Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Autozone.bg - онлайн магазин за консумативи. Коректни!


shaft

Recommended Posts

Здравейте,

 

Понеже много хора ме питат на лично съобщение, скайп, както и по телефон - от къде си купувам консумативите за колите (масла, добавки, козметики) и т.н...

 

Пазарувал съм няколко пъти само от autozone.bg. Аз съм "болен човек" на тема автомобил и поддръжката им (понякога прекомерно) - много внимателно избирам какво да сложа в моята лична кола, защото разчитам на всяко завъртане на ключа да запали и да върви безпроблемно при всякакви условия. Затова залагам само на сигурно и изпитано!

 

Доста доволен съм от autozone.bg, продуктите са качествени, заявките се изпълняват бързо, няма размотавания (много мразя да чакам нещо - най-лошата ми черта е това, но когато планирам/набележа нещо не обичам да се проточва много-много).

 

Купувал съм от тях, преди за Шкодата, добавки на Бардал/Bardahl и ЛикиМоли/LiquiMoly. Също така пазарувам масла Motul (за колите от подписа ми) само от тях! /днес получих поредните/

 

Хубаво е да се знае, че стоките ги купуват директно от официалните вносители на всяка марка, а не през "четвърти-пети" човек...

 

Пиша това, защото обяснявам по много пъти едно и също нещо на хората на ЛС.

 

Досега, всеки който съм посъветвал да си купи от autozone.bg, каквото му трябва, е останал доволен и ми е благодарил. Затова, ако се чудите от къде да си купите консумативите - препоръчвам ги смело!

 

Малко честни и читави хора останаха... Ако се сметне за реклама - да се изтрие всичко - не обичам да правя реклами и не правя реклами, защото нямам полза от това... :)

 

Поздрави!

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се наредя и аз в списъка с доволни! И аз съм доволен от въпросния онлаин магазин. Колега с октавия пазарува от тях и ми ги препоръча. Поръчах масло за автомобилът ми, спрей за освежаване на табло и за почистване на климатика - всичко необходимо ми беше доставено в уговореното време. Само едно не ми хареса - трябваше да си дам рамата, за да ми намерят филтрите, защото в сайтът им няма филтри, но в крайна сметка всичко е супер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.... Само едно не ми хареса - трябваше да си дам рамата, за да ми намерят филтрите, защото в сайтът им няма филтри, но в крайна сметка всичко е супер.

 

Съвсем нормално е да ти поискат рамата, за да не стават грешки. Така ще направят във всеки официален сервиз. Това значи, че са професионалисти.

Аз също съм им ползвал онлайн магазина и съм възхитен от коректното отношение и рутина.

Мога спокойно да ги препоръчам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз взимам масло и други глезотийки от Autozone.bg.

Винаги всичко е било точно и доставено навреме.

:doubleup:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

+1 и от мен

Пъръчах си два технически спрея - бързо, лесно, точно....и вскусно щеше да е, ако имаше секция за пици примерно  :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 и от мен за autozone.bg. Поръчах си масълце и шампоан за колата .Така се случи , че си поговорих и по телефона с техен служител , като разбра че знам за фирмата от нашия форум, определено стана още по- любезен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също съм много доволен от autozone.bg! Поръчах си масло и пълен набор филтри за Вишнята, даже за филтрите имаше толкова голям избор, че се обърках :)
И служителя, с който говорих по телефона и от който си взех нещата беше много любезен и отзивчив :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 пълен набор филтри 

 Аз никъде не виждам да предлагат филтри или това е само с обаждане или запитване? :eusa_think:

 

Искам да споделя с колегите от форума впечатленията на опитни браншовици относно нароилите се напоследък евтини онлайн "магазинчета" с невероятно ниски цени.

1. Някои от тях се явяват чуждестранни юридически лица  и при възникване на спор не Ви защитава КЗП, а трябва да водите спора по законодателството на съответната държава дори и да е член на ЕС.

2. Бъдете особено внимателни към сайтове с регистрация в бившите съветски републики Литва, Латвия и Естония. Още с разпадането на СССР в тези новопръкнали се държавици се завъртяха безбройни мошенически схеми. Не забравяйте, че ако България влезе в ЕС в резултат на тежки и откровено унизителни преговори, въпросните държавички бяха приети по ускорена процедура с откровената благословия на силните държави в ЕС.

3. Сами си задайте въпроса защо цените са някак си нелогични и съмнително ниски и то най-вече за особено търсените изделия. Как например една част, която обичайно е винаги по-скъпа в който и да е магазин с витрина тук е по-евтина от значително по-нискокачествена от друга марка.

