Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

igyumishev

Recommended Posts

Здравейте колеги, проблемът е следния. Закупих колата(Fabia Mk1 2.0(116к.с.) AZL) миналата година,Август месец и веднага след това и сложих инжекцион, мисля, че дадох прилични пари за тази интервенция(1250лв.), марката му е Agis. Колата върви идеално, както на бензин, така и на газ, няма колебания, придърпвания и прочие. Около 300км след като сложих инжекциона ми светна Check-a и ми изписа грешка "P0171 Твърде бедна горивна смес  (1-ви ред цилиндри за V-образен двигател)", колата нямаше никакъв проблем, нито влизаше в някакъв авариен режим, нито имаше проблем с вървежа. Ходих при майстора, който ми слага инжекциона, той бърника из компютъра на газта, но след 100км пак същата грешка, 3 пъти ходих след всяко "нагаждане" отново грешка-та. По едно време спрях да му обръщам внимание, но си е дразнещо да свети постоянно. Реално колата няма никакъв проблем, върви, разхода е нормален, и в най-студените дни прехвърля на газ без да се замисля, но тази глупава лампа ми е като прижка. Съветвах се с други майстори, някои казаха да си сменя компютъра и да сложа "Фобос", което реално погледнато за все още гаранционният ми инжекцион, не е много на "далавера". Други казаха да си карам така, щом на колата и няма нищо. Разгледах из разни сайтове, както български, така и чуждестранни и ми изникна нещо като "Електроника за ламбда сонда", която можела да ми реши проблема. Та въпроса ми е, съществува ли реално нещо такова, къде мога да го намеря или ако не, то какво мога да направя за да "излъжа" компютъра на колата и да не свети чека. ПП:Варианта с блокирането на Check-а, го изключвам ! 
Благодаря Ви предварително !!! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това може въобще да не е свързано с газова уредба

на мен ми даде тази грешка като имах проблем с генерацията, по спомен мисля че имах пробита мека връзка

струва ли ти се по-шумна колата? ходи някъде да ти прегледат цялата генерация дали изпуска от някъде

 

недей на сляпо да обвиняваш газовата

по принцип е хувабо като си вземеш кола на която мислиш да и слагаш газова уредба, да я покараш първо няколко хиляди да видиш дали всичко и е наред, и после да слагаш газовата, за да няма такива чудения, това от газовата ли е, не е ли :)

 

поздрави

Редактирано от danny
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това може въобще да не е свързано с газова уредба

на мен ми даде тази грешка като имах проблем с генерацията, по спомен мисля че имах пробита мека връзка

струва ли ти се по-шумна колата? ходи някъде да ти прегледат цялата генерация дали изпуска от някъде

 

недей на сляпо да обвиняваш газовата

по принцип е хувабо като си вземеш кола на която мислиш да и слагаш газова уредба, да я покараш първо няколко хиляди да видиш дали всичко и е наред, и после да слагаш газовата, за да няма такива чудения, това от газовата ли е, не е ли :)

 

поздрави

От генерацията съм на 99% сигурен, че не е, тъй като колата беше проверена От-До, промяна в шума няма. Иначе аз около 1000-1500км я карах на бензин преди да сложа инжекциона, но то беше предимно извънградско, но след слагането на инжекциона не намирам разлика, нито в разликата на работа, нито във вървенето, може би има някаква, но е почти недолувима. А обвинявам газта, защото и майстора си каза, че е почти убеден, че е от това. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешно сте интерпретирали грешката - според Аутодатата може да е от нехерметизирана всмукателна , изпускателна система , МАФ сензор , ниско налягане на помпата/инжектори или повреден клапан за регулиране на налягането.

Та проверете живите данни на колата , карай малко на бензин да видиш дали свети и там и тогаз ръчкай и сменяй каквото и да било.

Между другото газаджиите обичат да оставят сместа много бедна ... според ламбда коефициента на бензин е добре да се направи и на газта и тогава би трябвало да работи без проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Агис има и със и без OBD.Ако си с металния малък компютър (М210) е нормално да ти светва check.При Р13 вече не би трябвало поради това че е с OBD и при правилна настройка за смеси няма да има проблем.AZL ако не се лъжа е с 2 ламбда сонди като даже първата е широколентова и позволява много прецизна настройка.

