Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Реглаж на помпа-дюза


ikobek

Recommended Posts

Здравейте Колеги! Имам въпрос относно реглажа на помпа-дюза. Става дума за 2.0 тди 140к. Прочетох, че има два варианта - 180 градуса и 225 градуса. Кое е най-точния за 2.0 тди 140к? И още един въпрос. Как мога да накарам, така, че кобилицата да е на максимум, тоест да въртя разпределителния вал ръчно ако колата е автоматик? С въртене на гума става, но само при ръчни скорости. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 тоест да въртя разпределителния вал ръчно ако колата е автоматик? 

 

Автомата има ли положение за освобождаване на трансмисията.

п.п. казано на български - да се изключи от скорост

Редактирано от joro-120L
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автомата има ли положение за освобождаване на трансмисията.

п.п. казано на български - да се изключи от скорост

Режим неутрал? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Здравейте колеги. Имам О2 140 к.с. БКД 16V с проблемно палене, сутрин и отнема 20-30 секунди да запали като понякога ми изписва "High oil pressure...". Смених и 4-те диузи (с такива втора ръка) тандем помпа, акумулатор, свещи но проблема си остана. В сервиза с който се занимавах ми казаха, че остава да направят реглаж на дюзите като в последствие са ги докарали до близо 300 градуса (първоначално след смяна са ги нагласили на 180). Въпросът ми е какъв би могъл да е проблема с паленето и удачно ли е дюзите да са регулирани по този начин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съвета колега, но не мисля, че е съвсем по въпроса който имам.

 

Утре ще кача клипчета на паленето преди и след реглажа (имам чувство, че след него проблема с паленето почти изчезна).

Редактирано от Iskren S.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди реглаж на дюзи и след смяна на всичко гореспоменато:

https://youtu.be/vewglaSpY9w 

 

След реглаж:

https://youtu.be/nDTv8a__5e0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Здравейте колеги. Имам О2 140 к.с. БКД 16V с проблемно палене, отнема 10-тина секунди да запали като понякога ми изписва "High oil pressure...". Смених и 4-те диузи (с такива втора ръка) тандем помпа, акумулатор, свещи, но проблема си остана. В сервиза с който се занимавах ми казаха, че остава да направят реглаж на дюзите като в последствие са ги докарали до близо 300 градуса (първоначално след смяна са ги нагласили на 180). Въпросът ми е какъв би могъл да е проблема с паленето и удачно ли е дюзите да са регулирани по този начин.

 

Преди реглаж на дюзи и след смяна на всичко гореспоменато:

https://youtu.be/vewglaSpY9w 

 

След реглаж:

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.