И още много други неща правят странно впечатление и бъдете внимателни защото е невъзможно всичко да бъде упоменато!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не Ви разбирам, честно... Живеете в миналото ли, където всеки си има складче в задния двор и е купил някаква съмнителна стока, която е била на "промоция", и за да не я изпусне я е струпал в задния двор/хамбара, фолирана, да отлежава с години, докато някой научи, че еди къде си има магазинче и влезе да попита случайно - може и да си купи нещо, евентуално... Много ми е странно. Знам и как се оправя такава стока след това... Знам и какво точно правят големите магазини, като еМАГ, на който "хората" много се радват в момента и т.н.

 

Относно AutoZone.bg - хората се опитват да правят бизнес в България. Българи са. Опитват се да го правят честно, без простотии, без сърдити чичковци и без излишни главоболия и отживелици, защото всеки от Вас има телефон в ръката нон-стоп и може да пазарува, дори докато седи в кенефа с телефона си (всички знаем - там се мисли най-добре, раждат се идеи). Това вече е създадено като потребност и улеснява адски много бизнеси и адски много идеи могат да излязат, като заек от тази шапка. Аз подкрепям такива хора, защото те знаят как да хванат вълната в днешно време. Отделно знам, че се пазаруват само качествени неща, защото съм имал вземане-даване не веднъж и съм напълно доволен.

 

И още нещо относно цените и "тем-подобни глупости" - За Санта Прасето в момента си пазарувам някои неща директно от Корея (от Северна, както ме бъзикаше един приятел наскоро /това е в рамките на шегата, разбира се, че от Южна Корея/) - частите са маркирани MOBIS (Хуй-дай-ският OEM производител), с холограмка, с всичките им истории, не пише Made in EU, не пише Made in China, пише си Made in South Korea... Вероятно, докато дойдат до България, докато Хуй-дай България плащат на работници, складове (понякога имат нещо на склад, все пак), данъци и други глупости - ОЕМ частите стават х10, х20 върху дадената цена от Корея, като така се налага някаква ценова политика в цяла България.

 

Имам много примери, които мога да напиша, но ще напиша само два по-интересни:
- пръскалките на чистачките отпред са на три лъча "по подразбиране" - така си идват от завода. Мен не ме кефят така, да пръскат на три лъча/струйки, и реших да си ги направя както са на Шкодите, например (дъговидно). Разучих какво ми трябва, разгледах на браушките форумите и видях, че имам два варианта - да поръчам пръскалки за Волво, които са 1:1 същите, каквито искам аз и пасват перфектно, без никакво преправяне - цените във Волво няма да ги споменавам, ще напиша какви цени намерих за точните части, общо казано, в България - по 77-80лв едната пръскалка (те са два номера - лява и дясна) - тоест 160лв за две малки "пи6ki".  Вариант две ми беше от KIA Sorento, които са се изхитрили и са си направили по-яки пръскалки - хоп 1:1 същите, пакетирани MOBIS, стикери, микери, всякакви глупости ("мижи да те лажем") от Корея - 35лв двете ОБЩО. Добре ли е? Смених си ги и до днес си карам с тях - не са се "стопили", не са спрели "да работят" все още... Защо тогава тези в България (1:1 същите - държал съм в ръцете си и такива от 160лв и такива от 35лв), всички фирми, които предлагат кур-ейски части ми обявиха интересна цена? По-горе съм отговорил. Идеята на един бизнес е да печели, не да излиза на нула или на минус, след като се тегли чертата на разходите. Тук ще кажете "Ето, ходил си на място, да ги видиш нещата" - да, при официалните вносители/дилъри с 300 зора ги накарах... всички други "нямаха на склад" и трябваше да чакам 10 дни (вероятно да дойдат тези, които си поръчах аз - горе-долу толкова време им отне да дойдат). Човек се учи. За такива покупки от чужбина всичко е на риск - съгласен съм, но и там си има "сигурни" и "спокойствие-носещи" начини за пазаруване (всичко, което може да се изгуби е само "време", пари не се губят) - може би ще е интересно на някого да напиша една такава "ограмотяваща" тема.

