Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Губи антифриз от съединенията при студено време.


genadim

Recommended Posts

Здравейте колеги,мойта Фела е 2000 г. карбуратор 1,3 газ/бенз. от известно време забелязах че губя антифриз от съединенията преди радиаторчето за парното ,от входа и изхода на изпарителя,абе от всяка снадка също и от казанчето.Днес взех  термостат BEHR обаче моя се оказа че е полски и незнам дали ще пасне капсулата на BEHR в корпуса на полския.Нещо съм  ОБЪРКАН.СТРЕЛКАТА СТОИ ПОД 70градуса на дълго каране а при час пик влючва перката.

МОЛЯ за мнения БЛАГОДАРЯ предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Премери диаметрите (имам спомен , че нещо се обрязваше , но не съм сигурен дали не беше за присаждане на термостат към оригинално тяло).

Колкото до течовете - вземай комплект маркучи и сменяй всичко (пробвано е на парче и започва да протича следващия).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

 

Не си писал дали си пробвал с притягане на скобите.

Следва варианта - вадиш маркуча, почистваш добре щуцера и вътр. страна на маркуча - понякога се натрупва бял налеп, като окис на клемите на акумулатор и през него пробива антифриза, мажеш тънко с грес щуцера - греста спича, надяваш маркуча и стягаш скобата..

Не знам защо е необходимо смяна на водните съединения, Гена, при положение, че не са напукани/пробити/ и теча не е от тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Не знам защо е необходимо смяна на водните съединения, Гена, при положение, че не са напукани/пробити/ и теча не е от тях.

Необходимостта от подмяна идва от там , че възрастния маркуч се втърдява и пренатягането на скобите няма да доведе до уплътнение , а вероятно до спукване на щуцера (повечето са пласмасови) и после всички изброени рецепти от теб съм ги пробвал и като резултат съединенията пак протичаха , а целия комплект (5 или 6 специфични) водни съединения са колосална сума (най-много 30 - 40лв.) Аз лично не бих пестил при такива дреболии ... отделно ми се е случвало видимо зраво съединение външно да се счупи след скобата (смятай колко е бил напукан вътре).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждал съм възрастен маркуч/и/, поне на двойни години от на тази Фела в темата. Няма втвърдяване. Няма напукване.

Боклуци и ментаци. Кво друго да кажа. А чехите правят качествен каучук. Знаеш ли, че на Петьо МВто е с оригиналните съединения и са като нови! А то е мой набор. За 120ката няма да говоря.

И не съм за пестенето, а за правилен подход към ситуацията, без излишни гимнастики.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата зима източвах над 5 пъти антифриза на Голфа - видя , че тече някъде , точа , мажа с грес , стягам и протича следващия и при последното точене за да монтирам истински термостат просто изхвърлих всичко старо , сложих на всякъде пружинни скоби и от тогаз капка не е капнало ... същото беше и при Формана преди години - маркучи на 7 или 8 години просто протичаха след като сменя някой течащ и пак на третия път всичко ново и до ден днешен всичко е ОК по мотора .

За мен това е голяма гимнастика и тото , но колегата да си реши дали иска да се оглежда непрекъснато за течове или да си налива бензин и течност за чистачки и да си уползотворява свободното време за почивка , а не за колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.