Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Сполучливи бензинови двигатели


nov potrebitel

Recommended Posts

Разхода от последното мнение вече звучи разумно. 18 разход обаче звучи като да ториш плевели. За сравнение 23-27 газ гори градско трибека 240 коня при натискане с газова БРЦ. Явно или на тази фабия газовата е боклук или газаджията.

Редактирано от felicialx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 96
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • nov potrebitel

    34

  • igyumishev

    12

  • cuca7

    11

  • skodafen

    9

Най-много писали в темата

Не знам какво става колеги в чудо се виждам и аз както и колегата igyumishev каза половин година и аз ходя по мъките и няма оправия. Според мен вината е у газаджиите. Иначе разхода който igyumishev казва е идеален и аз него търся може и с 1 литър горе щото моето купе е по-тежжко, но 12-13 извънградско и 18 градко направо ме убива. Все едно си карам на бензин , аз за кво давах 1000лв за ГИ. Ще ги трепя тия газаджии

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какво става колеги в чудо се виждам и аз както и колегата igyumishev каза половин година и аз ходя по мъките и няма оправия. Според мен вината е у газаджиите. Иначе разхода който igyumishev казва е идеален и аз него търся може и с 1 литър горе щото моето купе е по-тежжко, но 12-13 извънградско и 18 градко направо ме убива. Все едно си карам на бензин , аз за кво давах 1000лв за ГИ. Ще ги трепя тия газаджии

Потърси из форума теми за добри газаджии в София и върви да я погледнат. Аз дадох 1200лв. за инжекцион и като започнаха проблемите, газаджията който ми я поставя почна да ми обяснява, ама то ламбда сонди, то мотора бил такъв, не знам си какво и просто му теглих една, отидох при няколко други човека, те също почнаха да ми вадят накакви теории, докато не отидох при правилният човек във Варна и всичко се оправи, е да падна ми гаранцията, но по-добре с нормално движеща се кола и без гаранция, от колкото да се тормозя. Пък и карам по 30+ хил.км годишно и последното нещо, което ми се иска е колата ми да не работи като хората.

А въпреки тези проблеми, колата върви ли нормално ? Тъй като при мен, имаше неравномерен свободен ход, постоянно излизаше грешка бедна смес, след 4хил. оборота колата "забиваше муцуна".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да чукна на дърво освен големия разход на гориво и горенето на масло други сериозни оплаквания нямам. Прилично си дърпа и върви 4000оборота 140км/ч повече не съм я напъвал ама и повече ще дигне

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , относно разхода - на мен ми препоръчаха след около 1000 км. след поставянето да отида за реглаж ... през тоз период единствения недостатък беше ранното превключване на газ , а разхода го бяха уцелили т.е. ако не е при тези , които са я монтирали , то при някой , който наистина разбира за да уцели баланса между динамика и разход. За пример моята Ф1 с 1.4 мотор с 4 човека може да върви и с 200 на газ при среден разход 8.5/100 (ако я пържа) през останалото време 10 в града и 6.5 навън (за сравнение разход на бвнзин по колонка 11/100 в града). Та намери някой разбиращ да ти я настрой и ако има проблем да го отстрани.

Колкото до разхода на масло бих ти препоръчал да пробваш с 10/40 , ако гори пак - гумички на клапаните и евентуално водачи.

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Здравейте,

Да май ще се ходи при други газаджии и като имам резултат пак ще Ви пиша.

По отношение на маслото съм с 10/40 мобил и пак гори доста.

Най-интересното в случая е че скоро мерих компресия на двигателя и се  оказа че си има компресия - 12. тоест като на нова бензинова кола. На диагостика сщо е ОК и не разбирам какви са тия проблрми дето имам с тази кола

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

От както е 0 -1 градуса навън колата почна трудно да пали върти на стартер 5-6 секунди и тогава пали едвам едвам. Говорим за бензин. Свещи акумулатор и кабели са ОК. Дайте акъл какво може да е друго

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от личен опит мога да кажа,че при бензинова кола причините са в пъти повече отколкото при дизел,а когато има и газова става страшно трудно да се открие проблема

първо трябва да изключиш газовата дали адаптации,дали някоя дюза не изпуска газ най-добре е да свършиш газта или да я затвориш от кранчето да покараш на бензин един два дни и да пробваш дали ще има промяна

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На скоро смених ламбда сонда и карам само на бензин около 100км. До преди смяната на ламбдата палеше на 3-4 сек. а сега на 5-6-7 едвам пали. Аз лично скоро смених дизела и не мисля че при бензина има какво толкова да се прецаква с паленето. Бензина трябва да пали от раз, не напразно повечето коли на 20 години и над това са бензин газ щото дизела няма палене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

доколкото знам ламбда сондата не играе роля при студен старт проблемът може да се дължи на някой датчик,примерно температурен хубаво е да се направи диагностика,също може да е от налягането на бензина или регулатора на налягането,ако не държи трябва да се замерят

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Диагностика правих за последните 2 месеца поне 5 пъти, освен като грешки ламбда сонда и богата смес друго не дава. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Колеги смених ламбда сондата (200лв с ремонта) и нещата се оправиха, поне за сега де.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги и за много години. Искам да попитам дали се сменя горивен филтър на 1,2 HTP 64 коня, не мога да открия никъде горивен филтър в двигателния кош. Може би има някъде такъв по горивопровода но ако може да ми потвърди ще съм ви благодарен. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се изходя и аз по темата - относно сполучливите бензинови двигатели на Фабия 1 - това са всъщност двигатели на VW,изключая чешките творения.Да се каже дали един двигател сполучлив ли е или не - това е твърде относително,тъй като при нас попадат предимно употребявани вече автомобили,при които състоянието на двигателя може да бъде от едната до другата крайност...Това означава ли автоматично,че даден вид двигател е по-сполучлив или не от другия или не - естествено че не!Иначе относно конкретните бензинови двигатели - аз лично не харесвам Фабия 1,не само като купе(това е строго индивидуално за всеки),но и поради това,че кубатурата на бензиновите двигатели скача от 1397 куб. см. директно на 1984 куб.см.,което за мен е недостатък.А колко по-добре щеше да е,ако имаше един или два междинни двигателя,та пък били и те 8 клапанови - например с кубатура 1600 куб.см. и 1800 куб.см и мощност съответно в диапазона 55kW - 75kW !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

виж този клип

Благодаря колега за клипчето много е полезно. Да попитам още на колко километра е препоръчително да се сменя този филтър а също имам и въпроси за маслото, за 1,2 трицилиндров на прлизително 100 хил км какво масло да се сложи? Полусинтетика или минерално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Колега, аз съм с 1.4 16 v , 2004 година, 75 к.с., двигател на Wolkswagen, на 160 000 реални километри, внос от Германия - от Октомври месец. Икономичен двигател, става за градско и извънградско - особено на по-ниските предавки е доста пъргав,а за дълъг път повече от 140-150 км в час лично аз не я настъпвам повече. Като цяло не съм фен на газ/метан - колата я карам само със 100 октаново гориво, масло Castrol10w40 - двигателя е изключително безшумен - ако не си свикнал сигурно ще се чудиш дали работи или ти е изгаснала колата  :fiu: . 

Върши страхотна работа, икономичен двигател, зависи какво търсиш като мощност и естествено в какво състояние взимаш автомобила. Успех и поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.