Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Octavia III Active (комби) - релси на покрива ?


danny

Recommended Posts

здравейте,

интересувам се от о3 комби - актив, най-ефтиният вариант, по принцип мислех за напудрена фабия 3, но като изкараха новите ценови листи за о3 фейслифт, оказа се че най-ефтиният вариант октавия е почти колкото напудрена фабия, и се замислям за о3-ка комби, та дори и актив

 

въпросът ми е следният, не можах да разбера от документацията на шкода, дали комбито има релси в актив вариант или трябва да се поръчват допълнително, понеже сега гледам какво бих могъл да си добавя.

 

спрял съм се на следните неща:

 

Octavia Combi facelift 1.2 TSI 86ps (28,200)+
-Темпомат 333
-Централно заключване с дистанционно управление и два сгъваеми ключа 289
-Затъмнени задно и задни странични стъкла 274
-Делима облегалка на задната седалка 131
-Държач за слънчеви очила 31
-Защита за лоши пътища 302
-Пожарогасител под седалката на водача 121
-Бордкомпютър с Maxi-DOT дисплей 212

 

от списъка с екстрите оставам с впечатлението че има възможност за различен цвят релси, но не ми става ясно дали актив има релси въобще? цвят не ме интересува въобще

 

също така за подлакътник някакви решения дали има? това е единственото което ми се искаше да добавя а не е възможно за актив, останалите неща си ги намерих като опционални екстри

 

също така ако някой знае нещо за мотора, нека сподели, знам че не е кой знае какво, но няма бюджет за друг, всички останали са с по няколко хилядарки отгоре, а предпочитам по-бавничка октавия пред каквато и да било фабия. Мисълта ми е ако е някакъв боклук с много сериозни проблеми нека някой сподели на време :)

Редактирано от danny
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Динамика с този мотор на това купе,няма.Имай го впредвид да не съжаляваш след време.. Ако няма друг избор и трябва да избирам между напудрена фабия с високо ниво на оборудване и 110 коня мотора и октавията гола, като пушка и мъртвец, бих избрал фабия комби.

Редактирано от Bondo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дам дам, наясно съм какво ще е положението, от него се иска просто да придвижи купето кротко и спокойно, и да може да поддържа едни 100-120 на магистралата

аз не съм кой знае колко динамичен, с бебе на годинка и половина само ми е до динамика

 

а и в момента карам също много куц кон та съм си свикнал

 

ами честно да ти кажа, фабията ми е малко клаустрофобична, писна ми да си бия лактите в стъклата, и да трябва да се тегли чоп кой ще ползва подлакътника,

не мога въздух да си взема в тази количка, много ми е тясна, до такава степен че не ми се пътува, а по принцип много обичам, но често колата ме отказва, иначе е много верна и безотказна количка

 

а и това което искам всичко го има за актив и то на приемлива цена ( с изключение на подлакътника де:) )

Редактирано от danny
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си спокоен шофьор и не предприемаш излишни рисковани изпреварваня, актива може да върши добра работа за семеен автомобил. А замислял ли си се за нещо втора ръка на възраст до 1-2 години,което да е с по-високо ниво на оборудване и ще стъпи на същите пари,като актива ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си спокоен шофьор и не предприемаш излишни рисковани изпреварваня, актива може да върши добра работа за семеен автомобил. А замислял ли си се за нещо втора ръка на възраст до 1-2 години,което да е с по-високо ниво на оборудване и ще стъпи на същите пари,като актива ?

 

ами да, но е много малък избора, защото бих си взел кола само от еуратек, прекалено много съм патил от горублянски покупки, иначе следя редовно оказиона им но не съм срещнал подходяща, много съм против дизел а и не искам да харчи много за това съм лимитиран до 1.2-1.4 бензин, а няма избор на такива втора ръка, и имам специфични изисквания - комби задължително, не автоматик и не дизел задължително и няколко екстри без които не искам, като темпомат например

бих си взел и по-голям бензинов мотор, но те вече не стават за газ, а малките поне не харчат много и е поносимо, но 12-14 на сто ми е много, не мога да храня такъв бензинов двигател от сорта на 1.8 турбо

 

Задължително бих добавил осветление в краката за 2-30 лв.

