Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Първа информация за новия модел на Шкода - KAROQ


Mishelle

Recommended Posts

Г-н "Бегачка", първо спазвайте граматиката /учи се, от Първи до Седми клас/, второ, дефинирайте "колела", после дефинирайте модела, защото Шкода нямат модел "КароЯ", пък ще го мислим!

А, дали обикновено бъркам, е друг въпрос...

 

Впрочем Вие, в гр.Варна и околностите, на цвета "черно", казвате "БлЯк", защо и "Карок", да не е "КароЯ"...

Редактирано от Боре
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 76
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • шкодиво

    14

  • VeSkoD

    9

  • Milen Dimitrov

    8

  • scooby doo

    7

Най-много писали в темата

Е КароЯ идва, вероятно, от шльокавицата: Karoq, където q = я...

 

Колкото до диаметър на колелата: не разбрах и аз въпроса, но, ако става дума за размерите на гумите: 215/55/17 е най-малкият размер, а най-големият е 225/45/19. По каталог го дават със 17“ най-малко и 19“ най-много.

 

Размерите, и общо взето по-голямата част от колата, са като при Seat Ateca...

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Важното е ,че ме разбра за кой модел попитах.Във Варна така му викаме,защото по звучно ни зучи от Карок.Както бляк,същото.

Ако едната е примерно с 225,45,19 ,адругата с 235,50,19 .Втората ще има по-големи колела и просвет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Умопомрачителен извод, Вие сте за "Нобелова награда"!!!

А, просветът, се увеличава драстично...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Драстично не съм казал.

Проверих,това което ме интересува.38мм. разлика в диаметър.към 2см. по голам просвет само от гумите.Тъй като железата им ще са същите-шенкел примерно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако едната е примерно с 225,45,19 ,адругата с 235,50,19 .Втората ще има по-големи колела и просвет.

 

Проверих,това което ме интересува.38мм. разлика в диаметър.към 2см. по голам просвет само от гумите.Тъй като железата им ще са същите-шенкел примерно.

 

Бегачка, моля те поясни защото действително ме заинтригува от смяна на джанти как може да се увеличи просвета. Опитах да възпроизведа твоите сметки, но получих разлика в общия диаметър от 32.5 мм (имам предвид разлика между 225,45,19 и 235,50,19). А ти пишеш 38 мм - за други размери ли смяташ?

 

Съответно, при разлика в общия диаметър 32,5 мм просветът трябва да е увеличен с около 16 мм. Така ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ширината на джантата променя височината при едни и същи гуми.

http://www.avtogumi.com/bg/polezno/parametri_janti.php

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бегачка, моля те поясни защото действително ме заинтригува от смяна на джанти как може да се увеличи просвета. Опитах да възпроизведа твоите сметки, но получих разлика в общия диаметър от 32.5 мм (имам предвид разлика между 225,45,19 и 235,50,19). А ти пишеш 38 мм - за други размери ли смяташ?

 

Съответно, при разлика в общия диаметър 32,5 мм просветът трябва да е увеличен с около 16 мм. Така ли е?

225,45,19 и 235,50,19 беше примерно

Реалното е като поледнете каталозите на Карока и Кодиака.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,тоя новия мотор 1.5 tsi(ACT),попаднах някъде на информация,че се вгражда в още един модел на ВАГ.Някой знае ли в кой модел,за да търся някакви отзиви за него?!Много сложен ми се вижда,незнам колко сполучлива разработка ще излезе и дали е наистина толкова икономичен...В един тест в Youtube споменават за смесен разход около 9,което е доооста над декларираното...Дали ще е по-икономичен и по-здрав от 1.6 tdi-то,което съм чул от служители на ЕТ,че след 100 х.км има ядове с дюзи?Какво мислите за 7-степенното ДСГ със сухите съединители,дали вече е излекувано от проблемите с въртящия момент на двата мотора?

Редактирано от scooby doo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.5TSI има в Голф, Октавия, Polo, Ibiza, A3... Ето ги всичките:

https://de.wikipedia.org/wiki/VW_EA211_evo

 

Ето и няколко статии:

http://www.carmagazine.co.uk/car-reviews/volkswagen/vw-golf-15-tsi-evo-150-dsg-2017-review/

http://www.telegraph.co.uk/cars/volkswagen/volkswagen-golf-15-tsi-review-new-petrol-engine-improves-definitive/

http://www.independent.co.uk/life-style/motoring/review-vw-golf-15-tsi-evo-2017-a8007316.html

http://www.evo.co.uk/volkswagen/golf/19863/volkswagen-golf-15-tsi-evo-review-does-the-evo-engine-make-for-an-evo-car

http://www.autoexpress.co.uk/skoda/octavia/100799/new-15-tsi-engine-joins-skoda-octavia-petrol-range

 

И така нататък :)

 

 

Ако гледаш тук разход:

https://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=31923

 

Мечти, ама знае ли човек. ;)

 

Ето реални данни от хора с Golf:

https://www.spritmonitor.de/en/detail/876099.html

https://www.spritmonitor.de/en/detail/865323.html

https://www.spritmonitor.de/en/detail/832536.html

https://www.spritmonitor.de/en/detail/844191.html

https://www.spritmonitor.de/en/detail/864533.html

https://www.spritmonitor.de/en/detail/851635.html

https://www.spritmonitor.de/en/detail/857166.html

https://www.spritmonitor.de/en/detail/859701.html

https://www.spritmonitor.de/en/detail/870719.html

https://www.spritmonitor.de/en/detail/841947.html

 

И така нататък...

