Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Реле на чистачките и осветление на врътките на парното


vikosa

Recommended Posts

Здравейте , колата ми е Октавия 1 , 1.9 TDI, колеги имам запитване относно това кое реле отговаря за чистачките , защото когато е студено и ги пусна веднъж да минат през стъклото , те не спират и св чува как цъка релето. Възможно ли е да е от него , и ако да кой номер е? Другият ми въпрос е дали на врътките за парното има осветление , защото при мен не светят. Благодаря предварително :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей.При мен релето е с номер 377(Голф 4),предполагам и при Шкода е този номер..Отвори го и провери дали пъпките не са нагорели.Осветлението на врътките за парно(климатик)е една ктушчица,която се намира зад средната врътка.Самата тя се сваля с издърпване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма за какво.И още едно уточнение-релето се намира под волана,средната врътка се издърпва най-лесно с клещи,на които предварително си подложил меко меко(парцалче),за да не се нарани пластмасата-дърпай смело и ще излезне.Крушката е 12 волта,1.2 вата.И за да ти е още по-лесно,ето и нагледно как става

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По клипчетата съм гледал и че ползват двойно лепещо тиксо залепено на "челюстите" на клещата, с която ще се дърпа. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ее колега , ти си супер , само с 1 крушка ли се осветява мястото там? В смисъл ищзад другите копчета има ли още крушки? За релето знам , защото сменях реле 109 . Благодаря отново!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги , днес се занимавах с горепосочените проблеми. Проблемът с крушката - много лесно отстранен, но не е така и с релето на чистачките. Свалих го , презапоих няколко спойки , но продължават чистачките понякога да си работят без да спират при еднократно пускане , или при пръскане на течност. Имате ли някакви идей какъв може да е проблемът? Благодаря на всички колеги отзовали се на запитванията ми!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свали моторчето и почисти пистите.

Колега би ли пояснил за кои писти става въпрос? Благодаря предварително

Редактирано от vikosa
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сваляш механизма на чистачките. Откачаш моторчето, което върти рамената. Вътре в него има пластмасово зъбно колело, което има медни писти. Там почисти и смажи с техн. вазелин или с грес. С годините в старата смазка от триенето остават медни прашинки и закъсяват пистите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сваляш механизма на чистачките. Откачаш моторчето, което върти рамената. Вътре в него има пластмасово зъбно колело, което има медни писти. Там почисти и смажи с техн. вазелин или с грес. С годините в старата смазка от триенето остават медни прашинки и закъсяват пистите.

Ще опитам и това , но по спомен когато подменях рамената , заради счупване смазах и моторчето. Ще опитам все пак , благодаря :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги , проблема с предните чистачки се усложни , сега не искат да спрат и релето не се чува да цъка?!?!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дали си пробвал да смениш лостчето? Да не е в него проблема...

 

Имам съмнения , как мога да проверя , защото пък на задната чистачка нямам проблем?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, а де! Нямам идея как може да се провери тази възможност. Някой друг се надявам да каже ако знае вариант без да се сменя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги , ново 20 с моята шкода. Днес започна да ми придърпва на ниските обороти на 2,3 и понякога 4!? Дали е възможно да има нещо общо с това въпросно реле 377 което командва чистачките?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към моторчето за чистачките отива постоянен + за да могат след изключване да се приберат в долна позиция. В моторчето ти е проблема. Почисти пистите там е решението. Придърпването няма нищо общо с чистачките. Виж с VCDS какви грешки дава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чистачките са оправени - смених моторчето :). Ще видя какво се случва с придърпването , и ще споделя :)

Редактирано от vikosa
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горивен филтър сменявал ли си скоро?И кода на мотора,ако знаеш-ALH или AGR?

 

След около 1000 км съм за масло , горивен филтър съм сменял напредишното масло! Ще проверя мотора , но мисля че е AGR

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги вече не знам какво да правя , сега пускам чистачките ( снощи работеха безотказно чистачките) сега не искат отново да спрат, и релето отново не се чуваше. След 5 - 10 мнути заработиха отново нормално?! Моля дайте съвет. Смених моторчето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай с друго реле,може да е в него проблема.За прекъсването,закачи я да видиш дали ще изкара някакви грешки.Виж дали не е прекодирана на автоматик!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.