Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Масло от Маxcar.Bg


Recommended Posts

Има много ментета по търговската мрежа. Купувам само от проверени на 100% магазини.

Пепи, кажи 1-2 магазина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 63
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bushido

    8

  • Pepino

    6

  • Цецо75

    6

  • shaft

    5

Най-много писали в темата

Апропо, някой пробвал ли го е това оргиналното масло? Дето си е в сива туба на VAG. Наистина от половин година рязко поевтиня, в момента масово го има за около 80 кинта тубата по всички търговци.

На VW феста го продаваха, ама не можах да намеря някой да ми каже нещо смислено за него. Само едни девойки бяха зад щанда.

 

Отстрани техен колега подметна - май го бъркат от Шел за VAG, което на мен ми звучи по - скоро отказващо...

 

Като ги питах в ЕТ - а ний такова не сипваме, само Кастрол... т.е. полезни както винаги.

Днес ми пристигна маслото заедно с филтъра и налях. Остана около литър за доливане. Смятам да джиткам с него както е дадено-15000 км като ги правя за около  година-година и 2-3 месеца. Ще видя колко ще го харчи след 8-9000км. Тубата е без целофан. И ми направи впечатление, че логотата на марките автомобили на VAG групата не са цветни. Ще видим-каквото сабя покаже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм пазарувал от макскар иот моторнимаслса.бг .колата още си върви не гори. какво за вас значи проверен магазин? или поръчваш ,сипваш маслото колата си работи както и с другите масла.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неразпознаваемо е ментето, освен ако не е тотален боклук.

 

Днес ми пристигна маслото заедно с филтъра и налях. Остана около литър за доливане. Смятам да джиткам с него както е дадено-15000 км като ги правя за около  година-година и 2-3 месеца. Ще видя колко ще го харчи след 8-9000км. Тубата е без целофан. И ми направи впечатление, че логотата на марките автомобили на VAG групата не са цветни. Ще видим-каквото сабя покаже.

 

Да и аз това забелязах из нетя. Има два варианта на тубата - с цветни надписи и само черно бяла. Обаче  в нетя, снимки с черно бяло излизат и от сайтове в Германия, та това явно не е белег за ментак. Това, че няма целофан вече ми се струва малко притеснително, ама това е масло предназначено за сервизна употреба, може и да е нормално, ба ли го...

 

Ще чакам повече отзиви, а дотогова ще наливам Мотула, май на там отиват нещата.

 

П.С. - А за Бардал какво мислите? Не е кой знае колко по-скъпо.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, не е ли най-сигурно да си купиш маслото от доверен сервиз, като например Трансексперт, а не от онлайн магазин? :)

Аз например не знам откъде Евгени взима Мотула, с който карам, но честно казано не ме и интересува, най-вероятно знае много добре откъде да купува истинско и му се доверявам.

Вкрайна сметка всички се доверяваме на някого като си купим масло от съответното място. Освен разлика в цената и по-голям избор в полза на онлайн магазините, какво ви кара да пазарувате от такива? :)

Редактирано от Alexandar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз две години карах с маслото на VAG лонг лайф на стария ми Супърб,проблеми не съм забелязал,двигателя си работеше като нов.Сменях го на около 15-20хил.км и да съм доливал за това време не повече от 300гр.Преди това Кастрола от ЕТ си го харчеше,около литър на смяна.

Маслото го сменях при Евгени( Трансексперт)доставят му го директно от Германия.Тогава беше около 35-40лв.литрова туба по спомени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, не е ли най-сигурно да си купиш маслото от доверен сервиз, като например Трансексперт, а не от онлайн магазин? :)

Аз например не знам откъде Евгени взима Мотула, с който карам, но честно казано не ме и интересува, най-вероятно знае много добре откъде да купува истинско и му се доверявам.

