Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Моят Супърб 2012 ТДИ


Kograman

Recommended Posts

Здравейте.

Само Шкода не сме имали в семейството.От скоро сме собственици на Супърб 2012 ТДИ 4х4 170 к.с

Пълна сервизна история,купувана е от Бг. На 164 000км.Напълно обслужена до тези км,включително Халдекс-а.

Днес след като я покарах,извадих ключа и на малкият дисплей изписа :

 

Check Deadlock. See Owners Manual

 

Защо го изписва това?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 308
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Kograman

    133

  • shaft

    29

  • Milen Dimitrov

    23

  • Цецо75

    20

Най-много писали в темата

Спокойно колега. При мен е същото, а според и при всички други е така. Няма какво въобще да го мислиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря. 

Как мога да активирам да се прибират страничните огледала автоматично,след гасене на двигателя?
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Колега,

 

Би ли обяснил все пак на човека какъв точно е проблема или съобщението за какво се касае, още повече, когато пишеш, че при всички е така.

 

Аз съм с 2009 супърб и нямам такова съобщение.

 

Поздрави!

 

Спокойно колега. При мен е същото, а според и при всички други е така. Няма какво въобще да го мислиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е предупреждение. Става въпрос за заключването на автомобила - когато се заключи с дистанционното от вътре няма излизане. Може да се деактивира тази функция с бутона на колонката между левите врати.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е предупреждение. Става въпрос за заключването на автомобила - когато се заключи с дистанционното от вътре няма излизане. Може да се деактивира тази функция с бутона на колонката между левите врати.

Благодаря Ице!

 

Аз също не знаех за какво става въпрос.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Огледалата няма как да се прибират, с изгасването на двигателя.

Или от копчето на вратата, или със задържане на бутона за заключване на дистанционното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Огледалата няма как да се прибират, с изгасването на двигателя.

Или от копчето на вратата, или със задържане на бутона за заключване на дистанционното.

Т.е няма опция,като я загася и я заключа да се приберат автоматично?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Т.е няма опция,като я загася и я заключа да се приберат автоматично?

 

По-скоро не, защото моторчетата им не са пригодени да ги "ръчкаш" нон-стоп  - например, отключваш за нещо колата - те се отварят, заключваш я - затварят се и т.н. Не са измислени, щом дадеш на контакт/запалиш и т.н., да се отварят, както не са измислени и да се затварят самички, когато я заключиш. При новите не знам как е, но така беше направено при по-старите. :)

 

Идеята на прибирането на огледалата е, че когато спреш някъде на тясна уличка/гараж - задържаш си бутона - прибира си ги, но не винаги при заключване да ги прибира.

 

Повече информация тук:

https://www.briskoda.net/forums/topic/242130-auto-folding-mirrors/

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Октавия 2015г, след като се  заключи, се прибират.Предположих че и тук стоят така нещата. Друг въпрос. При скорост около 120-130 км/ч волана започва леко да тресе.Щом натисна спирчаките започва да тресе повече.Предполагам ще трябва да сменявам дискове и накладки.

Дисковете нямат ръб,изглеждат иделано,но явно имат отклонения(едва ли от накладки ще тресе).

Как бихте ми препоръчали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

100% дисковете са ти криви :) Вероятно щом загреят се усеща доста повече. Пробвай при скорост 40-60км/ч, на хубав равен път, да натиснеш лееекичко спирачката, колкото да се трият накладките в дисковете и се опитай да усетиш има ли едно такова спиране на тласъци - все едно захваща и отпуска спирачката. 100% са дисковете това, но хръвляш и накладките задължително - слагаш нови.

 

Първите ПОНЕ 500км караш лекичко /като бабичка и спираш полека - "от 100 метра", така да се каже/, за да може новият чифт да си "паснат" хубаво - не съм кривил дискове, след като съм ги сменял и съм спазвал това нещо. Трябват им поне около 1000км без резки/екстремни спирания, за да не се изкривят и новите, защото качеството е боклук навсякъде.