 

- лентовият кабел на воланът ми се прецака окончателно преди около седмица (скоро ще го сменя) - в България цени от 55 до 650лв (за три вида, които пасват) - окей, този от 650лв го вземам за 60лв от Корея 1:1 същия, пак марката е MOBIS, пак е опакован 1:1 с това, което ще получа в представителството в България на дебеличката ценичка - може би съм се прецакал - сигурно, даа.... ;) Този от 55лв го няма в целия нет - тоест, никой-никога не си е купувал такъв, като производител е непознат на целия свят - не бих рискувал с такъв (а може да се окаже, че е най-добрият в света, само където не трябва да плащам "такса-марка/производител"). Не рискувах.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах японска кола до преди няколко години. И аз като Венци сравнявам цените и доколкото е възможно произхода на една част преди покупка. Това, което забелязах преди години за корейски и японски части е, че има 2 начина за покупка - от склад в Европа или Азия, където основния производител е решил да си вкарва целия асортимент или директно от търговец на местно ниво, в конкретната държава. Доставката от Европа е около седмица, от Корея с ЕМС пак толкова. Разликата в парите е от 30 до 100+% по-ниска цена при поръчка от местен търговец за Япония/Корея. ЕМС е 40-60usd със застраховка до България. Има и по-евтин вариант за доставка, но не съм го ползвал - с обикновен колет. Разликата в цените за БГ/Европа/Япония на артикулите, които съм поръчвал е била х5/х3/х1. Направи ми впечатление, че на дребните или нискостойностни части надценката стига до х10+, докато за скъпи части е 30 до 100%. Но, най-хубавото за мен беше, че когато поръчвах части от Япония, те бяха с по-добро качество от тези в Европа! Определено има значение пазарът, за когото са предназначени. Не съм ги избирал от магазин с витрина или видял/пипнал преди да ги платя, и въпреки това всичко е било ОК. Твърдо съм за онлайн пазаруването, но е трудно да направиш име и да спечелиш доверието на клиентите. Ние, българите имаме един принцип на изпатилия - всичко евтино е кофти/менте/боклук...

 

ПС. Някой път минавах без митница, в друг случай съм ходил да си освободя стоката и да заплатя мито. По спомен за резервни части беше около 5-7% или за по-бързо 20ка под гишето...

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с Иво - ако е нещо голямо - ЕМС, разбира се - иначе, аз лично досега само с обикновен колет съм действал - отнема около 10-тина дни да дойде до България от Азия - и ето тук се усират "нашенците"! - поне 3 дни са им нужни докато се придвижи от РСЦ-то до пощенската станция, където мога да си го взема (не дават в РСЦ-то да отида да си го прибера, а в моят случай това са 10 километра разстояние и 3-4 дни изгубени в мотаене и сортиране)...

 

И да добавя - абсолютно съм съгласен и с това, че много трудно се гради име и се печели доверие в България, при онлайн търговията. Например, хората си казват "...ааа, този го дават по телевизията, значи няма къде да избяга и едва ли продава ментета..." и отиват на съответния сайт да пазаруват спокойни ;) И често там е грешката. Не са наясно с нещата, а и няма кой да им разясни за какво да следят, какво да проверяват, какво да правят... Имам много примери, които мога да напиша в една темичка от професионална гледна точка, може би ще са интересни. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След моето късно вечерно мнение са изписани куп много интересни и абсолютно вярни неща, но явно не съм бил разбран какво искам да кажа за съмнителните онлайн магазини.

Първото уточнявам, че "магазин с витрина" нямам, не съм имал и нямам намерение да имам! Възможно е неправилно да съм употребил понятието и това е причината да не бъда разбран. Неколцина от Вас ме познават и ако не съм им казвал - бил съм управител на фирма с оборот почти 10 милиона щатски долара без да сме имали даже елементарен склад и лъскав офис. Говорим за щатски долари преди почти 25 години, които са много повече от сегашни 10 милиона. Основният ни предмет беше стартерни акумулатори и т.нар. тягови акумулатори за българските електрокари. Тогава интернет едвам прохождаше и се занимавах с нещо абсолютно аналогично на сегашен онлайн магазин. Купувачите бяха мастити фирми от бившите съветски републики. По-различен беше начинът на общуване и контакти с тях, но това са подробности. С това искам да подчертая, че ПРАВИЛАТА НА ИГРАТА СА МИ ДОБРЕ ПОЗНАТИ. Тях дори и времето много трудно ги променя.

