Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Octavia 1 vRS '04


Recommended Posts

  • Отговори 86
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • anticop

    41

  • lyubcho88

    15

  • cuca7

    5

  • zloQQ

    4

Най-много писали в темата

Доста хляб трябва да изяде за да стане каквато я искам, но лека полека се нареждат нещата. Днес освен релсите на тавана  си поръчах и темпомат. Сега остава да намеря някой да го монтира, че по електрониката не пипам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Малко развитие по колата.

 

1. Темпомата вече е факт. Съответно не намерих кой да ми го монтира и трябваше да се оправям сам. Има много изписано по въпроса и няма да изпадам в детайли, но колегите с 1.8 Т които искат да си монтират тази екстра трябва да знаят че липсва инсталацията между ECU-то и бушониерата под чистачките.Аз се справих по следния начин: разходих се до Надин и намерих един Голф 4. Отрязах си цялата букса на ECU-то със кабелите и буксите от бушониерата. Извадих 4 кабела с пиновете и ги наредих от едната страна на буксата на ECU-то и от другата страна на буксата в кутията под чистачките. В общи линии се получи като заводско.

038136228.jpg?r=0

 

2. Колата пристигна с някаква 2 din мултимедия на JVC, но работеше когато си иска и не можеше да се заключи на шейната . Съответно стърчеше  навън. Та...........така и така бях разглобил за монтажа на темпомат-а, реших да се справя и с този проблем. Излезе че е напъвана със сила да влезе и имаше протъркан кабел, който е опирал на маса. След изолирането му и подредбата на кабели и букси всичко си дойде на мястото.

038136229.jpg?r=0

За временно ползване върши работа, но при първа възможност ще бъде подменена с това: 

https://www.aliexpress.com/item/Universal-2-din-Android-4-4-Car-DVD-player-GPS-Wifi-Bluetooth-Radio-Quad-Core-DDR3/32669808886.html?spm=2114.01010208.3.33.MpAfFD&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_2_10152_10065_10151_10068_10171_10084_10083_10080_10082_10081_10110_10136_10137_519_10111_10060_10112_10113_10155_10062_10114_437_10154_10056_10055_10054_10182_10059_303_100031_10099_10078_10079_5030020_10103_10073_10102_10096_10123_10189_10052_10053_10142_10107_142_10050_10051-10050,searchweb201603_2,ppcSwitch_7&btsid=ed0e5f28-6eda-40f2-aadf-5b6be3c0ee37&algo_expid=fe39ff0a-0970-4886-b1a9-890092a12b23-4&algo_pvid=fe39ff0a-0970-4886-b1a9-890092a12b23

 

3. Също така ми залежаваха едни Херц-ове и реших да ги монтирам. И те ще са временно явление, тъй като съм намислил да монтирам компонентна система, но ще се монтира като се захвана с обезшумяването.

038136232.jpg?r=0

 

От интериора остана  да се добави подлакътник, след това колата се вкарва за боя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Здравейте колеги, от доста време си търсех оригинален накрайник за ауспуха(да не седи дупка на бронята), но така и не намерих. Пусти VRS-и........или търкаляни по таван или със заден удар :) . След това реших да търся някакъв афтърмаркет.....те пък много скъпи. Читавите са над 80 лв. Накрая реших аз да си направя. От старата кола ми бяха останали неръждаеми тръби ф60.3 и ф50 , които ползвах и след около половин час работа се получи това:

038288186.jpg?r=0

038288187.jpg?r=0

038288188.jpg?r=0

038288189.jpg?r=0

038288191.jpg?r=0

Не е кой знае какво, но като за без пари е екстра. Остана само да го полирам. И като сме на темата препоръчайте ми сервиз за монтажа. Какво ви е мнението за Крафт Дружба?

 

Също така моля за мнение относно премахване на катализатора и монтаж на резонатор на негово място. Преди да ме нахраните искам да подчертая че не желая да си свалям катализатора, но имам съмнение че е запушен. Колкото и смешно да звучи колата ту върви ту не. Например.....паля и тръгвам.....усеша се че върви по малко, в следващ момент удрям дупка и започва да си върви както трябва. Преди да правя каквото и да е със сигурност ще се чуя с Пепи да я прегледа. Миналата седмица сканирах с моя VCDS, но единствените грешки бяха за централното( май е тръгнало микро ключе) и за бутона на спирачката за стоповете(беше се разместил). Кой знае от колко време си карам без стопове :D

 

Благодаря предварително за критиката и съветите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кюнеца е супер. И по-красив от повечето боклуци, които са заляли пазара :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.

 

Благодарение на колегата kukumitcin се сдобих със задни разпънки.Много съм щастлив тъй като бях решил  да си ги правя сам, но така си спестих доста главоболия. На всичкото отгоре колегата се е постарал да ги боядиса в черна перла. Искат само едно полиране.

038300017.jpg?r=0

 

Така....стигнахме и до въпросите.

1. Някой колега слагал ли е такива разпънки на комби?Въпроса е дали ще легнат точно както при хечбег-а? Иначе имам нитачка за нит гайки. Ако всичко пасва едно към едно монтажа няма да е проблем.