Вкрайна сметка всички се доверяваме на някого като си купим масло от съответното място. Освен разлика в цената и по-голям избор в полза на онлайн магазините, какво ви кара да пазарувате от такива? :)

Пич, може би е най-добре, но в момента съм на такова финансово натоварване, че си правя сметката, че с дадените по-малко 40-50 лв ще си купя всички филтри по колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търговците, за които се пише из темата нито произвеждат масла, нито ги опаковат ако и това е от значение. От 4-5 г. ползувам масла от Кардепо, масло1 е същото, макскар и др. на 3 непретенциозни към маслата мотори- проблем не е имало. Никога не съм го пипал и трил между пръстите си, никога не е горено, какво друго... Единствено едната я оставих да мине 15 х.км. за колкото е предивдено това масло, но тя се движи предимно в София- под гърловината забелязах лек нагар. Не смятам че причината е в маслото, а в условията на експоатация. Просто трябва там пробега  да се зачита не по километраж, а по моточасовник. С филтрите е същата работа - тук сменям въздушен и на купето през масло или през две- на софиянката- на всяко масло. Щото стават черни като катран и се запушват.

Понеже сменям всичко сам- забелязах, в на някои от тубите на дъното остават няколко капки вода. Това е логично ако маслото е произведено през зимата да се получи от конденз. Затова последните 20 гр. от тубата си остават вътре, просто тубата не се изцежда, а и да влезе в мотора таз вода- не може да направи нищо.

В Румъния има рафинерия, от която идват много френски масла с баркод 3-ка. И търговците отварят по една е-е-е-й такава голяма уста, че са оригинални и френски. Така е и с гуми Goodyear и Fulda от Турция. Големите си купуват малките и си строят заводи, където им е изгодно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Масло не съм купувал от въпросните MAXCAR и не мога да се ангажирам с мнение относно качеството му, но баш в студовете през януари ми се наложи по спешност да купувам акумулатор. След бърз поглед в нета, видях  че тия от MAXCAR дават добри цени, а и магазинът им на бул.Сливница ми беше най-близо. При минусови температури, свалям акумулатора от колата пред блока, примолвам се да взема на заем колата на съсед за 15-20мин и по най-бързия начин отивам да си го купя. Влизам в магазина им на Сливница и там ме посреща леко изнервен, неква преквалифицирана в продавач-консултант бивша мутра по анцуг.

 

Мутрата : Що спря сега пред магазина, не можа ли да я вкараш вътре (визира малко място към сервиз, в който сменят масла до тях)

Аз: Не съм дошъл за смяна на масло, искам да закупя акумулатор, знам какъв ми трябва, видял съм вече в сайта ви. Плащам го и изчезвам, че и без това много бързам.

Мутрата (мъмрейки под носа си) : Хм, бързал, всички бързат....Каква е колата?

Аз: Алфа 156 1.9 дизел, свалил съм и оригиналния акумулатор ето (носех го с мен), а и в книжката на колата пише че трябва да е 62Аh. Дай ми ей такъв и да бягам.

Мутрата: Чакай сега, аз да проверя в моя каталог какво дават за тая кола и тогава ще ти кажа какво следва, ако ти дам 62Ah.

Аз: ОК (усещайки, че ще последва някой селски номер)

Мутрата : ее знаех си, то тука пише че трябва 74Ah за тая кола, ако ти дам 62-ка, то аз няма как да ти призная гаранцията, ако евентуално нещо се случи с него. 

Аз: Добре де, аз виждам какво ми пише в книжката на колата, сега преди 15мин лично го свалих стария акумулатор и място за по-голям - НЯМА! Всичко влиза и излиза на косъм с 62-ката, а си представям със 74-ка...

Мутрата : Това е, ако искаш действаме....

Аз: ОК. Давай там 62-ка без гаранция, че бързам нямам време да ходя по други места и да се занимавам с глупости цял ден, а и ми е спешно.

 

Дадоха ми 62-ката без гаранция, но по-интересното е, че дори и касова бележка не издаде...Изключително лошо впечатление ми направи селското му "поведение" и отношението към клиентите. Та, ако не друго поръчвайте си онлайн, за да си спестите мазната "мутра" зад щанда!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доволен съм от maxcar, маслото в мотора и скоростите ми е от тях, вече е на 8000км, черно е което според мен значи че чисти и не е изгорила нищо. Скоростите си включват мазно и без проблеми. В мотора сложих ELF 10w40 а в скоростите Моtul 80W. За напред мисля пак да пазарувам от тях, пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.......не бих рискувал да сипя нещо в колата си, което е със съмнително ниска цена........пазара е залят с ментаци и копия. Внимавайте, ниската цена има причина да е такава. Ако беше просто търговска политика, нямаше да има търговци, които да държат по-високи цени.

