Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Продавам Шкодичката - Октавия тур 2004


Лъчезар

Recommended Posts

Здравейте, колеги!
Дойде време да сменим Шкодата с Шкода :D  :plate_skoda: 
Продаваме си комбито, което е много надеждно и обгрижвано. Долу ще оставя и линк към обявата в mobilde.bg. 

Колата е живяла в България малко над 2 години, докарахме си я с камионче (тип кожодер) от Берлин. Няма нищо скривано, замазвано, "то тука с една добавчица", "хванахме-го-с-телчица" и "подобрявано" пред блока. Абсолютно всичко по колата работи без никакви забележки. Климатикът е проверяван преди летните сезони в Бг и работи безупречно. Радиаторчето на парното също е промито машинно, за да сме сигурни, че няма да постопля зимата, а направо ще си е като камина  :flag_skoda: 
Понеже колата е 2004 (препдолагам повечето от вас знаят, че през 2004-та пускат Октавия 2) дойде по-голичка, с базовите екстри. Единствените "ъпгрейди" по колата са оригинален подлакътник пак от Октавия (докато намеря здрав подлакътник в същия цвят на салона си беше сериозно приключение!), както и смяна на всичките тонколони (две в предните врати и огледалата и тези в багажника). Нямаше колони отзад в багажника, но сложихме и там, в оригиналните за това места, за да не страдат тези които се возят отзад.

 

По външния вид има дребни козметични забележки, но въпреки тях оригиналната боя само показва колко е запазена колата и никъде по нея няма ръжда.

 

Има си заводските греди на тавана, багажникът е разделен на две части (вижда се на снимките в обявата) и тапицериите отзад са също в перфектно състояние - без продарано от влачени багажи, петна, скъсано и т.н.
По колата са сменени много работи и никога не са слагани компромисни части!

Двигателят е 1.6i, подходящ е за газова уредба. На колата никога не е монтирана газова и има още много ресурс в нея. Повечето колеги ще потвърдят общото мнение, че бензиновите двигатели на Шкодите от тези генерации пушат и горят масло. Тази не БЕШЕ изключение. Разпуши се след няколко смени на маслото в Бг. За мое огромно съжаление явно бях уцелил кола с разни добавки и вълшебни бози вътре. Преди да стане страшно веднага ѝ измериха компресията и имаше спад в единия цилиндър. След основен ремонт на глава, смяна на сегменти, лагери на буталата и всичките прилежащи гаринитурки и т.н. от изключително доверен и кадърен майстор колата е в топ форма в момента. Пушеците приключиха с този ремонт и в колата има повече ряз отпреди. 10 000 км по-късно - никакви порблеми с нищо!

 

Повечето хора имат опита "Взех я за Х пари и вътре набих още половин кола", аз също имах този опит, затова следващият собтвеник може да ѝ се радва дълги, дълги километри, без да прави каквото и да било по колата!

 

Когато я видите на място сами ще видите в какво състояние и форма е!
Има си и 8 гуми, тези дни ще я преобуя със зимните.
Цената вече е намалена (малко ни притиска времето), но за форумни колеги ще има малко намаление :)  :flag_skoda: 
За повече информация (питайте каквото искате за колата, нищо няма за криене, напротив за хвалене си е) 0883 393 844, по-рядко влизам във форума, затова лс ще са по-бавни.

Обявате в мобиле е долу:
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11508653745984533&slink=5304u5 

 

Поздрави! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля, модераторите да изтрият темата. Със здраве да я кара новият собтвеник и безпроблемни километри!:) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.