2. Как по дяволите се свалят лайсните на номерата? Преди време пробвах с дърпане и усукване но не стана. Вече имам клубни лайсни и искам да се брандирам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Май си водя монолог, но все пак ще кажа Може пък да съм полезен на някой.

 

Отговарям си на въпросите:

 

1. Разпънките стават. Багажника не е толкова мръсен, колкото изглежда на снимката :D

038309313.jpg?r=0

 

2. Пластмасата под номера явно е немски стандарт , тъй като захвата е съвсем различен от този на лайсните които ми прати Юли. Явно ще се побългарява.

 

И най накрая да се похваля. Днес мой приятел, който работи в тунинг магазин ми докара лупи за вграждане във фар Моримото.

038309314.jpg?r=0

 

Също така се сдобих с джанти 17" ,ET35, 7.5J реплика на Avus Ronal с 10 болта 5х100 и 5х112. Проблема е че са три броя, но за без пари не мога да се оплаквам. Сега трябва да си намеря или един брой от същата реплика или два броя оригинален Avus Ronal,  който е ЕТ 32, 5х100 и се монтира на Ауди С3. Ако някой колега чуе нещо да свирка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли разлика с разпънките?

Лупите...Младен беше монтирал по спомен такива лупи. Лично на мен не ми допада визията с тях и бих предпочел самия фар да е от тези с ксеноните.

Джанти ще изпаднат! Сигурно вече те чакат от някъде :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разпънките още не са монтирани. Ще ги слагам като започна изолацията, да не си правя 2-на работа. Сега само ги наложих пробно. Като цяло ме съмнява да има някаква осезаема разлика. Относно фаровете съм на 100 % съгласен че оригиналния ксенон е по хубав, но така и не изпаднаха такива фарове. Моите фарове освен лупите ще бъдат и леко персонализирани, но още не съм решил каква ще е концепцията. Клоня към черен рефлектор и черни капачки на лупите, но не мога да си го представя как ще изглежда и май ще се решава в процеса на работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако трябва да съм честен, по скоро ще пречат ако се товари нещо дълго и трябва да се спуснат седалките. Купих ги защото са оригинални за Шкода и бяха пуснати на добра цена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво, добре се получават нещата!

За фаровете, действително с монтаж на тези лупи, няма как да получиш визията на фаровете със заводски ксенон, но по-важното е, че с тях буквално ще прогледнеш.

Преди време бях монтирал същите, с разликата, че замених оригиналните лупи (заради изгорели рефлектори) на фар със заводски ксенон. Резултата беше фантастичен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Здравейте колеги.

Миналата седмица ми се случи доста неприятна случка с колата. Сутринта трябваше да закарам дъщеря ми на преглед, всичко точно.....качваме се в колата и тръгваме, стори ми се че ръчната задържа леко, но все пак продължих. Върнахме се от прегледа и точно паркирах колата и като най големия аматьор реших да  "раздвижа" ръчната като я дръпнах и спуснах няколко пъти.........фатална грешка. Задните колела блокираха на 100%. Съответно след като останових че проблема не е от жилата на ръчната, единственото заключение беше че са ми блокирали апаратите. Реших че ако ги дам да ги рециклират няма да свършат работата както на ме би ми харесало и реших да си ги правя сам. Речено сторено.

 

Както ще видите от снимките имаше много корозия около механизмите на ръчната........съответно се движеха едвам едвам. Купих два ремонтни комплекта и се захванах за работа.

038329248.jpg?r=0

038329249.jpg?r=0

038329250.jpg?r=0

 

Всичко беше разглобено, нмогократно обезмаслено и освежено. Следващата снимка е малко преди да започна да сглобявам Легото.

038329251.jpg?r=0

 

И крайния резултат.

038329252.jpg?r=0

038329253.jpg?r=0

038329254.jpg?r=0

 

Вече механизмите на ръчната работят безупречно. Измъчиха ме гадовете ама се получи задоволително. Остана да купя нова спирачна течност, да източа старата , да промия системата и накрая монтаж  на апаратите. :)

 

Имам и един въпрос, когато свалях водачите на съпорта не обърнах внимание че са различни. Единия е прав , а другия е етажиран с промяна в диаметъра . Има ли значение каква е подредбата? Ако някой го е правил и знае ще съм благодарен да сподели.

 

П.П.

Ако мислите че ще е полезно на някой мога да направя тема в "Сам се справих" как се рециклират(освежават) задни спирачни апарати.Снимал съм почти всяка стъпка, така че не мисля че ще е проблем да формулирам една подробна тема по въпроса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неприятна случка с хепи енд :)

Ванка, пускай смело снимки и описание на ремонта в Сам се справих. Със сигурност на мнозина ще им бъде полезно и интересно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес монтирах апаратите, но пак задържат задните колела. Консултирах се с приятел който има сервиз и каза че може да е от спирачните маркучи. Сигурен съм в моята работа тъй като това не са първите апарати които съм правил. След разговор с момчетата от Трансексперт разбрах че има още два маркуча които се намират около задния мост. Това напълно ме отказа да довърша сам колата, поради причината че нямам гараж, а не ми се лежи в калта пред блока. Та в общи линии си записах час в Трансексперт за смяна на жила на ръчна, спирачни маркучи и спирачна течност.       