няма тази опция за актив за съжаление, но това не е трудно и сам да си го направя

Редактирано от danny
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, този двигател наистина ще ти дойде слаб на Октавия...

Ако имаш пари кеш, що не погледнеш в раздел "Продавам" - има чудесна Октавия за тези пари, а и 2 Суперб-а за под 20К в друга обява от ЕураТек с пълна история. Вярно, не са нови, но си мисля, че може да им хвърлиш по едно око. Не се знае, може от Фабия на параход да скочиш :)

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те колите в раздела продавам са прекрасни , но човека май търси нещо на малко километри и гаранция, един вид спокойствие ..  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

точно дам, по принцип нещо до 30к ефтино за поддъжка и хранене, и по възможност по-широко от фабия, комби

като задължителни са ми да не е дизел, да не е автоматик и да има темпомат, подлакътник

не ме интересува силен мотор по принцип и това е, не съм много претенциозен :) и да е ново или до 2-3 години 50,000км макс

октавията много ми харесва и се връзва под 30к с тези работи които съм си харесал, само ще трябва да измисля някакъв подлакътник афтърмаркет явно, и не знам мотора дали може да се разчита на него

 

тъпото е че актив не мога да видя дори как изглежда, всички снимки и ревюта в интернет са на по-горните нива оборудване :) някой ако има октавия  3 актив нека сподели :) какво му харесва, какво му липсва :) дори не мога да си представя какво има вместо подлакътник, всички снимки са на коли с подлакътник, интересно ми е как изглежда без халогени, без дръжки на вратите и огледала в цвета на купето,  всички из нета са напудрени

Редактирано от danny
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....

 

тъпото е че актив не мога да видя дори как изглежда, всички снимки и ревюта в интернет са на по-горните нива оборудване :) ....

 

По улиците има доста актив-и, почти всяка бяла Октавия с тасове е такава. Заглеждай се повече, явно не си им обръщал внимание до сега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.cars.bg/c1879277,Колега какво ще кажеш за тази , знам ,че каза без дизел,но колата не е никак зле , а мотора е много икономичен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.cars.bg/c1879277,Колега какво ще кажеш за тази , знам ,че каза без дизел,но колата не е никак зле , а мотора е много икономичен.

 

да наистина изглежда супер, но съм резервиран към дизела, ако го караш докато е в гаранция ок, но след това започват едни прекалено скъпи приключения безкрай, аз смятам да я карам доста след гаранцията, предпочитам да не е дизел, бих се навил на дизел ако е чисто нов и при мен започне да му тече гаранцията, но най-ефтиния дизел е 6 бона отгоре, е мерси за икономията, аз си плащам разликата в горивото за 10 години напред + като бонус получаваш всички недостатъци и капризи на дизела

 

колата изглежда супер, само да беше с правилното гориво

 

Колега,а Рапида не ти ли върши работа?

Март месец му представят ФЛ в Женева.

рапида също го гледах, но няма комби, хечбека му е по-малък багажника от на фабия, а и не ми се струва по-широк от фабия, поне отпред с някакви милиметри там е разликата, не е кой-знае какво, по практично ще ми е фабия от рапид

Редактирано от danny
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.cars.bg/c1879277,Колега какво ще кажеш за тази , знам ,че каза без дизел,но колата не е никак зле , а мотора е много икономичен.

Нещо не е наред тука,СВ започна в края на 2014 година.

А тази е СВ .... ВТ.

Или е пререгистрирана,странно....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да наистина изглежда супер, но съм резервиран към дизела, ако го караш докато е в гаранция ок, но след това започват едни прекалено скъпи приключения безкрай, аз смятам да я карам доста след гаранцията, предпочитам да не е дизел, бих се навил на дизел ако е чисто нов и при мен започне да му тече гаранцията, но най-ефтиния дизел е 6 бона отгоре, е мерси за икономията, аз си плащам разликата в горивото за 10 години напред + като бонус получаваш всички недостатъци и капризи на дизела

 

колата изглежда супер, само да беше с правилното гориво

 

Колега, може ли да ми поясниш какво значи "правилното гориво"?

