Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем с датчика или прибора за температура на Фелиция 2


FOSSA

Recommended Posts

Здравейте!

Фелиция 2 ,карбуратор ,двигател Шкода.
Прибора на таблото започна да отчита по-ниска температура.Термостата е в ред,в студеното има отлично парно.Загрях вода до кипване и потопих датчика.Пак ниско показание.
Та дилемата ми е: датчик или прибора на таблото.Извинявам се ,но не знам защо ми завърта снимката.
http://prikachi.com/images.php?images/566/9105566F.jpg


 

Редактирано от FOSSA
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени датчика отпред. Детска болест им е. Може и с неоригинален. Струва 11лв. Трябва цвета на пръстена да е същия, ако не се бъркам , по спомен при теб пръстена е жълт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,жълт пръстен.Купен датчик от магазин Шкода във Варна. Поставен но показва по-високи градуси.Интересува ме защо датчика има четири извода?Два за прибора на таблото , а другите два ? И къде мога да намеря пълна ел. схема на оборудването на колата? 
Шкода Фелиция 2     1999г.     шкодов двигател    чист карбуратор   без екстри   /стъкла,климатик,еърбег.... /

Благодаря

Редактирано от FOSSA
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво значи по - високи градуси ? По книжка фелата я дават да качва 95 градуса. Другите 2 извода са за данни за компютъра при MPI. Дори и карбураторите имат OBD2 букса под жабката, макар че нямат комп имат кабели заготовка.

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 При нормално извънградско каране държи над 110 градуса , почти в червеното, без да включва вентилатора.Искам да поставя прецизен резистор , за да показва около 90 градуса.Затова ми трябва ел.схемата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека го смени пак, датчика , да видим. Аз на бившата и смених оригинален датчик, умрял, с неоригинален и  си работеше.колата беше на 50 000км , на 12 години.

 

Според мен колегата има проблем с мотора, или перката не му включва навреме заради датчика или термостат или гарнитура е духнала и вкарва газовете или друго, но смятам показанието на уреда в момента за вярно.

 

Бившата и тя така , вика това уредче не работи от около година. Викам тая кола 100% в момента прегрява, смених датчика отпред, уплаших се за колата, сменихме термостат (беше счупен елемента, но ми се е случвало лично на мен с оригинален термостат да ми прегрявя, не вендъж), купих датчик за перката за фелиция,нов оригинален, на третия ден го отрязах заедно с буксата и го сложих в жабката (като я знам каква е мързелива, сигурно още е там.) сложих включвател на перката от Шкода 120 и си заспа колата на средата на уредчето.

 

Сега в момента на моята фела, един приятел ме светна и сложих датчик от Москвич Алеко, който е 82-86 градуса, малко по студен от 120ковия и съм си ОК. Разбира се гледах да е оригинален руски, мокър печат звезда и всичко, както се полага за Москвич ;) Не съм сигурен , но май пишеше ОТК на него.

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо чудно да прегрява. Тя Фелицията е чувствителна. Има едни термометри електронни дето мерят температурата от растояние на определена точка. Да се замери в загряло състояние при датчика, на радиатора и на главата примерно и да се сравни с показанието на стрелката и ще стане ясно какъв е проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 При нормално извънградско каране държи над 110 градуса , почти в червеното, без да включва вентилатора.Искам да поставя прецизен резистор , за да показва около 90 градуса.Затова ми трябва ел.схемата.

Не е това решение на проблема. Само сензор с реална съпротивителна х -ка спрямо уреда . На около 20 градуса по спомен мерих оригинален , беше

около 700 Ома , При тебе съпротививителния слой е пробит или протъркан , затова отиваш на  доста по голяма горна стойност на показания на температурата на уреда. При това  съпротивлението на датчика при тази температура е със  стойност доста по малка от реалната.

Редактирано от fulcrum
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето тук  съм дал скриншот от аутодата. Ако искаш премери го, не е от новия датчик. http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/34959-термометърът-на-водата/?p=158082

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.