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха, нали... моля! :D

 

Иначе, много са нови, човек, от тази година е всичко и няма кой да каже с реална точност - само поръчкови статии...  :( Някой от форума се похвали преди няколко дни, че е взел 1.5TSI налична от ЕТ, обаче не си спомням кой точно... 

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Амиии... те всичките дизели ги правят яко запушени в момента. Не съм 100% сигурен, но на един тест драйФ разбрах, че не палели, ако нямало adBlue в резервоарчето - това дали е верно или само си мрънка на дисплея и дразни... не знам.

 

Добре де, това е като една течност за чистачки - наливаш и стига за 10 000км - какво толкова... не е скъпа добавката, ама си е ОЩЕ ЕДНА грижа, разбира се :( Не ме кефи и мен... Затова все още си чакам и ще си карам стария курник, който за момента е права тЪрба с две гърнета накрая... Такъв ми бил късмета - така си дойде.

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То самото зареждане не е проблем,но тая технология не е безпроблемна.Камионите вече масово са с АдБлу и само се тътрят по сервизи...

С тия изнасилени техники всичко вече е направено да изкара криво-ляво гаранцията...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж Атеката там май също го слагат 1,5TSI.

Нали имаш 5г гаранция, няма какво да го мислиш DSG-то.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж Атеката там май също го слагат 1,5TSI.

Нали имаш 5г гаранция, няма какво да го мислиш DSG-то.

 

В Атеката този двигател го няма. Виж: http://www.seat.bg/special_pages/ateca/files/Price_lists_20.09.2017_Ateca_EU6.pdf

 

Колегата shaft горе е дал много точна и полезна информация. Благодаря и аз, защото проявявам интерес за същия нов двигател. А от посочените реални разходи ми се струва доста добре, все пак говорим за нови неразработени коли. Даже фолксваген T-Roc с новия двигател още не се произвежда (а започва сега от ноември).

 

По въпроса за 5-те години гаранция - за мен е неразумно да се купува чисто нова кола на всеки 5 години, но не искам да ангажирам никого, знам че има и други гледни точки. А ако е на повече от 5 и веднага ти се прецака скоростната кутия - не, благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Атеката този двигател го няма. Виж: http://www.seat.bg/special_pages/ateca/files/Price_lists_20.09.2017_Ateca_EU6.pdf

 

Колегата shaft горе е дал много точна и полезна информация. Благодаря и аз, защото проявявам интерес за същия нов двигател. А от посочените реални разходи ми се струва доста добре, все пак говорим за нови неразработени коли. Даже фолксваген T-Roc с новия двигател още не се произвежда (а започва сега от ноември).

 

По въпроса за 5-те години гаранция - за мен е неразумно да се купува чисто нова кола на всеки 5 години, но не искам да ангажирам никого, знам че има и други гледни точки. А ако е на повече от 5 и веднага ти се прецака скоростната кутия - не, благодаря.

 

Не знаех за Атеката предполагах, предвид че са еднакви, че и там го слагат.

Това че имаш 5г. гаранция не значи, че ще си купуваш колата на 5г. Просто ако има да се чупи нещо е доста вероятно да се счупи в тези 5г. и да ти го оправят гаранционно.

Разхода мисля, че ще доста приличен. Но ако се кара в София е безсмислено да си говорим за разход, Фабията ми 1,2TSI гори между 7-10/100 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно какво се случи с виртуалното табло... Уж Karoq щеше да е първата Шкода с такова табло, а го няма нито като серийно (за някое ниво на оборудване), нито като екстра...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Току-що им вдигнаха цените с около 2000лв и ги пускат с безплатно каско първата година,което горе-долу си е същото...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото знам увеличението ще е за всички модели, като най ще се оскъпят дизелите. Честно казано мислех че ще е след нова година, но явно почват по отрано.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде нетърпеливите - ЕТ най-после са качили на сайта си конфигуратор за Карок (не че има някакви изненади спрямо ценовата листа).

 

Това че имаш 5г. гаранция не значи, че ще си купуваш колата на 5г. Просто ако има да се чупи нещо е доста вероятно да се счупи в тези 5г. и да ти го оправят гаранционно.

Разхода мисля, че ще доста приличен. Но ако се кара в София е безсмислено да си говорим за разход, Фабията ми 1,2TSI гори между 7-10/100 

 

С това съм напълно съгласен :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.