Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем с ЕGR;дебитомер;вакумен тръбопровод от сервото или др.


ves

Recommended Posts

Здравейте колеги !

Карам шкода oktavia 1.6 бензин / 102 к.с. / 2003г.  мотор BFQ

От  2 - 3 месеца имам следния проблем.

Коготокарам бързо над 80 км и дори по инерция на 80 км. нямам никакви проблеми.

 

Когото карам бавно под 60 км. или съм по инерция но пак под тази скорост - 60 км. , ми светва чека на таблото за ASR.

И тогава усещам че колата няма хубави спирачки - все едно че не работи сервото.  А забелязвам че и оборотомера се колебае малко а после се стабилизира. Отворих капака и видях че вакумният тръбопровод от сервото до двигателя е нацепен там където има един клапан ,който пуска само в едната посока. Тапицирах го добре чека угасна и аз помислих че съм се справил.

Тръгвам за Бургас от Ямбол няма проблеми. На входа на Бургас задръстване и много трафик,карам бавно и чека пак светва.

 

После пак съм ходил до Бургас 2-3 пъти като карам бързо няма проблеми но вляза ли в града и падна под 60 км. пак светва чека.

 

Забелязвам че след светването на чека,  като изгася колата и на другия ден я запаля за първи път той пак светва но след това ако пак я угася и я запаля втори път чека не свети, и проблема го няма.С две думи светва си и на другия ден след второ трето палене гасне.

Сега като захладня времето 3 - 4 дни не ми беше светвал но вчера 18,11,17 -  беше 24 градуса и като изключих от скорост и паднах под 50км пак ми светна.

 

Отидох на диагностика -  и показа грешка на дебитомера, но майстора каза че може да е от ЕGR клапана , защото ако той не работи давал грешка на дебитомера. 

Моля  Ви за съвет според това което съм написал от какво маже да е проблема ???  Ще съм благодарен за всички мнения !!!

Направо сън не ме хваща, не мога да разчитам на колата а и не смея да тръгна на път, особенно в градски условия.

Благодаря за отделеното време и внимание!

Поздрави  Васил 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега този " маркуч " струва " колосалните " 64 лв. , нов в ЕТ ! Мисля че първата Ви работа е да го смените , да отидете при майстора да изтрие грешките и да я покарате .

Според мен е в реда на нещата да мени обороти при натисната спирачка щом този маркуч е сцепен , въпреки че сте го облепил ... даже може и да изгасва .

Пишете как сте се справил !

п.с. карам същия двигател , но с код AVU

Редактирано от ohboli19
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.