Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Покупка на кабели за подаване на ток


Recommended Posts

Закачаш кабелите за 2 та акумолатора, палиш твоята кола. Хортувате си 10 мин , след това гасиш шкодата задължително и се пали другата кола. Ако кабелите за ток са ти тънки е хубаво да ги откачиш, но може и да ги оставиш. Бащата така си пати с фиата и PRR също мисля че си пати с Нивата. Точно на теб ивчо ми е леко неудобно да ти обяснявам, все пак имаш 1-2 висши повече от мен ;) Но в случая това е единствения правилен начин да се подаде ток.

На изтощения акумулатор се закача някъде на маса (по купето или двигателя ,не на самата клема) така на стотици коли и на нито една не е имало проблем и е хубаво да работи двигателя,освен ако изтощения е с по-малък капацитет ,тогава може и да не работи двигателя. Редактирано от Andro73
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Диоди могат да изгорят при работещ мотор ако се прекъсне веригата с акумулатора и в частност при мъртва клетка. Това се случва с известна доза "късмет".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 месеци по-късно...

До "ВСИЧКИ" - Преди 10-ина дни не успях да стартирам двигателя на "Octavia"-та, с красивите кабели от "Lidl" , които даже загряха. След като извадих направени от Баща Ми, с кабел от стар електрожен, "Octavia"-та запали така, като, че е Работила до преди секунда. За съжаление, не съм такъв оптимист, като някои Колеги, писали в тази тема и абсолютно смятам, че купешките не стават даже и за украса..

Редактирано от tuningmania
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Лично ползвам кабели от Лидъл. Кабелите са 25 квадрата алуминиеви. Дават ги за до 2.5l дизел или 3.5l бензин двигатели. палил съм 2l дизел без никакъв проблем. Това че не сте успели да запалите Октавията означава, че не сте ги закачили правилно. За 25 лв. тези кабели са направо подарък. Отиди в магазина и провери колко струва да си направиш кабели 25 кв.мм. по 3 метра дълги + щипки и ще ти излезе двойна цената. 

Не всички от купешките кабели са боклуци. Ама нали искаме да си купим за 10 лв. кабели - ей тва става. Когато се купуват кабели от магазина ЗАДЪЛЖИТЕЛНО се гледа дебелината на жилото на кабела (не външната изолация). И не се залъгвайте от това какво пише там 1000Ампера - 2000Ампера и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "turtumak" - Привет :) Защо "Lidl"-ските загряват притесняващо много? Само да не е като свиренето на дискове и/или накладки в "Porsche Sofia Zapad" - това били нормални експоатационни шумове? Ха-ха-ха..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам 2 машинки  x на 380 волта .

 

https://resources.userdoc.kemppi.com/manuals/mastertig-mls-acdc-mastercool-30-om-en.pdf

 

https://www.migatronic.com/Files/Files/Downloads/Brochures/52253033_Pi.pdf

 

 
Използвах им минусовите кабели x 4 метра и колата не запали,си казах нов акумулатор.
С една врътка,24 месеца гаранция ,на 18-ия отива за рекламация и нов
 
p.с
Аман от кабели
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз смятам, че Сашко(maxrpm) в известна доза е прав. На теория може и да е така, но в реалността аз не познавам някой, който да го е спазвал. В забързаният и динамичен начин на живот никой няма да седи и да пуши цигари, докато колата работи и прехвърля ток. За 10 минути файдата е нулева. Закачаш, палиш, разкачаш, и си тръгваш. Изгорял диоден блок също не съм видял в скромният си 13 годишен стаж като шофьор. А ток съм давал десетки пъти, винаги на запален двигател, и ако е по-зле положението даже и газ подавам. Никога не съм имал проблеми от каквото и да е естество. Сега, друг е момента, че в моите коли акумулаторите винаги са били по-големи от предписаното, с акумулатор под 100 ампера съм карал само голф двойката, и разбира се - Шкодата, и редовно следя състоянието на зареждането и генераторите, ама при мен това си е изкривяване от влечението ми към кар-аудиото. 

 

По въпроса с кабелите бих казал, че е важно кабела да е по-дебел. Тези по лидл, кауфланд, и други подобни, обикновено не са читави. Аз съм отварял такъв кабел, и изобщо не се изненадах, че вътре беше сигурно 2 пъти по-тънък от написаното на опаковката.

Реално и с тънки кабели може да се подаде ток. Не е хубаво, опасно е, загряват, топят се (аз съм топил кабели), но става. Когато са вързани двата акумулатора един за друг, зора идва само в момента на запалване. Стартовият ток. Даже и в момента ползвам и аз от тези евтините купешки кабели, но досега не съм имал драма. Естествено, най-важния момент е връзката между кабела и щипката. Ако там не е добре захваното, се нагрява, и може и да не минава достатъчно ток, както предполагам може да е и ситуацията, за която каза ID A за на Гената кабелите, или пък не добър контакт на някоя от клемите.

 

И все пак - внимавайте какво купувате - аз съм палил и топил тънки евтини кабели. Опасно е! Най-добрият вариант е самоделка, но не всеки има възможност, а и знания да си направи.

Редактирано от __smirnoff__
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лидълските работят добре. Зимата съм запалил няколко дизела с тях, единия въртя барем 5 минути докато закювка...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.