Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Нова Octavia 3 Facelift и разработване


Deep Purple

Recommended Posts

Жоре, стари са ти наблюденията. В момента са с изравнен ресурс. на дизелите ремъците ги дават на 210 000 да се сменят. А веригите докато направят този пробег и те ще са станали за смяна. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоре, стари са ти наблюденията. В момента са с изравнен ресурс. на дизелите ремъците ги дават на 210 000 да се сменят.

 

А нещо за годинките да кажеш?

аз не знам дали след смяна на оригиналния/заводския/ ремък някой собственик ще държи втория ремък 210 000.

Ако не е продал колата до тогава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Втория ремък е до 120к

 

някой ще каже ли на колко години се сменя ремък? Защо само за пробег се говори. Това да не е верига? ;)

Средно статистическия българин минава по 10 000км. на година. След колко години ще мине 120 и 210 000км. и дали този ремък ще си дочака пробега.

А, че Фолксваген не могат да направят читав ангренаж с верига, проблема си е изцяло техен. Нещо разбрах, че при новите модели този дефект е отстранен.

Редактирано от joro-120L
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@skodko

 

старите проблеми с веригите отстранени ли са вече ?

Доколкото съм запознат от 10.2010 е отстранен проблемът с разтягащата се верига със замяна на друг тип оплетка и друг доставчик. В момента има в семейството кола с 1.4 tsi с верига и е на 155 хил. и е ок веригата. Редактирано от JORDITO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10хил км е много малък пробег за 1 година.

Смятам,че средно хората минават доста повече на година.

Поне всички които познавам де.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре Бондо. Репликата ми не е към теб и към никого. Пиша общо.

Смисъла на моето писане е, че като чуете двигател с верига да не бягате от него, като дявол от тамян. :)

За мен, пак повтарям - за мен, този мотор има само предимства. А това, че от Фолксваген са ви наплашили, аз не нося отговорност.

Забравяш или отлагаш за дълго време въпроса с ангренажа...

п.п. И мн. добре знаете какво първо се сменя при купуване на кола втора ръка, когато е с ремък. Без значение в какво състояние е настоящия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега!Много ме кефят тия фейслифтки,брей!

За разработката мога да кажа,че най-важното е да я държиш в работна температура максимално време.Демек,ако имаш планувани дълги пътувания,сега е момента.

За статистиката-аз минавам по 8-10 х.км на година.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се смени с оригинален комплект естествено че още 210 000 ще му е пробега. Като време им дават 7 години. А за веригите не са ваг групата имаха дефекти с тях. БМВ и опел също. Аудитата с големите мотори също. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нисан също. 150 000 км изкара оригиналната верига, като се беше разтеглила до толкова, че колата не можеше да върви грам и се наложи смяна. Тези вериги новите са като за балканче.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.