 

С тези текстове Мишел дава точно и ясно обяснение на всичко и сърдечно го поздравявам!! :doubleup:

За съжаление написвайки почти същото получих официално предупреждение от модератор на VW форума и бях обвинен, че искам да си продавам някаква  стока, което въобще не отговаря на истината защото никога не съм публикувал там обява, а само коментари от гледна точка на човек разбиращ от този бизнес. След подобно нагло и безпочвено обвинение счетох, че няма какво да правя повече в и без това изродилия се "форум" на най-популярната в България марка автомобили.

Обсъждал съм тези "вълшебно ниски цени" с опитни браншовици и изводите клонят към две неща едно от, които със сигурност е налице:

1. Бутилирано в перфектно изкопирани опаковки по-евтино масло закупено направо на цистерни.

2. Грубо нарушаване на данъчни нормативни актове чрез измами с "кухи" фирми по веригата. Това е по-вероятната схема, която е "умна" и отлично изпипана. 

В заключение подчертавам, че това са само предположения и то не мои, а на компетентни лица запознати отлично с дистрибуцията на въпросните продукти. В никакъв случай никого и в нищо не обвинявам!! :blush:  :blush:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм пазарувал от макскар иот моторнимаслса.бг .колата още си върви не гори. какво за вас значи проверен магазин? или поръчваш ,сипваш маслото колата си работи както и с другите масла.

То е ясно, че колата ще върви. Ти и олио от магазина за хранителни стоки да и сипеш-пак ще върви. Истинското масло е това, което отговаря на стандартите, които ги пише на етикета. За да си сигурен в това, което купуваш, трябва да знаеш, че конкретния онлайн магазин купува директно от вносителя, който съответно е представител на марката. Ама има и такива магазини, които са закупили от дир. вносител 10 туби, а са продали 100....как става това? да не ги размножават? :fool:

Всеки сам си решава какво масло да сипе. Това да не е уиски, за да кажеш как е....дали боли глава?

С ментето няма да блокира мотора, ама износването с него е X10.

После да не се чудите, защо се е изял така коляновия вал и дали ако го почистите от бабита на лагерите, няма да може да мине за 2-ри или 3-ти ремонтен комплект.

Да сипваш "менте" масло, е като да пиеш Black Ram в бутилка от Jack Daniel's - нищо няма да ти стане........споко.......едно и също е :D.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добавката за дизела я хвалят под път и над път... Ако и отзивите за маслото са такива - ще да е добро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доволен съм и аз от maxcar до сега поръчани от тях 2 пъти Castrol EDGE поръчвал съм DIVINOL 2 пъти и всичко е ОК като единия DIVINOL е сипван на VOLVO другите съм ги поръчвал за моите ШКОДЕТА поръчвал съм и няколко пъти ELF за двигателя и скоростите на едно RENO всичко отново е ОК. Добавки на BARDAHL BDC и BARDAHL INJECTOR CLEANER 6 IN 1 няколко пъти за мен и колеги също всичко е ОК. 

 

Това е моя опит с тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един прост руски тест, който все не се сещам да направя. На парче вестник от рекламните на Кауфланд се капва със щеката 1 капка масло. Ако се разлее, попие във вестника и остане само напоено мазно петно- маслото е о.к. Но ако остане някакъв черен филм, който никак не иска да попие във вестника, а си стои на повъхността- това масло не е наред, има твърди примеси, значително понижени свойства- най-общо не е удържало на натоварването и по-добре да се смени и то с друго. /Предполага се това масло не е за тоз мотор или натоварване./ Така или иначе всяко отработено масло е с намалени качества. Въпроса е колко ги е загубило или колко от тях са се запазили. А последното в рамките на форум няма как да се определи, особено пък и на различни производства, вискозитети и класове по спецификации.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В сервиза, в който обслужвах в Пловдив колата, работеха само с масла Yacco.

