около 100м завършваща със знак стоп на скорост и с леко натискане на педала на спирачките,да не се засилва колата педала на на сперачките става твърд и в карая на улицата не мога да го натисна и колата много трудно спира.   После след малко даване на газ при първото натискане педала отново е мек.Пробвах с леко подаване на газ нямам такъв проблем.Понякога при движение в колона,педала пак става твърд.Трябва да изфорсирам леко мотора за да омекне и да имам коректна работа на спирачките.Огледах за спукани маркучи,нищо не видях.Прочетох една тема в форума,но там описват подобен проблем,но казвате ,че така трябва да е .Ето я темата:

 

 

http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/49560-о2-втвърдяване-на-педала-на-спирачката-след-прод/

 

Притесняваме при екстремно ползване на спирачка дали педала няма да се надърви и да не напраим беля.Имам подобен проблем и при другата кола  октавия 1,но там го прави рядко.По осезаемо при нея е когато закача ремарке.Тогава се изправям на педала направо.Кофтито е че го прави е1 път на 20 натискания на педала.Имам си едно на ум и спазвам по голяма дистанцияи карам по бавно и с ръка близо до ръчната.Погледнах маркуча от сервото,към вакум помпата- здрав е.Имам съмнение за много малка дупка някъде по вакумите или останъл въздух в системата.Това лято сменях течност ,накладки и задни цилиндри и барабани. 

 

 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На еденицата или на двойката или и на двете.За 1 има тема ,гледал съм я.Щуцера се лепеше.Това лято на съседа голф 4 имаше ядове със спирачките.Свалихме маркуча и тои почти се разкапа докато го сваляхме.Но той нямаше никакви спирачки.Аз започнах от този маркуч,но уж е здрав.Пак ще видя дали няма да има спукано някъде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери първо  дали не е маркуч номер 6 от тази схема

 

 

 

 

http://workshop-manuals.com/skoda/octavia-mk2/drive_unit/1.9/77_kw_tdi_pd_engine/exhaust_turbocharger_g-charger/charge-air_system_with_exhaust_gas_turbocharger_part_1/connection_diagram_for_vacuum_hoses_(octavia_ii)/engine_with_identification_characters_bkc_bxe/

 

Счупва се точно Г-образния пластмасов щуцер . Частта я има само оригинална струва 60-70лв. Лепенето е само временно решение и най лошото , че не се знае в кой момент ще се прецака пак.

Редактирано от sauro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е помпа дюза, вакуума не е ли от тандем помпата, а не от специална вакуум помпа?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двойката ми е помпа дюза.Ох нямам даже време да погледна колите.Надявам се в неделя да имам такова..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От тандем помпата е вакума при ПД. Разбва им се щуцера и почва да губи вакум и да се вдървяват спирачките.Лекува се с обезмасляване и лепене с двукомпонентно лепило.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Позиция 6 на горната схема завършва с пвц коляно,което от своя страна влиза в един алуминии,като вакум помпата при 01.Е това коляно ми е сцерено.Съжалявам за тъпото обяснение но не знам кое е тандем помпата.Затова така обяснявам.Това коляно как се сменя и продава ли се отделно.Утте и без това сме записани за тест драйфа на КОДИАК в ЕТ и там пак ще питам.Ще пробвам да направя снимка ама дали ще излезе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ограденото в червено

 

http://pepino19777.snimka.bg/automobiles/vodach.450411.37652314

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намазах го с риванол,ама нъц не ще.Поръчах нов маркуч,ама чак петък ще  е тук.Мисълта ми беше до тогава как да закърпя положението,но ще караме по бавно и така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Този маркуч се оказа доста чакана стока почти 1 месец.Е дойде най после,но очаквах да е 1 към 1 с оргенала.Все пак го поръчвам от официалният вносител на Шкода.Да ама не.Новият маркич е по дълъг,и други извивки.клапанчето в средата,на които се закачва едно маркучле е друг и накрайника към сервото е с различна форма.Бях на ръба на нервна криза като сравних стария с новия.Мислих си да го върна,но колата ми трябва ежедневно и го монтирах.Проблема е решен засега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.