Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Сполучливи бензинови двигатели


nov potrebitel

Recommended Posts

  • Отговори 96
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • nov potrebitel

    34

  • igyumishev

    12

  • cuca7

    11

  • skodafen

    9

Най-много писали в темата

А ако не шкода фабиа а е vw бора или голф 4 как ли ще е на пътя със 160-180 км

Там окачването е друго и като цяло стабилноста е по-различна, да ме поправят колегите ако греша, но Fabia-та е базирана Поло, а Голфа и Бора-та са с окачване на О1 или по-скоро обратното, не че има значение де. Там тези километри не би трябвало да се чувстват така както при Фабиа и все пак при 160-180км/ч натоварването е много голямо, аз лично съм на мнение, че за поддържане на тези скорости постоянни си трябва голям двигател, до 140-50 максумум, от там нататък си е издевателство върху мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз все пак говоря за двигател 2,0 115 коня. и по скоро като споменавам тези скорости 160-180 км в час имам предвид при някво екстремно изпреварване или 2-3 км така да я покара човек да види дали има ряз тая кола. Иначе аз съм спокоен шофер и гледам икономично каране и карам с 100-120 км/ч, определено пазя моторите и не издевателствам с тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз все пак говоря за двигател 2,0 115 коня. и по скоро като споменавам тези скорости 160-180 км в час имам предвид при някво екстремно изпреварване или 2-3 км така да я покара човек да види дали има ряз тая кола. Иначе аз съм спокоен шофер и гледам икономично каране и карам с 100-120 км/ч, определено пазя моторите и не издевателствам с тях.

Карал съм го с 160 по-продължително, колата си е стабилна, но шумът дразни. На 180 за малко, не е от най-стабилните на пътя, а шумоизолацията на купето все едно я няма. Говоря за колата от подписа. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кара си се и с 200кмч фабия. Нищо му няма на окачването. Много си е стабилна. Да, малка кола е, леко се носи, но с 240кмч о2ката не е по-стабилна от фабия с 180кмч.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така. Ако е здраво окачването и амортесьорите колата е ок. Директно сравнение съм имал с 2 фабии, напълно еднакви но едната на 250000 км а другата на 90000. Уж и на нвете всичко е здраво на теория, но като се кача на по новата все едно се качвам в по висок клас кола, така хубаво седи на пътя. Отделно шумоизолацията е различна за различните нива на оборудване, това също оказва влияние на общото чувство за скорост и комфорт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе колеги гледам тука бензинови двигатели за шкода октавия, ама не искам нито да е с турбина нито 4х4 щото все нещо дефектирали и си имат разни тънкости. И кво да ви кажа то единствения вариант бензинов остава 2,0 115 коня който явно си пипа масълце по 2-3 литра на 10 000км в най добрия случай. Вие какво ще кажете по въпроса?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензинов двигател ако е за шкода октавия има 1.6 - 102 коня мисля, че беше. Без турбина и не пипа никакво масълце и е доказано здрав. Само оборти високи държи ама то е от скоростната кутия.

Редактирано от felicialx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 ама не искам нито да е с турбина нито 4х4 щото все нещо дефектирали и си имат разни тънкости. И кво да ви кажа то единствения вариант бензинов остава 2,0 115 коня който явно си пипа масълце по 2-3 литра на 10 000км в най добрия случай. Вие какво ще кажете по въпроса?

 

Ама то твойта работа... Хем красива хем умна хем и само за тебе..Нема таквоз животно...Трябва да има компромис с нещо...

Накрая ще вземиш не каквато търсиш ами КАКВАТО ИМА... това е реалноста

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензинов двигател ако е за шкода октавия има 1.6 - 102 коня мисля, че беше. Без турбина и не пипа никакво масълце и е доказано здрав. Само оборти високи държи ама то е от скоростната кутия.

Този е още по-голям боклук от 2.0.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:) Стига с тези дизели, "гола вода " са! Темата е за бензинови,а на мен ми допада 1.4см3/75кс., за конкретния модел на Шкода. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми казаха че 1,4 и 1,6 двигателеите по-често чупят скоростни кутии, а и тези двигатели за купето на Шкода Октавия 1 ми се струват малки. Май 1,8 и 2.0 най-ще да и пасват . А относно коментара на mishoo май ще правя компромис с масълцето вместо да правя компромис със турбото или някви други там по сериозни повреди. А и 2.0 115 коня май лесно се газифицира

А да питам колегата skodafen тази 1,8 125 коня с турбина ли е или пък на не е 4х4?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

А да питам колегата skodafen тази 1,8 125 коня с турбина ли е или пък на не е 4х4?

Нито е с турбо, нито е 4х4. (4х4 има само при 1.8Т и 2.0)Лично мое мнение, но този двигател върви по-малко от 2.0, карал съм такъв на А3-ка, която беше в добро състояние, а карам и 2.0 всеки ден и има разлика, най-вече в набирането, което може би се дължи на факта, че въртиящия момент е еднакъв (170нМ), но при 2.0-ката се развърта още на 2400оброта, а при 1.8 при около 4000.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това са коли 16-18 години неясни километри и собственици от тях не може да очакваш да се качиш и да караш безпроблемно аз бих подходил,така бих купил най-евтината,която има добри ламарини(желателно е да нов внос от италия) и желателно да е свежа и запазена и директно в бокса за ремонт на мотора

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързите отговори.

