Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Спирачни дискове и апарати.


maxrpm

Recommended Posts

Здравейте, днес на едно приятелче му сменяхме дисковете и се оказа, че новите марка АТЕ мисля че бяха, челната им страна стърже в апарата. Наложи се да подложа 4 шайби по милиметър между апарата и супорта,(по 1 на всеки болт) за да излезе целия апарат напред. Някой налагало ли му се е да прави подобна дивотия или просто дисковете АТЕ не стават?

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Е колко да са 3 вида, нали са 98мм и 100мм. Да не са пък объркани ? Фавото е 1994.

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

не знам колко са . Стандартни за фаворит/фел/поло. Но просто все едно самия диск спрямо главината е изнесен навън, към гумата, иначе диаметъра е ок. В момента с новите накладки, буталцето е почти изцяло в апарата, има около 1мм ход до края.

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обърни внимание на буква D

 

http://prikachi.com/images.php?images/663/9155663c.jpg

 

http://prikachi.com/images.php?images/664/9155664Q.jpg

Редактирано от knejata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

е точно буква D е проблема! 4х100 два модела ли са ? Аз като ходих да си купувам дискове, Ангел ме пита за каква кола и аз му казах за черна фелиция, и си паснаха точно, после и главините смених, пак си бяха ок.

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той и мене ме пита ,ама явно има минимална разлика.Въпроса е дали е проблем да си карам така с подложени шайби.Аз мисля ,че няма нещо страшно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз два модела открих, но може и да са три, както казва колегата rgc....

Редактирано от knejata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Аз хубаво, ама на кутията на Краси си пишеше фаво/ фел/ поло. Въпроса е дали има 2 модела 4х100 и дали може да се кара с подложни шайби, както при 120 ката... Ти, Гена, много пъти си ми казвал - "Леко, Саше, това не е 120ка!" :)

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С подложени шайби не е добре - намаляваш резбата , която държи апарата и рискуваш развиване на болт ... незнам , защо още като сте видяли , че нестава нр сте ги върнали да ви ги сменят ... и аз бях в същия филм преди години с Фаворита (живеех с мисълта , че всичко 4х100 става , ама нъц) ... ако искаш да караш с тез дискове отиваш или на главина или на шенкел от Фелиция (незнам къде е разликата).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Не е толкова проблем, голяма част от резбата на болта се зави в апарата, а има и федер шайби. Нямаше как да ги върнем , защото са купувани доста отдавна , а и направихме едно кръгче 200метра и апарата ги надра леко. Аз усетих, че имаме проблем , чак когато видях че колата не може да върви на 2ра, от части и аз съм си виновен, ама то акъл море, глава шамандура.

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги пазарувай частите по рамата, като им кажеш черна Фелиция за тях е все тая какво ще ти продадат от наличните варианти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Шкодата не е нормална кола, при нея горе долу всичко е едно и също през всички години на производство. Другото е че аз имам огромно доверие на Ангел, като му каза че искам части за "черна фелиция" знам че той знае че това е 136 мотор, 1998, който е бил с хидравлика и клима внос от Италия. Все пак пазарувам от там от малък.  Не обичам да си поръчвам части по рама, даже като си купувах ауспух оная ме пита по телефона коя година , колко кубика - казах и от 1976 до 1990 всичко е еднакво!

 

По темата - чух се с едно приятелче и той ми каза че дисковете 4х100 са 2 модела , 1993 била някаква междинка и след това са като фелициевите. Питах го дали е ок да се кара с подложни шайби, човека каза че е ок и това е единствения начин да се направи.

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да кажа,че колата за момента върви и спира без проблем.На кутията на дисковете размерите са 236х12,8 само това е оказано като размер.

Нека някой качи размера за моя модел да ги имам- пък ако имам пари може да купя и правилния размер, но засега не виждам да има нещо нередно в начина на спиране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.За Fav/Forman до 12,1992г с междуболтово - ф 98 мм. 

038160991.jpg?r=0

 

 

 

2. За Fav/Forman  от 01,1993г. до 03,1994г. с междуболтово -ф.100мм.

 

038160990.jpg?r=0

 

 

3 . За   Fav/Forman след 04,1994 г. и за всички мод. Fel. независимо от мотор и година  с междуболтово - ф. 100мм.

 

038160989.jpg?r=0

 

 

 

 

Основната разлика е в размер D и в междуболтовото разстояние .

Надявам се че съм бил полезен . 

Редактирано от rgc
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги пазарувай частите по рамата, като им кажеш черна Фелиция за тях е все тая какво ще ти продадат от наличните варианти.

 

За автомобили преди 2001г. по рама няма как да се открият частите за Шкода . Просто не са вкарани данните в системата по VIN за дадения автомобил .

Необходимо е да се уточни модела , мотора и годината на производство .  

Редактирано от rgc
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.