Познавам сина на собственика на маслата, говори сме преди години, но ми се виждаше скъпо.

Сега сложих, като за мен дизел VW507 за DPF. Скоро разбрах, че на адреса на представителя(в Пловдив е, имат и онлайн магаьин) проверяват качеството на отработеното масло. Мисля да мина някой ден да видим какво ще покаже. Минал съм 10000км, към 12-13x.км ще мина да водим какво ще покаже!?

Редактирано от stocher
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм доволен от Мотула .... мотора се успокои и утихна ... като навъртя още километри ще видим дали ще падне температуеата и разхода (на Голфа) :)

Венци , нали знаеш рецептата за конските сили ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм доволен от Мотула .... мотора се успокои и утихна ... като навъртя още километри ще видим дали ще падне температуеата и разхода (на Голфа) :)

Венци , нали знаеш рецептата за конските сили ;)

Точно. :D Добре, че си махнал катранения шол (свински). Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Вчера си взех,колата от сервиза и човека ми даде остатъка от маслото в тубата.

Като видях 0w30/for diesel and gasoline engines/ `​Shell HelIX ULTRA professional  AV-L``,ми притъмня пред очите.
p.s
Може да е добро за по новите двигатели,за моят не знам!?!
Сега се ровя в интернетa и сравнявам.
 
 
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Вчера си взех,колата от сервиза и човека ми даде остатъка от маслото в тубата.

Като видях 0w30/for diesel and gasoline engines/ `​Shell HelIX ULTRA professional  AV-L``,ми притъмня пред очите.
p.s
Може да е добро за по новите двигатели,за моят не знам!?!
Сега се ровя в интернетa и сравнявам.
 
 

 

Това 0/30 мисля, че се сипва ако караш в много студен климат. Първата цифра май-показваше вискозитетен клас при много ниски температури, а втората при 100 градуса. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спокойно тя ще го изяде бързо и ще си сипеш нормално масло като за тая кола :) Няма какво да и стане.

 

И просто си смени майстора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Вчера си взех,колата от сервиза и човека ми даде остатъка от маслото в тубата.

Като видях 0w30/for diesel and gasoline engines/ `​Shell HelIX ULTRA professional  AV-L``,ми притъмня пред очите.
p.s
Може да е добро за по новите двигатели,за моят не знам!?!
Сега се ровя в интернетa и сравнявам.

 

"Майстора" ти е сипал това масло, което му е било най-изгодно да ти сипе. Защото не сте обсъдили какво масло да налее. Не си имал предпочитания, което е твоя грешка. А Цецо е прав - сменяй "майстора", защото, ако ти не знаеш какво масло трябва да се налее в двигателя, то той със сигурност трябва да знае. А това 0w30 за твоя двигател и нашите климатични условия не е подходящо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите.

Просто където живея има magazin,специализиран само за масла и консумативи.
 Като паркирам с задницата,където е написано 1.9тди,питам за такова ``животно``,какво масло имате,за двигател SEATDX01),No ЕМ5
Справка с PC и с продавача отиваме на рафта,
Ами главата ме боли от видове маcла  в опаковки ``5+1``на нормални цени.
Уви,на 500 км съм от него,докато се върна.
Покрай тез празници,1 май-3 дни почивка,
Утре работя до 12.00 ч.
Събота ,неделя и понеделник- почивка.
След Великденските  празници във България ,в Унгария ми показа смяна на маслото
Така го намерих тоз майстор в едно село,където работя.
Показах му  и неразпечатаната 1 литровата опакова от Havoline Ultra S SAE 5W-40.
p.с
Попитах ,дали покрива нормата или стандарта на 504.00-Ок 
Потърсих  и тука,попаднах на  мнението ``komitoff``--``A1/B1 Масла за употреба при удължен пробег на дизелови и бензинови двигатели специално конструирани за нисковискозни масла с намалено триене при високи температури. Обикновено се използват в по-стари автомобили (произведени преди 2002 г.). Обикновено са 100% синтетични и се произвеждат с вискозитет 0W-30 или 5W-30. HTHS вискозитет – 2,6-3,5 mPa*s.
 
 
стр.13-25
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.