Към колегата skodafen - колега нямам много опит но изцяло споделям твоето разсъждение и мислене. Не знам дали ще е най-евтината но останалото ще направя както казваш.

И както един друг колега по-нагоре каза че няма пълно щастие - аз съм имал две италиянски коли едната опел да и двете бяха със здрави ламарини всичко ОК, ама изобщо не бяха поддръжани от горивния филтър като сменях течеше пясък и кви ли не още боклуци, въздушния беше станал черен като катран и т.н. Така че все нещо няма да е както трябва, ама какво да се прави като няма пари за нови коли ще търсим нещо по сполучливо и доказало се от по старите коли на по 15-18 години и така

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

колега Cuca7 те повечето бензинови коли почват да вървят след 3500 оборота.

Колеги четох и в други форуми чета и тук и излиза че всички двигатели 2.0 115 коня на VAG групата си харчат масло.

Питането ми е освен че трябва да се долива масло, някакви други последствия от харча на масло има ли - например нещо свещи да се зацапват повече, някои други части от колата да се повреждат? Не съм много наясно. Който има такава кола с харч на масло да пише наблюденията какви са му

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И кво правим тогава. Еба си мамата, няма читави бензинови двигатели за тия марки коли

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменях свещи преди 8хил.км, не защото трябваше, просто имам познат с автосервиз и когато му закарах колата за обслужване, каза че има промоция на свещи и кабели NGK за купувачите на едро и реших да ги сменя. Предишните бяха сменяни преди 47хил.км, когато ги свалиха, момчетата от сервиза казаха, че свещите не са за смяна, но не са и нови. Реално погледнато, много зависи на каква кола ще попаднеш, пък и много зависи какъв тип шофьор си, ако колата е в напън постоянно, няма как да не харчи масло. 2.0i не е едиственият мотор харчещ масло, то всички коли харчат, да тук е една идея по голям. Имам приятел с BMW M3 купувана чисто нова, на 60хил.км е в момента, обслужвана само гаранционно и като се позабавлява с нея 2 литра изчезват от раз. А пък за нагара.. дори в един момент това да създаде голям проблем, това е леко модифициран двигател от Голф 3, всеки майстор с познания за двигатели с вътрешно горене може да му направи основен ремонт и сумата няма да е колкото за Mercedes. Не ме разбирай погрешно, не го хваля или нещо подобно, нито защото аз карам такъв(Пък и моето решение беше спонтанно и беше базирано изцяло на това, че попаднах на читава бройка), просто смятам, че мненията за това, че двигателя е боклук видиш ли защото харчи масло са доста субективни. Пък и е кола на 15г., силно се съмнявам, че ще се опитваш да и докарваш втори живот и да я караш до 2030г., пък и да опиташ с достатъчно средства всичко е възможно. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега за отговора.

Аз съм карал прословутия двигател 1.9 СДИ и 1.9 ТДИ и в шкоди и в VAG групата и ко от това и той харчи по 1 литър на 10 000км и то 15 w40 така че не мисля едно масло да ме откаже от 2.0 двигателя.

Просто питах този харч на масло дали се отразява на някакви други части на автомобила? Поне аз на предните коли които са ми харчели масло не съм забелязал да се е отразило на други части на колата.

А относно свещите не е проблем да ги сменям през 1,5-2 години или на около 15 000км. те 4 свещи са 40лв. така че не е проблем.

Ако още някой може нещо да каже за този двигател ще ми е от полза

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега за отговора.

Аз съм карал прословутия двигател 1.9 СДИ и 1.9 ТДИ и в шкоди и в VAG групата и ко от това и той харчи по 1 литър на 10 000км и то 15 w40 така че не мисля едно масло да ме откаже от 2.0 двигателя.

Просто питах този харч на масло дали се отразява на някакви други части на автомобила? Поне аз на предните коли които са ми харчели масло не съм забелязал да се е отразило на други части на колата.

А относно свещите не е проблем да ги сменям през 1,5-2 години или на около 15 000км. те 4 свещи са 40лв. така че не е проблем.

Ако още някой може нещо да каже за този двигател ще ми е от полза

За 1.9TDI ме хвърли в тъча, в семейството имаме Octavia 1.9TDI 90к.с. ALH баща ми си я купи чисто нова 2004г. от Еуратек, с годините се наложи да я преквалифицираме в служебна и шофьорите и е*аха майката и се е разгхлопала, но дивгателя е пушка, без да преувеличавам. Последният път честа с обслужването легна на моя джоб, тъй като имах проблеми с предишната ми френска кочинка и се наложи да я карам аз повечко време, за близо 12хил.км. почти нямаше липса на масло.

А за 2.0-ката както съм написал и преди това, няма от какво толкова да се боиш според мен, да чукна на дърво, до сега дигателя не се е обаждал, освен някакъв измислен клапан за изгорелите газове(така си мисля,тъй като грешката може да означава 8 различни неща ), който единственото което прави е да ми отчита грешка и нищо друго, долкото поразбрах от британските колеги от briskoda.net не е болка за умиране, но бил на кофти място и не ми остава време да я закарам да го погледнат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.