Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Фаворит- гасне в движение и не пали топла?!


plovdiv123

Recommended Posts

 Здравейте!

В тези горещи дни, забелязах, че след като е карана и загряла, колата след това пали трудно и гасне.

Качих и малко оборотите, но проблема продължи и дори се задълбочи- гасне в движение, ей така без нищо, както си карам и изведнъж- червени лампички. Много неприятна ситуация, особено когато отзад има коли и трафика е интензивен. Един приятел от Еуратек ми каза, че гасненето в топло време при стартиране се дължало на летливите и най- леки фракции на бензина, но не ми се вярва проблема да е само от това! Гасненето в движение взе все повече да се учестява. Бензин има, и двата филтъра са сменени скоро, колата няма газ, нито глъхне преди това, нито дава някакви признаци, че ще загасне- ей така от раз и няма никой, както си караш... Също ми прави впечатление, че придърпва малко, като върви и на празен ход, шума от мотора не е както беше преди, на моменти глъхне за секунди, после пак усилва, въобще работи неритмично... Къде да търся проблема според вас- свещи, кабели, нещо запушено, настройки и т.н.. Благодаря за съветите! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

     Ако колата е с горивоподкачваща помпа с платно, при висока температура платното се деформира и не подкачава гориво. Колата може да угасне и в движение. Имал съм такъв проблем. Идея за решението взех от сп. "За рулем" , където обясняваха проблема при ЗАЗ, "Москвич" и "Жигули". Капачката на помпата се прави с ребра за охлаждане. Там беше показан и чертеж за стругарска работа. Аз просто направих пластини от алуминий и ги прихванах с винтовете на помпата. Ако Ви се случи на пътя, намокрете един парцал и го сложете на помпата, за да се охлади. Ако проблемът е там, ще се реши веднага.

     Иначе това е бил стар проблем едно време на "Варшава", "Москвич", ЗАЗ и др.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Ако някога е мокрен двигателният отсек - вероятно полуокъсила бобина е проблема. Коварен дефект, филмът е игран.

Проверката е или с нова бобина, или някъде да ти измерят високото напрежение на свещите, като окъси не може да вдигне достатъчно, затова и ти придърпва, не пали всеки път.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  Иначе това е бил стар проблем едно време на "Варшава", "Москвич", ЗАЗ и др.....

 

....съветски автомобили

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

          Малко пояснение. Не е проблем, че возилата са били съветски, а че са проектирани да работят на по-северни географски ширини и термоизолационната подложка между гориводкачващата помпа и блока е по-тънка, отколкото тропическото изпълнение на автомобилите, където тази подложка е по-дебела и дебитът на водната помпа е по-голям.

Не политизирайте техниката колеги!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не политизирам. Не знам защо се подразбира така. Аз съм луд фен на съветската техника. Особено камионите.

Просто мога да ти допълня списъка с марки автомобили.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.