 

Освен компютъра има и други неща който могат да доведат до неправилни смеси и светване на chack.Дюзите на газовата са основен компонент който води до това.

 

Дай малко повече информация за газовата.Компютъра кой модел е?С какви инвектори си?Кой я сложи газовата?И това което имаш може да го накараме да работи коректно, не бързай със смяна на газово ECU.Фобос не е по добър вариант от това с което си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешно сте интерпретирали грешката - според Аутодатата може да е от нехерметизирана всмукателна , изпускателна система , МАФ сензор , ниско налягане на помпата/инжектори или повреден клапан за регулиране на налягането.

Та проверете живите данни на колата , карай малко на бензин да видиш дали свети и там и тогаз ръчкай и сменяй каквото и да било.

Между другото газаджиите обичат да оставят сместа много бедна ... според ламбда коефициента на бензин е добре да се направи и на газта и тогава би трябвало да работи без проблеми.

Колега, вслушах се в съвета ти и навърятх малко над 200км смесено, само на бензин и нямаше проблем, обърнах я на газ и след 100км пак светна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Агис има и със и без OBD.Ако си с металния малък компютър (М210) е нормално да ти светва check.При Р13 вече не би трябвало поради това че е с OBD и при правилна настройка за смеси няма да има проблем.AZL ако не се лъжа е с 2 ламбда сонди като даже първата е широколентова и позволява много прецизна настройка.

 

Освен компютъра има и други неща който могат да доведат до неправилни смеси и светване на chack.Дюзите на газовата са основен компонент който води до това.

 

Дай малко повече информация за газовата.Компютъра кой модел е?С какви инвектори си?Кой я сложи газовата?И това което имаш може да го накараме да работи коректно, не бързай със смяна на газово ECU.Фобос не е по добър вариант от това с което си.

Колега, не са бях поинтересувал какви точно са 'чарколяците", но след като писа добре ги поразгледах. Компютъра е с OBD, точно този P13 и кутията му е далеч от малка. Инжекторите до колкото видях са Barakuda, изпарителя е Tomasetto. Колкото до това с ламбда сондите, не знам дали е така, не съм се и интересувал като цяло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази уредба иска само настройки и тръгва. Грешката може да идва и от дефектирала сонда. Не трябва да се обвинява газовата защото тя съвсем не е лоша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази уредба иска само настройки и тръгва. Грешката може да идва и от дефектирала сонда. Не трябва да се обвинява газовата защото тя съвсем не е лоша.

Ами другият вариант е, да пробвам да сменя майстора, но предполагам ще трябва да намеря друг, който слага тази марка инжкционни нали ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш декоративен капак на двигателя и рейката с дюзите ти е под него можеш да провериш дали капакът не притиска някое от маркучетата от дюзите към дупките на блока/капака на двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш декоративен капак на двигателя и рейката с дюзите ти е под него можеш да провериш дали капакът не притиска някое от маркучетата от дюзите към дупките на блока/капака на двигателя.

Колега с капак съм, и те реиките са 2 и са отдолу, но не съм се сещал да го пробвам, ще го сваля, ще изчистя грешката и ще покарам малко без капак, може и да е в това проблема. Интересното е, че както си карам на магистрала със 130 на темпомат и си блея и изведнъж светва, без да има никакъв признак, нито се мъчи, нито се чува странен звук, в града е по същият начин, седя си в задръстванията в 18:00 следобед и както си лазя на първа, втора изведнъж светва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега с капак съм, и те реиките са 2 и са отдолу, но не съм се сещал да го пробвам, ще го сваля, ще изчистя грешката и ще покарам малко без капак, може и да е в това проблема. 

 

Да, възможно е, затова пускам като хинт това. При мен точно това беше причината за набиване на грешки от рода на miss fire на 1-ви цилиндър и други. Оказа се, че декоративният капак натиска маркучите към предния ръб на капака на двигателя, понеже дупките, в които влизат, са отпред. И съответно 1-ният болт на капака съм го разкарал за да не е толкова стегнато и всичко е ОК - съответно няма грешки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Втората сонда хваща бедни смеси, преди да изтриеш грешките виж дълговременния трим на колко % е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.