Аз съм човек, който съм имал 2 бензинови коли и съм ги карал в период от 8 години. От 7 години карам дизел, като преди имах една, сега 2 други. Трябва да ти кажа, че докато е разрешен дизелът в Европа и България, аз няма да се върна на бензин. Всеки двигател, както бензинов, така и дизелов, с изисква правилната поддръжка в читави сервизи и зареждане на проверено хубаво гориво. Това е основното правило. Да се изказваш негативно за дизела, при положение, че по думите ти не става ясно дали изобщо си карал такава кола, ми е доста странно. Съветът ми е да пробваш, както ти казват и други колеги от форума, които и са с бензинови коли в момента. Работите при 2-ра употреба кола винаги крият рискове и за двата вида двигателя - предполагам, че добре го знаеш това. Аз самият съм минал точно през такива негативи, но не съм си променил мнението, като тегля чертата за целия период от време. Между другото, брат ми също беше на твоето мнение, но го убедих преди 3 години и в момента си кара Фабия 1 TDI 101 коня и вече е на моето мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се ако съм засегнал някой, не съм искал да убеждавам никои в нищо, всеки си предценява според опита си. Моят опит с дизелите е такъв, че никога няма да си взема повече дизел, нито нов си струва разликата в цената нито на старо си струва заради проблемите и капризите, но това си е мое виждане,за съжаление е изградено от 8 години каране на 2 дизелови коли, едната я карах 5 години и ми излезна малко по-скъпа ако си бях купил чисто нова кола, а като започнах да я карам беше на 90,000 км тди от ваг групата, другата беше италианска, карах я 3 години и беше 100 пъти по-безпроблемна, но като цяло знам много добре в детайли капризите на дизела и няма да повторя (повторя защото едната кола беше заварено положение, не беше мой избор), а пък нова дизел, не виждам смисъл да си предплащам икономията на горивото за 10 години напред

 

и пак да напиша, нито искам да убедя някой в нещо нито някой може мен да ме накара да си взема дизел :)

 

всъщност темата я отворих за да разбера дали Актив Комби има релси на тавана :) но тя темата малко прерастна :)

 

поздрави

Редактирано от danny
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някой ако има опит с разликата между фабия 2 и фабия 3, дали 3ката е поне малко по-широка, предните 2 места ме интересуват, не мога да намеря брошура на 2ката за да сравня размерите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега взимай си актива на Октавия. Имаш си изисквания, които на вторичния пазар е 99% невъзможно да задоволиш.

А пред избора напудрена Фабия или орязана Октавия - аз бих взел Октавията без да се замисля. Гледам семеен човек си, голямата кола си е удобство, което никакви екстри не могат да компенсират. И отзад е широко, а багажника е уникален.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някой ако има опит с разликата между фабия 2 и фабия 3, дали 3ката е поне малко по-широка, предните 2 места ме интересуват, не мога да намеря брошура на 2ката за да сравня размерите

Fabia 2 каталог:

https://www.google.bg/search?q=skoda+fabia+2+catalogue&oq=skoda+fabia+2+catalogue&aqs=chrome..69i57.13050j0j4&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8

 

Определено фабията не е тясна (на една от срещите има снимка на две добичета-джуджета в една фабия), но “няма“ багажник. Къде къде по-тесни коли има. Ако ти трябва още място - Октавия.

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо не отидеш до шоурума и да питаш конкретно?

Хем ще седнеш в колите, хем ще ти отговорят на въпросите пък може и някоя складова наличност да ти предложат на добра цена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

октавия базово оборудване някак си се преглъща,но базов двг с 86 кс според мен,рапид е по-логичният избор 1.2 110 кс 6 скорости с оборудване selection + добавени екстри

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично за мен, фабията е повече кола от рапида , говоря за комбито.. външния вид на фабия комби ме кефи супер много , багажника не вярвам да е по-малък от на рапида , качих се и в двете в шоурума на еуратек и пространството вътре пак ми се стори същото..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом колегата не държи на екстрите Октавията му е идеалният вариант, защото ако си по-едър Фабията е малка, ако сложи детско столче на основа, обърнато с гръб на движението, също не остава много място за пасажерската седалка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.