Основният проблем е когато се появят нарушителите на правилата и започнат да вършат своите безобразия съсипвайки своя и на другите бизнес. Не е нарушител този, който си купува евтино лентовия кабел от корейците. Нарушител е този, който го предлага още по-евтино от самия местен корейски  главен дистрибутор и Вие не можете по никакъв начин да си обясните как е възможно всичко това. Тук приемаме, че дистрибуторът спазва правилата. Също така нали не е никак логично от две известни марки парфюми например единият почти навсякъде да е по-скъп с 20-30% от другия защото е по-търсен и по-качествен и хоп се пръква някакво онлайн търговче, което Ви предлага точно обратното: По-скъпият и по-качествен на цена с 20-30% по-ниска от по-непопулярния. Прощавайте, но и човек с най-развихрена фантазия ще се замисли какво наистина се случва??? :nea:

Няма смисъл да добявям още много интересни примери и се надявам да не съм Ви досадил.

Що касае данъчните трикове и измами те са друга категория и не съм достатъчно компетентен да ги коментирам тук. :blush:

p.s. Моите мнения не касаят autozone.bg и към тях имам изключително позитивно отношение и мнение!  :doubleup:

Редактирано от K0K0
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Мерси за темата, колега shaft! Благодарение на нея намерих нещата който ме интересуваха! Вчера поръчах масло бардахл за шкодата и всички филтри също така. Всичко дойде днес. Доволен съм напьлно от покупката!

 

Наистина си написах номера на рамата в забележката за да намерят филтрите - така ми беше обяснено по телефонът, човекът беше много вежлив!

 

По отношение на онлайн пазаруването съм скептично настроен по принцип, но реших да опитам, след като видях темата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Взех си масло и филтър за Felicia-та. Доволен съм , всичко мина точно, сега съм се огледал в едно лепило за резби. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да се разпиша към списъка на доволните. Четейки темата, очаквах хората от autozone да са вежливи по телефона, но истината е, че реалността надмина дори най-смелите ми очаквания! :) Човекът ми отдели вероятно към 15-20 мин сумарно в телефонни разгори, като се стараеше да обяснява с най-малки подробности. И това без да съм го разпитвал аз твърде много, но ми беше неудобно да го прекъсвам дори и за неща, които малко или много ги знаех. Като разбра, че съм от форума на Шкода ми направи 10% отстъпка за част от поръчаните продукти. Дано с разрастването на бизнеса им, което неминуемо ще се случи с такова отношение към клиентите, да успеят да запазят това високо ниво на обслужване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес и аз поръчах - масла и филтри за двете други коли, които малко или много поддържам :) Всичко е топ, както винаги ;) Много съм доволен от изпълнението и бързината!!! Благодаря!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Аз също искам да споделя изключително доброто впечатление от екипа на autozone.bg Вече няколко пъти правя поръчки от магазина и всеки път всичко е на най-високо ниво! Доставките се изпълняват бързо, а някои неща са налични и магазина на ул. Манастирска 41, което не е без значение, защото обичам преди да купя нещо да го разгледам внимателно и да се запозная с всичките му качества и особености. Винаги любезни и усмихнати, готови да отговорят на всички въпроси, за да подбера правилният продукт за моите нужди! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Браво и от мен на хората от AutoZone!

Чудесно свършена работа от тях, точни и доста обяснителни, не пропуснаха да изкоментираме всичко което ме интересуваше с

по няколко варианта на филтри и масла като предложения от тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Много благодаря на екипа от AutoZone . Изключително коректни и точни с поръчката.

Автокозметиката  е на топ ниво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

И от мен благодарности на AutoZone. Доставиха ми акумулатор точно по парт номера за моята кола, който си влезе "как родной" дет' викат братушките, въпреки че аз се бях увлякъл по разни други модели. И младежа от магазина на Манастирска 41 много любезен, като ме видя колко съм смотан, направо ми го взе от ръцете и го монтира в колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес получих спрейчето за климатика (много миришеше напоследък и ме ядосваше). Посъветваха ме да сменя и филтъра на купето - послушах ги. Отново имам перфект мирис в купето. Благодаря, точни сте, както винаги!!!!!!!!!!!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да се разпиша. Човекът с когото разговарях бе изключително отзивчив и точен като не пестеше време в разговорът ни. Даде ми добри препоръки и отзиви за всичките артикули, които поръчах. Със сигурност успя да ме спечели като техен бъдещ клиент занапред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Izolini за акумулатора който сте купил кой издава гаранционната карта ?!

Благодаря Ви предварително за отговора !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Izolini за акумулатора който сте купил кой издава гаранционната карта ?!

Благодаря Ви предварително за отговора !

Въобще не погледнах, само хвърлих едно око да видя датата и я прибрах в жабката. Утре ако излизам ще погледна.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.