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 месеци по-късно...

Здравейте колеги. От доста време не съм писал, но не ми остава никакво време.

 

1. Първо ще дам малко ъпдейт за спирачките. Няма да повярвате какво се оказа. Така.......закарах колата в Трансексперт за смяна на жилата на ръчната и спирачна течност. Също така момчетата трябваше да погледнат защо задържа ръчната. След около 2 часа ми се обадиха да ми съощят че виновника за задържането на ръчната е стоп машинка Топран, която бях сменил преди седмица. Била се разглобила и задържала педала на спирачката леко натисната :fool: . Та в общи линии ревизирах задните апарати заради стоп машинка .

 

Така и така сме на темата със спирачките. Някой да има един или два задни спирачни апарати за части? На единия ми апарат не работи механизма за ръчната., а не се предлага като резервна част.

 

2. Купих два носача от колега от форума, дадох ги на песъкоструй и им обух нови тампони( плътни от Ауди С3)

038517928.jpg?r=0

038517929.jpg?r=0

 

3. Също така си купих джанти за лятото. Май са от Сеат Леон Купра, ама не съм сигурен. Също минаха на пясък, следва да ги дам за проверка,  боя и обуване на гуми.

038517930.jpg?r=0038517931.jpg?r=0038517932.jpg?r=0

 

Това е в общи линии. Като се постопли малко времето се захващам с обезшумяването, след това боя и пране на салона.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Благодаря за пожеланията колеги. Относно събора тази година май няма да мога да присъствам, но със сигурност ще дойда на някоя локална среща. Относно спортните амбиции............такива нямам. Спазвам си ограниченията и карам разумно. Годините в които давах газ по светофарите са много далече в миналото. Все пак спирачките са много важни и ако дисковете и накладките не са ок е бъдат подменени моментално. Като опаковка правят добро впечатление. Преди време купих дискове ATE за Пасат-а и ми ги дадоха голи в най обикновен плик. Все пак опаковката не е важна , а качеството. Дано са прилични.

 

Колета изглеждаше така:

038060994.jpg?r=0

Дисковете:

038060996.jpg?r=0

038060997.jpg?r=0

И накладките:

038060998.jpg?r=0

Здравей. Може ли да споделиш дали си доволен от дисковете RIDEX и наклатките на STARK?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Също ще е много полезно за мен ако споделиш какви са цените за песъкоструй на джантите и после боята? Къде ги даде?

 

Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега.

 

На първия въпрос ще ти отговоря твърдо не. Дисковете биват(за цената си), обаче накладките не струват. Първите 3000 км. бяха екстра, но след като ми блокираха задните апарати буквално се изпекоха за 500 метра. Моят съвет е да не се занимаваш.Аз  ще сменям и дисковете и накладките(предни и задни). Колегите които писаха относно спирачките бяха прави  само че аз си падам мазохист и реших да пробвам.  Ако си от София и нямаш отстъпки мога да те пратя в една фирма(така и не и научих името), пада се над Крафт дружба. Там имам около 40 %.

 

За песъкоструя ми взеха 25 лв на джанта.Цеха в който се помещават се намира на бул. Ботевградско Шосе и ул Витиня. Човека се казва Иво и тел му номер е о8864131о6  Джантите ще си ги подготвя аз  а ще ги пръсне мой приятел, който работи като бояджия . Иначе съм чувал че бояджиите взимат  около 200-300 лв. според зависи колко е сложна джантата за боядисване. Иначе праховото боядисване излиза много евтино, но според мен не е много полезно за джантата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти! Търсех обратна връзка понеже гледам доста хора вече поръчват от там и са доволни разни части и са доволни. Има и някакви по-оригинални марки. Мен друго ме притеснява, че чувам вече от няколко независими източника Ate дискове да се кривят много бързо (менте ли са не знам), a цените са както подобава. 

 

В момента нямам нужда от смяна на дискове, но отзад съм с барабани и са в лошо състояние. Предполагам са си оригиналните, колата е 2002ра :D. И челюсти ще трябва да взема, тях може и от тука, но просто се почудих дали има смисъл да сменям с Ate, дето ще се прецакат или направо да си сложа нещо по-ниско като цена, но с не лошо качество.

 

Като казваш дисковете са "що годе", защо си решил да ги сменяш? Криви ли са или са с от мек метал и бързо се изяждат?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен случая е друг, дисковете са си прави, но накладките след изпичането станаха зверски твърди и надраха дисковете. По принцип не пречи да им се вземе една стружка, но така и така ще разглобявам.........искам да направя спирачките веднъж и повече да не се занимавам.

 

 

Относно АТЕ като марка, преди няколко години монтирах предни дискове на Пасата и не съм имал проблеми. За няколко години ползване нямаха никакъв ръб, камо ли да са криви. За шкодата съм се насочил към дискове Цимерман и накладки Текстар, но все още не е решено на 100%

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.