 

Някои хора ходят и ги престъргват, за да се изправят - но аз лично не харесвам този метод :)

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не хвърляйте човека направо на нови дискове и накладки! Колега, едно пребалансиране е почти без пари и аз бих започнал с това, защото вече имах такъв случай на моята кола и се оказа калпав баланс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не хвърляйте човека направо на нови дискове и накладки! Колега, едно пребалансиране е почти без пари и аз бих започнал с това, защото вече имах такъв случай на моята кола и се оказа калпав баланс.

 

Ама Ице, натискаш спирачката и почва да вибрира още повече воланът - 100% са дисковете. :) При мен беше 1:1 същото, както и при много други... Иначе, ако е калпав баланс, така ли ще прави при натискане на спирачката? Според мен - не. Няма да се влияе от спирачката това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е от баланс.Колата до 150 върви в права линия,само волана леко трепери.Но,натиснеш ли спирачките, волана си има собствено мнение по въпроса.

Гумите са нови,на 1000км.Да,стояла е 7-8 месеца на паткинг и само е местена,ама не вярвам да се деформирали самите гуми.

До 100км/ч,дори и волана не трепери.Но подмина ли ги,започва.

Остава да намеря къде да ги сменят,и да ги поръчам разбира се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да изключиш напълно баланса - размени предни със задни  (за 15тина лева) и тествай пак. Ако спре вибрацията 100% е в гумите/джантите/баланса проблема. Ако не спре и продължава да вибрира пак при натискане на спирачката - 100% са дисковете. Това ми казва бобът, който хвърлих преди малко, нали... :D

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Звънях до сервиза който се препоръчва до разклона за с.Герман. Очаквам цена от тях,и кога ще може да я вземат да ги сменят.

 

На този е-майл у пуснах запитване:

 

transexpert@abv.bg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уцелил си мястото на 100% :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно прибирането на огледалата - тъпо е според мен сами да се отварят. Предствете си, че сте я заврели плътно до стена. Как ще излезнете без да потрошите огледалата, ако сами се отварят? Или ако са се обледили зимата?

 

Това е малко като оная глупост сама да пуска задната чистачка. Какви гадости съм чувал откъм задното стъкло зимата....

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно прибирането на огледалата - тъпо е според мен сами да се отварят. Предствете си, че сте я заврели плътно до стена. Как ще излезнете без да потрошите огледалата, ако сами се отварят? Или ако са се обледили зимата?

 

Това е малко като оная глупост сама да пуска задната чистачка. Какви гадости съм чувал откъм задното стъкло зимата....

 За мен е много полезна екстра.Излизам от колата,заключвам и се прибират сами огледалата. На Рено Меган,Лагуна са така.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом тресе над 100 км/ч най-вероятно е от небалансирани задни гуми, но пък тогава обикновено вибрацията е в цялото купе, а не във волана.

И аз бих започнал с баланс на гуми и след това нови дискове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Вибрация по купето няма никаква.Само в волана.Намерих предни дискове на ATE на цена 220лв или Brembo на цена 136лв комплет. Накладки 70лв комплект TRW. 

Мисля тях да взема.

Редактирано от Kograman
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, парите са си твои, но за 15 лева ще размениш и пребалансираш четирите колела. Моите гуми бяха на 30 километра, с чисто нови джанти от завода. Свалени и стояли в склад 5 месеца. Сложих ги и се започна с тресене на волана около 100-120 и яко мятане на волана при натискане на спирачката, включително имах вибрация в педала. Тогава пак всички пророкуваха за криви дискове, но след баланса всичко се оправи и сега, близо 70 000 км по-късно съм си със същите дискове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като ги сгънеш от ключето на врата не се отварят сами когато запалиш, само когато си ги прибрал с ключа се отварят автоматично.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.