Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

подарявам Шкода октавия 1,6 ТДИ 2012 г


pp1

Recommended Posts

Да провери нивото на течностите и термостат може би.....

Друго като вариянт аз лично не виждам

 

Да де, ама човека прави най-основната грешка, а именно "в Еуратек така казаха", също и "никой не успя да я оправи" и край - подарявам. В Еуратек, ако ще да е на друга планета, не ремонтират - те сменят модул А с модул А. Сменят едното с другото - не се ПОПРАВЯ, а не се ли оправи след смяната - " Ами нямаме идея... К'во правим сега...? " и т.н. :)

 

Не се разбира гледали ли са термостата (първото нещо е това), не се разбира гледали ли са течности (преди първото нещо е това) - нищо не се разбира... сменили радиатора, защото загрява и край :) Защо са почнали от радиатора...? Също така се споменава, че и други Шкоди (вероятно сервизирани на същото място само) "май" прегрявали така - нещо-нещо???  :book_1:

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е изказах мнение да отиде и в друг сервиз, може и гаранционна да е, ама кой ще разбере.

Аз лично на ЕТ нямам много доверие.

Аз бих я взел, даже ще го почерпа с виски и фъстъци :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здр,

Колата се обслужва само от Еуратек Пловдив. Поръчват се части по кат номер. Значи не е това.

Маслото в ДВГ - проблема започна веднага след смяната му. Значи и от това не е.

Разни познати ми говорят за някаква ампула при Ауди с комън рейл двигателите. Тя дублирала термостата и била честа причина да не загряват двигателите достатъчно( 90 гр).

При мен дали няма такава ампула?

Освен това водната помпа била елементарна механична и ми твърдят че щом не тече няма проблем. Термостата бил ок?!

Капачка на разширителното казанче само не съм ги карал да гледат!? Дали не е това?

100% ако тази седмица се оправя ще пиша тук. Може на някой нещастник като мен да му помогна.

Ако проблемът се е появил след смяна на масло, аз бих заложил, че е точно от него, нищо че е от ЕТ.

Каква температура на маслото показва на таблото като започне да загрява?

Нивото до къде е? Какво масло са сипали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен колегата има два отделни проблема , колата му " прегрява " и има проблем с климатика .Ако не ползва климатика колата пак ли вдига над 90градуса , какво е било маслото което е сменено и какво е сега ,

До колкото знам е естествено под товар двигателя да " качва " температура , но при коректно работеща охладителна система това се компенсира .

Може би за да му се дадат по-коректни съвети трябва да уточни някои подробности .

Редактирано от ohboli19
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здр,

Днес взех на заем една капачка за разширителното казанче. Ходих да тествам до Бачково.

Положението е следното:

Не е от капачката.

Колата загрява по баира с пуснат климатик.

Загрява и по светофарите на задръстване.

Изключвам климатика и за 2 мин температурата кове на 90 гр.

Ходих в друг сервиз

Мериха температурата на радиатора на климатика - 90 градуса

Зад този първи радиатор има втори - за интеркуолера и зад него е този на двигателя.

Утре отивам да ги разкачат и промият.

Ако се оправи ще пиша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересен е казуса и затова ще споделя една догатка.Вероятно или не, дали може вентилатора да си е променил посоката на въртене т.е да обдухва отвътре навън.Стават такива грешки и лесно се проверява.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересен е казуса и затова ще споделя една догатка.Вероятно или не, дали може вентилатора да си е променил посоката на въртене т.е да обдухва отвътре навън.Стават такива грешки и лесно се проверява.

Пробвах с цигарата още вчера. Засмуква. Но утре ще им обърна внимание все пак.

Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или имаш проблем с водната помпа или ти е блокирал термостата. Аз клоня към помпа. Хоук, последен залог или каквото се сетиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да се свали в краен вариянт всичко едно по едно се продуха може някъде нещо да има,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналото лято имах проблем /на Кугата/ със задръстен климатичен радиатор, в резултат на което при скорости под 50-60 км/ч, или на място, кличатика спираше. Обяснението на майсторите беше, че охлаждането е лошо, вдига налягане в кличатичната система и компа изключва компресора принудително. Свалиха радиатора, измиха го, качиха го отново и проблема изчезна. По време на проявяването на проблема, никога не съм имал проблем с температурата на мотора.

За мен разковничето е в изречението, което колега е маркирал в червено, а именно че проблема се е проявил след обслужването. Макар да не мога да кажа каква е връзката, не мисля че е случайно. Успех в решаването на проблема!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Амиии...

Разкачиха радиаторите. Измиха ги. От вчера по Стара планина не е загряла.

Остава въпроса защо след като вкарвам автомобила в Еуратек с проблем прегряване, сменя ми се радиатор на климатика, разкачат се брони и маски, вижда се мръсотия и никой не си мърда пръста да позабърше с парцалчето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи, потока на въздух е бил намален. Това води до лошо охлаждане на първия радиатор на климатика. Температурата му нараства, компютъра изключва компресора. Подава сигнал към клапата, която спира притока на въздух от вън и започва да върти само в купето. Загрятия до 90 гр. първи радиатор отдава топлината към втория и третия. Те като са зацапани се охлаждат и без това трудно. Без климатик допълнителната температура отпада и охладителната система се справя с резерва който е заложен.

Това е.

Модератора с хлапето позна!

Редактирано от pp1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И сега кой е печелившия... от играта "подарявам шкода, ако някой намери проблема със загряването" :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Остава въпроса защо след като вкарвам автомобила в Еуратек с проблем прегряване, сменя ми се радиатор на климатика, разкачат се брони и маски, вижда се мръсотия и никой не си мърда пръста да позабърше с парцалчето.

От тях вече само си поръчвам частите които преценя че трябва да са "оригинални", това след обслужване от техни "специалисти".....

Аз лично не съм доволен от тези "оторизирани" сервизи. В една фирма в която работех имахме дачия, от техният сервиз бях доволен защото можех да седя до колата и виждах какво се прави, а и с момчетата си говорехме и бяха доста разговорливи на всякакви теми. Не лъжеха за нищо, докато от ЕТ ми се случи да се пробват да изпишат части и да си ги платя без да е нужно да се сменят....

За мен те са ми в черния списък като сервиз

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.